[PGT] Wymiana uszczelki pod głowicą
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Tak. Warto i uszczelniacze sa takie same
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Spamer :P
- Posty: 604
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Puławy
Re: [PGT] Wymiana uszczelki pod głowicą
Rozcialem opakowanie od uszczelki pod glowica zeby sprawdzic jej grubosc. Czy to oznacza ze sie nadaje tylko do wyrzucenia?
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Re: [PGT] Wymiana uszczelki pod głowicą
A niby dlaczego skoro wyjałeś uszczelkę z opakowania??simon1989 pisze:Rozcialem opakowanie od uszczelki pod glowica zeby sprawdzic jej grubosc. Czy to oznacza ze sie nadaje tylko do wyrzucenia?
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Spamer :P
- Posty: 604
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Puławy
Re: [PGT] Wymiana uszczelki pod głowicą
W tym temacie i na innym forum jest napisane, ze uszczelka jest pakowana hermetycznie i utwardza sie po kontakcie z powietrzem(powinno sie ja otwierac do 30min do dokrecenia srub). Moja(Goetze) tez byla zafoliowana i doszedlem do wniosku, ze tutaj zaszedl podobny proces. Jak nic 60zl w plecy. Czy u Was z wyjetej, markowej uszczelki kiedys cieklo? Czy za bardzo histeryzuje?
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Re: [PGT] Wymiana uszczelki pod głowicą
Nigdy nie słyszałem o czymś takim i na 95% bedzie wszystko dobrze.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Spamer :P
- Posty: 604
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Puławy
Re: [PGT] Wymiana uszczelki pod głowicą
Pojde za Twoja rada, ale jak znam zycie to bedzie ciec.
- JARO_Cz-wa
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 343
- Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SC
Re: [PGT] Wymiana uszczelki pod głowicą
Ja i z informacji z netu i po rozmowie z mechanikami też miałem takie info. Po odpakowaniu uszczelka twardnieje, pozatym myśle też, że jest jakiś powód pakowania uszczelek pod głowice w szczelne opakowania a nie w worek zawinięty i zszyty zszywaczem 

- Ósmy
- Użytkownik
- Posty: 106
- Rejestracja: sob sie 25, 2007 6:43 pm
- Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA
- Auto: Punto GT
- Lokalizacja: Bielsko-Biała ZŁ
Re:
JARO_Cz-wa pisze:Co do głowicy to poniżej załączam fotki głowicy od punto gt w której widać okrągłą wyfrezowaną komorę spalania której niema w głowicach od np uno turbo 1,3 uno, tipo, siena 1,4.
I tu się mylicie ... Czy kolega ma silnik (czy tez Putno) z 97r w góre? Jeśli tak to głowica ma być włsnie taka... Było to już opisywane...
PUNTO GT 1,4 TURBO
Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami spojlerów... sztuką jest zrobić to bez nich...
Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami spojlerów... sztuką jest zrobić to bez nich...
-
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
Re: [PGT] Wymiana uszczelki pod głowicą
Bzdura, kto ci to powiedzial, montowalem juz wiele uszczelek pod glowice ktore klient chcial sobie obejzec no i sobie ogladnal, nigdy nie mialem reklamacjisimon1989 pisze:Rozcialem opakowanie od uszczelki pod glowica zeby sprawdzic jej grubosc. Czy to oznacza ze sie nadaje tylko do wyrzucenia?


- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Re: [PGT] Wymiana uszczelki pod głowicą
Może napiszmy to inaczej. Do Uno i Punto GT nie ma uszczelek które sa hermetycznie pakowane.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
Re: [PGT] Wymiana uszczelki pod głowicą
Nie wiem czy sa pakowane hermetycznie, ale jedynie co moze sie dziac to silikon moze twardniec
-
- Spamer :P
- Posty: 604
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Puławy
Re: [PGT] Wymiana uszczelki pod głowicą
Lewostronna nakretka m20 dokrecana momentem 130Nm na wale od kola pasowego zakreca sie w lewo i odkreca w prawo, czyli odwrotnie w stosunku do typowych gwintow prawostronnych? Drugie pytanie: Ustawialem rozrzad >kolo zamachowe na zero, kolo walka na punkt i zalozylem pasek na dolne kolo zebate, potem naciagnalem recznie i takie zalozylem na kolo od walka, nastepnie ustawilem napinacz i po naciagnieciu i obroceniu i ustawieniu kola walka na punkt to znacznik na kole zamachowym nie byl na zero, ale przesuniety minimalnie w kierunku przeciwnym od oznaczen 0,5,10-tak przesuniety, ze jakby to 0,5,10 mialoby byc podzialka dlugosci to ta odleglosc od pkt zero to byloby ok2-3st. To oznacza, ze pasek do smietnika bo sie rozciagnal? Dodam, ze byl zakladany w miedzyczasie ze 4 razy.
-
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
Re: [PGT] Wymiana uszczelki pod głowicą
Na nakretce od kola pasowego jest gwint prawy a nie lewy, ile ten pasek ma nalatane km?. To ze sie nie zgadza idealnie na znakach wcale nie musi byc wina paska tylko dokladnoscia tobienia znacznikow przez producenta auta
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 209
- Rejestracja: wt lis 21, 2006 3:25 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Poznań
Re: [PGT] Wymiana uszczelki pod głowicą
jak się mocno splanuje głowice to potem pasek robi się za długi i rozrząd się przestawia - powinieneś kupić wtedy grubszą uszczelke pod głowice... ale ja jeździłem z przesuniętym paskiem o 0,5 zęba i było ok, trzeba tylko skorygować ustawienie czujników na wale itp