Witam, przeczytam 500 różnych tematów na różnych forach ale nigdzie nie wyszperałem informacji jak odprężyć silnik z 9.2:1 do 8,1:1.
Pierwszą myslą była kanapka z 2 uszczelek i miedzianej przekładki ale jest nowy pomysł i jutro zaczynam realizację czyli ->nierdzewka->miedź->nierdzewka.
Podobno uszczleka nie do zabicia
Moje pytanie brzmi jaką grubą zrobić zeby nie było stukowego i zeby odpalał Już sam nie wiem...
Najlepiej odprezac/doprezac ponoc tlokami , uszczelke robi sie stalowa jak juz cos , pozatym po co chcesz to robic , jak ci stuka to masz cos nie tak z silnikiem
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
Nic nie stuka... Nie chce zeby wystąpiło zjawisko spalania stukowego i dla tego chcę odpręzyć seryjny silnik przed uturbiebiem, to juz praktycznie ostatnia rzecz która mnie hamuje.
Michał1988 pisze: jaką grubośc uszczelki zatosowac?
1.0487077298946940438317231157083 [mm].
Po co kombinujesz z tym silnikiem?Blok z 1.3/1.4T pasuje bezproblemowo w miejsce 1116cm^3. A tam w serii będziesz miał tyle co tutaj po mocnych kombinacjach i nie małych kosztach, zaś kompletny silnik z wiązką zdobędziesz w rezultacie na pewno taniej i pewniej:).