Odprężanie móła:)

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Michał1988
Obserwator
Posty: 20
Rejestracja: sob gru 15, 2007 8:45 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: katowice
Kontakt:

Odprężanie móła:)

Post autor: Michał1988 »

Witam, przeczytam 500 różnych tematów na różnych forach ale nigdzie nie wyszperałem informacji jak odprężyć silnik z 9.2:1 do 8,1:1.
Pierwszą myslą była kanapka z 2 uszczelek i miedzianej przekładki ale jest nowy pomysł i jutro zaczynam realizację czyli ->nierdzewka->miedź->nierdzewka.
Podobno uszczleka nie do zabicia :D
Moje pytanie brzmi jaką grubą zrobić zeby nie było stukowego i zeby odpalał :D Już sam nie wiem...
Uturbiamy gada:)
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Najlepiej odprezac/doprezac ponoc tlokami , uszczelke robi sie stalowa jak juz cos , pozatym po co chcesz to robic , jak ci stuka to masz cos nie tak z silnikiem :P
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Michał1988
Obserwator
Posty: 20
Rejestracja: sob gru 15, 2007 8:45 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: katowice
Kontakt:

Post autor: Michał1988 »

Nic nie stuka... Nie chce zeby wystąpiło zjawisko spalania stukowego i dla tego chcę odpręzyć seryjny silnik przed uturbiebiem, to juz praktycznie ostatnia rzecz która mnie hamuje.
Uturbiamy gada:)
Awatar użytkownika
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: kania_ »

a o jakim silniku mowa? cos wiecej na temat projektu
Michał1988
Obserwator
Posty: 20
Rejestracja: sob gru 15, 2007 8:45 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: katowice
Kontakt:

Post autor: Michał1988 »

Mowa o silniku uno 1116ccm. 60 km
Uturbiamy gada:)
Awatar użytkownika
2rotor
Aktywny użytkownik
Posty: 174
Rejestracja: śr paź 10, 2007 1:24 pm
Auto: Uno 1.3T

Post autor: 2rotor »

Michał1988 pisze:Mowa o silniku uno 1116ccm. 60 km
A nie lepiej pójść przetartymi szlakami i uturbiać FIRE?
Fiat Marea Weekend SX 1,6 16V
Michał1988
Obserwator
Posty: 20
Rejestracja: sob gru 15, 2007 8:45 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: katowice
Kontakt:

Post autor: Michał1988 »

mam silnik 1116cmwięc się nim zajmę, dodatkowe utrudnienie jest ze to gaznikowiec, ale nie zchodźmy z tematu, jaką grubośc uszczelki zatosowac?
Uturbiamy gada:)
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Michał1988 pisze: jaką grubośc uszczelki zatosowac?
1.0487077298946940438317231157083 [mm]:).
Po co kombinujesz z tym silnikiem?Blok z 1.3/1.4T pasuje bezproblemowo w miejsce 1116cm^3. A tam w serii będziesz miał tyle co tutaj po mocnych kombinacjach i nie małych kosztach, zaś kompletny silnik z wiązką zdobędziesz w rezultacie na pewno taniej i pewniej:).
ODPOWIEDZ