układ elektryczny, układ wtryskowy i zapłonowy, SMT6, ECUMASTER, itp.
Moderatorzy: KYS , ZibiUT
Lui
Spamer :P
Posty: 1445 Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:
Post
autor: Lui » sob lut 17, 2007 10:04 am
wie ktos jaki kabel idzie jako zasilajacy + do wtryskiwaczy?? niby brazowo bialy a z przekaznika wychodzi takich kilka, potrzebuje dac na wtryski + na krotko
sprawa wyglada tak
wlaczam zaplon :
na wtryskach i na pompie pojawia sie +12v i zaraz spada
krece rozrusznikiem:
na pomie pojawia sie +12v a na wtryskach 0,5v....
i jaki dziad? czujnik obrotow w takim razie dziala bo pompe uruchamia ale dlaczego wtryski dostaja tylko 0,5v? chce zrobic na krotko +12v zobaczyc czy cos bedzie chodzic
no i najciekawsze, jak nie dzialal zaplon to dzialaly wtryski
Ostatnio zmieniony sob lut 17, 2007 2:35 pm przez
Lui , łącznie zmieniany 2 razy.
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098 Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:
Post
autor: ZibiUT » sob lut 17, 2007 10:34 am
Pompa z tego co wiem dziąła zawsze na stałe kiedy krecisz rozrusznikiem. Dopiero potem moze komp przejmowac prace.
Sprawdz po schematach elektrycznych. Po za tym mozesz sprawdzić na którym jet + czy - .
Weź zdejmij jeden przewód z wtrysków i jedna końcówkę miernika daj do masy a drugą do przewodu. Teoretycznie tylko na jednym bedzie + .
I już wiesz który to.
Yannick
Aktywny użytkownik
Posty: 281 Rejestracja: czw gru 01, 2005 9:31 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:
Post
autor: Yannick » sob lut 17, 2007 11:36 am
Teoretycznie + możesz dać nawet wprost z aku.
UT 1.3 T 88'
Lui
Spamer :P
Posty: 1445 Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:
Post
autor: Lui » sob lut 17, 2007 12:06 pm
bezposrednio przy wtryskach to wiem ktory, ale chialbym to znalezc jakis glowny kabel wczesniej, poprobuje
Lui
Spamer :P
Posty: 1445 Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:
Post
autor: Lui » sob lut 17, 2007 2:37 pm
nie jest przypadkiem tak ze jeden przekaznik jest od zaplonu a jeden od paliwa??
zamienilem te dwa przekazniki, pokrecilem rozrusznikiem, ale nie zapalil, ale zdziwienie benzyne czuc, wykrecam swiece zalane w trupa
znowu padl akumulator.... ale mysle ze teraz moge nie miec skolei zaplonu, i poprostu padl jeden przekaznik, zaraz poszukam na schematach.....
Lui
Spamer :P
Posty: 1445 Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:
Post
autor: Lui » sob lut 17, 2007 4:11 pm
szczescie w nieszczesciu (chyba), zmienilem wtryski na seryjne i zapalil na dotyk przy pierwszym obrocie rozrusznika....
wtryski mogly sie jakos zepsuc czy zapchac?? czy moze trzeba je az tak precyzyjnie ustawic w global settings w smt6?
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332 Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne
Post
autor: DeviL » sob lut 17, 2007 4:36 pm
Napisz jakie seryjnie wtryski masz , na ktorych odpala ,a na jakich nie odpalalo , moze cos z opornoscia nie tak ?
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
hz10
Spamer :P
Posty: 968 Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice
Post
autor: hz10 » sob lut 17, 2007 4:42 pm
Lui pisze: szczescie w nieszczesciu (chyba), zmienilem wtryski na seryjne i zapalil na dotyk przy pierwszym obrocie rozrusznika....
wtryski mogly sie jakos zepsuc czy zapchac?? czy moze trzeba je az tak precyzyjnie ustawic w global settings w smt6?
precyzyjnie
to mało powiedziane
na seryjnych wtryskach jak padnie czujnik temp silnika mozna auta nie odpalić a to ok 2 ms różnicy
Lui
Spamer :P
Posty: 1445 Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:
Post
autor: Lui » sob lut 17, 2007 6:49 pm
odpala na serii czyli chyba 190cc
mam 240cc, w poniedzialek bede walczyl z ustawianiem bo dzisiaj juz nie dalem rady,
opornosc ta sama tzn moze nie dokladnie ta sama roznica max 0,5 ohma
a 2ms to nie tak malo, u kuzyna w nissanie 200sx 2.1ms to sa wolne obroty
hz10
Spamer :P
Posty: 968 Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice
Post
autor: hz10 » sob lut 17, 2007 7:24 pm
Lui pisze:
a 2ms to nie tak malo
o to mi chodzi
tżeba by policzyć ile ma mieć na nowych wtryskach , w większości jest ok 3ms na std wtryskach
Lui
Spamer :P
Posty: 1445 Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:
Post
autor: Lui » sob lut 17, 2007 7:27 pm
policzyc nie problem, ale jak to zmierzyc?
hz10
Spamer :P
Posty: 968 Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice
Post
autor: hz10 » ndz lut 18, 2007 6:32 am
ze zmierzeniem to już gorzej ale nie niemożliwe
rozumiem że chodzi ci o wydatek wtrysków przy 3ms
przecież w smt jest korekcja mapy paliwa spróbuj ustawić tak aby nowe wtryski otwierały sie powiedzmy na 2ms jak bedzie zalewało to zmniejsz