Zasilanie wtryskiwaczy - przekazniki [4tyi post]

układ elektryczny, układ wtryskowy i zapłonowy, SMT6, ECUMASTER, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Zasilanie wtryskiwaczy - przekazniki [4tyi post]

Post autor: Lui »

wie ktos jaki kabel idzie jako zasilajacy + do wtryskiwaczy?? niby brazowo bialy a z przekaznika wychodzi takich kilka, potrzebuje dac na wtryski + na krotko

sprawa wyglada tak

wlaczam zaplon :
na wtryskach i na pompie pojawia sie +12v i zaraz spada

krece rozrusznikiem:
na pomie pojawia sie +12v a na wtryskach 0,5v....

i jaki dziad? czujnik obrotow w takim razie dziala bo pompe uruchamia ale dlaczego wtryski dostaja tylko 0,5v? chce zrobic na krotko +12v zobaczyc czy cos bedzie chodzic

no i najciekawsze, jak nie dzialal zaplon to dzialaly wtryski :!: :?:
Ostatnio zmieniony sob lut 17, 2007 2:35 pm przez Lui, łącznie zmieniany 2 razy.
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Pompa z tego co wiem dziąła zawsze na stałe kiedy krecisz rozrusznikiem. Dopiero potem moze komp przejmowac prace.

Sprawdz po schematach elektrycznych. Po za tym mozesz sprawdzić na którym jet + czy - .

Weź zdejmij jeden przewód z wtrysków i jedna końcówkę miernika daj do masy a drugą do przewodu. Teoretycznie tylko na jednym bedzie + .

I już wiesz który to.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Yannick
Aktywny użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: czw gru 01, 2005 9:31 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: Yannick »

Teoretycznie + możesz dać nawet wprost z aku.
UT 1.3 T 88'
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

bezposrednio przy wtryskach to wiem ktory, ale chialbym to znalezc jakis glowny kabel wczesniej, poprobuje
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

nie jest przypadkiem tak ze jeden przekaznik jest od zaplonu a jeden od paliwa??

zamienilem te dwa przekazniki, pokrecilem rozrusznikiem, ale nie zapalil, ale zdziwienie benzyne czuc, wykrecam swiece zalane w trupa

znowu padl akumulator.... ale mysle ze teraz moge nie miec skolei zaplonu, i poprostu padl jeden przekaznik, zaraz poszukam na schematach.....
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

szczescie w nieszczesciu (chyba), zmienilem wtryski na seryjne i zapalil na dotyk przy pierwszym obrocie rozrusznika....

wtryski mogly sie jakos zepsuc czy zapchac?? czy moze trzeba je az tak precyzyjnie ustawic w global settings w smt6?
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Napisz jakie seryjnie wtryski masz , na ktorych odpala ,a na jakich nie odpalalo , moze cos z opornoscia nie tak ?
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

Lui pisze:szczescie w nieszczesciu (chyba), zmienilem wtryski na seryjne i zapalil na dotyk przy pierwszym obrocie rozrusznika....

wtryski mogly sie jakos zepsuc czy zapchac?? czy moze trzeba je az tak precyzyjnie ustawic w global settings w smt6?
precyzyjnie :roll: to mało powiedziane :!: na seryjnych wtryskach jak padnie czujnik temp silnika mozna auta nie odpalić a to ok 2 ms różnicy
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

odpala na serii czyli chyba 190cc
mam 240cc, w poniedzialek bede walczyl z ustawianiem bo dzisiaj juz nie dalem rady,

opornosc ta sama tzn moze nie dokladnie ta sama roznica max 0,5 ohma

a 2ms to nie tak malo, u kuzyna w nissanie 200sx 2.1ms to sa wolne obroty
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

Lui pisze:

a 2ms to nie tak malo
o to mi chodzi :wink: tżeba by policzyć ile ma mieć na nowych wtryskach , w większości jest ok 3ms na std wtryskach
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

policzyc nie problem, ale jak to zmierzyc?
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

ze zmierzeniem to już gorzej ale nie niemożliwe :wink: rozumiem że chodzi ci o wydatek wtrysków przy 3ms :?: przecież w smt jest korekcja mapy paliwa spróbuj ustawić tak aby nowe wtryski otwierały sie powiedzmy na 2ms jak bedzie zalewało to zmniejsz :wink:
ODPOWIEDZ