
Dziwne przerywanie silnika????
- MARCIN
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 342
- Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: KOSZ-LIN
dziwne przerywanie silnika!!!
Witam, ja juz chyba mam juz przyczyne tego szarpania i strzelania u siebie nie wiem jak u innych-nieszczelnosc zaraz za przewodem powietrza ktory idzie od przeplywomierza do turbo, tam na tym złączu mam zasmolone zaraz przy turbo. jezeli pogoda pozwoli to od jutra zaczynam zabawe
z moim punciakiem! oby sie udało bo na wakacje mala podkretka silnika tak ok 160-170 KM.

PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
I problem rozwiazany
. Dwa weże były popękane bezposrednio za turbina i zaraz przed intelcoolerem. Autko śmiga jak wczesniej. Zero przerywania. Moc full dostepna oraz turbo dziura sporo mniejsza. Także jak komuś przerywa to szukac nieszczelnosci. Jak ino bedzie czas to wrzuce fotki wezy jak je roztargało
. Ruszam z MAF>MAP
.



Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo
- śmigam
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo

- MARCIN
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 342
- Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: KOSZ-LIN
dziwne przerywanie silnika!!!
Moj problem to chyba to...
Tak jak widac w tym miejscu jest to strasznie okopcone ,osmolonei wydaje mi sie ze to jest przyczyna zlej pracy mojego silniczka.
co to jest? tam pewnie jest jakas uszczelka na laczeniu z turbina. ile ona kosztuje i czy da rade to wykrecic bez odkrecania kolektora wydechowego? pilne!!!
Tak jak widac w tym miejscu jest to strasznie okopcone ,osmolonei wydaje mi sie ze to jest przyczyna zlej pracy mojego silniczka.
co to jest? tam pewnie jest jakas uszczelka na laczeniu z turbina. ile ona kosztuje i czy da rade to wykrecic bez odkrecania kolektora wydechowego? pilne!!!
Ostatnio zmieniony wt kwie 01, 2008 9:01 pm przez MARCIN, łącznie zmieniany 1 raz.
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
- MARCIN
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 342
- Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: KOSZ-LIN
dziwne przerywanie silnika!!!
czy suszara to kolektor wydechowy? na tym drugim rysunku lepiej jest to pokazane gdzie jest nieszczelnosc! tam jest jakas uszczelka?
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
- JARO_Cz-wa
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 343
- Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SC
Re: dziwne przerywanie silnika!!!
Jeżeli z tego połączenia pomiędzy korpusem środkowym a muszlą wydechową wydostają Ci sie spaliny faktycznie to powiem Ci że niema tam uszczelki w tym miejscu. To jest zrobione na zasadzie pasowania do siebie dwóch powierzchni. Więc jeśli skręcenie tymi czterema śrubami wokół nic nie daje to pasowało by to rozebrać (wymontować ) i obadać dlaczego Ci tam kopciMARCIN pisze:czy suszara to kolektor wydechowy? na tym drugim rysunku lepiej jest to pokazane gdzie jest nieszczelnosc! tam jest jakas uszczelka?


- MARCIN
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 342
- Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: KOSZ-LIN
dziwne przerywanie silnika!!!
ile kosztuje taka uszczelka i ten oring i gdzie go dostane? macie jakies adresy sklepow ? ale daje mi spalinami spod maski wiec gdzies ta nieszczelnosc musi byc! pytanie gdzie?
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
- JARO_Cz-wa
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 343
- Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SC
- JARO_Cz-wa
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 343
- Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SC
Re: dziwne przerywanie silnika!!!
A napewno to są spaliny, a nie spalajacy się na biało olejMARCIN pisze:...ale daje mi spalinami spod maski wiec gdzies ta nieszczelnosc musi byc! pytanie gdzie?

Wybadaj skad Ci się kopci. Silnik Ci głośniej pracuje

Miejca gdzie moga wydostawać się spaliny to pomiedzy głowicą a kolektorem, dalej kolektor-turbo. Na downpinie raczej się śruby nieluzują. Może być jeszcze pęknięcie na kolektorze.

-
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 326
- Rejestracja: ndz sty 21, 2007 8:19 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: CK
Witam czy serwo może mieć wpływ na przerywanie silnika
Przeszukałem wszytskie przewody , powymieniałem co trzeba i raczej układ mam szczelny
kable ok, i tak myśle nad serwo lub cewką
Tak mysle ze serwo bo np. stoie w korku i naciskam dynamiccznie kilka razy pedał hamulca i auto zaczyna przerywać coraz bardziej wiec albo cos z prądem albo przez serwo cisnienie ucieka
juz sam nie wiem...





- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Nie samo serwo a predzej zaworek w serwie. Dokładnie to ten zaworek jest na przewodzie .
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Powracam do starego problemu. Mianowicie MFA->MAP te termistorki co zakupiłem 2,2 kOhm dają zupełnie inne wartosci niz ten co jest w przepływce. Jak mierze ten z przeplywki miernikem i daj na mierniku pomiar oporu na 2K to ten co w przplywce pokazuje 64 a te co kupilem pokazuja 2100 - 2200 Ohm. Czyli raczej sa zle
.
Edit:
Mierzac te obtdwa termistory (ten co w przepływce i ten co kupiłem) obydwa zachowuja sie tak samo czyli jak ogrzewam to opór na nich spada czyli sa typu NTC. I teraz pytanie czy te wartosci odgrywaja bardzo wazna role czy chodzi tylko o to by były typu NTC?????

Edit:
Mierzac te obtdwa termistory (ten co w przepływce i ten co kupiłem) obydwa zachowuja sie tak samo czyli jak ogrzewam to opór na nich spada czyli sa typu NTC. I teraz pytanie czy te wartosci odgrywaja bardzo wazna role czy chodzi tylko o to by były typu NTC?????
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo
- śmigam
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo
