zmiana głowicy
- mouk80
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 334
- Rejestracja: czw kwie 12, 2007 3:57 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Uno 1.4T
zmiana głowicy
Czy z jakiegos innego fiata pasuja glowice do ut1.4 na zasadzie plug&play?
Moja byc moze bedzie do wymiany, a chyba bedzie ciezko znalezc oryginalna glowice.
Moja byc moze bedzie do wymiany, a chyba bedzie ciezko znalezc oryginalna glowice.
Fiat Uno 1.4 TURBO i.e. nareszcie śmiga:))
- mouk80
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 334
- Rejestracja: czw kwie 12, 2007 3:57 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Uno 1.4T
Kupiłem głowice od 1.3T. Ma ona troche inna komore spalania, tzn jest ona czesciowo płaska a w glowicy od 1.4T jest tam lekkie zagłebienie.
Mechanik sie obawia, ze tłok moze kiedys w to uderzyć. Moznaby zrobic troche grubsza uszczelke.
Padl jeszcze jeden pomysl a mianowicie, zeby pogłebic komore spalania.
Najprawdopodobniej mialbym czlowieka na Politechnice krakowskiej, ktory mogłby sie czyms takim zając.
Czy ktos kiedys bawil sie w cos takiego(poglebianie komory)? A moze jestem nadmiernie ostrożny i po prostu trzeba zalozyc glowice na blok i sie tym nie przejmowac?
Mechanik sie obawia, ze tłok moze kiedys w to uderzyć. Moznaby zrobic troche grubsza uszczelke.
Padl jeszcze jeden pomysl a mianowicie, zeby pogłebic komore spalania.
Najprawdopodobniej mialbym czlowieka na Politechnice krakowskiej, ktory mogłby sie czyms takim zając.
Czy ktos kiedys bawil sie w cos takiego(poglebianie komory)? A moze jestem nadmiernie ostrożny i po prostu trzeba zalozyc glowice na blok i sie tym nie przejmowac?
Fiat Uno 1.4 TURBO i.e. nareszcie śmiga:))
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
O ile dobrze rozumuje to zmniejszając komere spalania zwiekszasz stopień spręzania co moze powodować spalanie stukowe, i wydmuchiwanie uszczelki.
Bedzie tez miało dobre strony bo pewnie moc wzrośnie.
Podbierz komore na wzór tej z 1,4 i bedzie git.
Niech mnie ktoś poprawi jeśli się myle
Bedzie tez miało dobre strony bo pewnie moc wzrośnie.
Podbierz komore na wzór tej z 1,4 i bedzie git.
Niech mnie ktoś poprawi jeśli się myle
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 193
- Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:47 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: wawa
a ja mam inne pytanie .. czy do 1,4 podejdzie jakas glowica 16v? najprosciej byloby porownac uszczelki ale katalogi pokazuja ze uszczelka pasuje tylko do 1,4 turbo
z drugiej strony pomyslelam ze moze byc roznica w grubosci uszczelki i katalog juz jej nie pokaze - czy mierzyl sie ktos kiedys z tym tematem?
z drugiej strony pomyslelam ze moze byc roznica w grubosci uszczelki i katalog juz jej nie pokaze - czy mierzyl sie ktos kiedys z tym tematem?
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
temat legenda spowodowany artykułem o uno 16v który jest ściemą
, nie ma takiej głowicy

Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
dr kozioł pisze:czyli rozumiem ze na ten blok nic nie podejdzie . fakt ze jest to konstrukcja sprzed parudziesieciu lat kiedy jeszcz enie slyszeli o glowicy 16v
tak tak nikt nie słyszał o głowicy 16V nie rozśmieszaj mnie
KLIMATYZACJA WENTYLACJA CHŁODNICTWO luknij na moje aukcje http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=4272123" target="_blank
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 193
- Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:47 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: wawa
a co w tym smiesznego? znasz jakies auto seryjnie prdukowane z lat 60-70 z glowica 16 v?KFAS pisze:dr kozioł pisze:czyli rozumiem ze na ten blok nic nie podejdzie . fakt ze jest to konstrukcja sprzed parudziesieciu lat kiedy jeszcz enie slyszeli o glowicy 16v
tak tak nikt nie słyszał o głowicy 16V nie rozśmieszaj mnie
- mouk80
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 334
- Rejestracja: czw kwie 12, 2007 3:57 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Uno 1.4T
Komora od 1.3 wlasnie jest podbierana.Zibi122 pisze:O ile dobrze rozumuje to zmniejszając komere spalania zwiekszasz stopień spręzania co moze powodować spalanie stukowe, i wydmuchiwanie uszczelki.
Bedzie tez miało dobre strony bo pewnie moc wzrośnie.
Podbierz komore na wzór tej z 1,4 i bedzie git.
Przy okazji chce ją troche poprawic i przydalaby sie do niej dokumentacja techniczna zeby gdzies sie za gleboko nie przewiercic. Czy ma ktos moze jakies rysunki techniczne albo cos w tym stylu?
Fiat Uno 1.4 TURBO i.e. nareszcie śmiga:))
- mouk80
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 334
- Rejestracja: czw kwie 12, 2007 3:57 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Uno 1.4T
a moze ktos sie juz bawil w powiekszanie kanalow dolotowych i wylotowych?hz10 pisze:mam gdzieś przeciętą głowice w tym samym celu coby drugi raz błędu nie popełnić jak coś to zrobie fotki to wkleje
Mozna bez ryzyka ze sie dowierce do innych kanalikow je troche rozwiercic?
Fiat Uno 1.4 TURBO i.e. nareszcie śmiga:))