
t3/t4
-
- Spamer :P
- Posty: 968
- Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Starachowice
doładowanie hm wedłóg mapy sprężarki i moich obliczeń 1.5 bara i nie będzie sie męczyć co do przepływów to liczyłem w/g wzorów od grabowskiego i wyszło mi że będzie oki a sprężarka powinna dać ciśnienie atm przy 3tyś a jeden bar przy 4 no chyba że sie gdzieś walnołem w obliczeniach ale czas pokaże no chyba że by sie komuś chciało policzyć i zweryfikować dane 

-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
hz10 pisze:doładowanie hm wedłóg mapy sprężarki i moich obliczeń 1.5 bara i nie będzie sie męczyć co do przepływów to liczyłem w/g wzorów od grabowskiego i wyszło mi że będzie oki a sprężarka powinna dać ciśnienie atm przy 3tyś a jeden bar przy 4 no chyba że sie gdzieś walnołem w obliczeniach ale czas pokaże no chyba że by sie komuś chciało policzyć i zweryfikować dane


Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
Lepiej miec dobrze dobrane turbo i 1-1.2 bara , niz przeduze turbo , ktore da nam zadana moc ,ale przy np 0.5 bar . Na mniejszym turbo np te 0.5 bara mozna miec juz przy 3tys obr hehe a to juz swoje robi. No ale kazdy robi jak uwaza . Jak kiedys bede myslal o 300km to pewnie t3/t4 dam , tylko ze przy ~170km juz byl problem z utrzymaniem kiery wiec ...
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 

-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
hz10 pisze:i dlatego auta hamuje sie na 4 lub 5tym biegu żeby miała na to czasLui pisze: to turbina musi się pierw nakręcić żeby kompresor pompował.....
a jezdzisz cały czas na 4tym albo 5tym biegu


w mieście to co najwyżej lekko 4kę się dokręca a tak głównie 2-3 przynajmniej u mnie... bo wybieram drogi z zakrętami
na 400m też musisz najpierw przlecieć przez 2 i 3.......
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
-
- Spamer :P
- Posty: 968
- Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Starachowice
troche mnie nie zrozumiałeśLui pisze:hz10 pisze:i dlatego auta hamuje sie na 4 lub 5tym biegu żeby miała na to czasLui pisze: to turbina musi się pierw nakręcić żeby kompresor pompował.....
a jezdzisz cały czas na 4tym albo 5tym biegu![]()
chyba że chcesz być mistrzem hamowni to proszę
w mieście to co najwyżej lekko 4kę się dokręca a tak głównie 2-3 przynajmniej u mnie... bo wybieram drogi z zakrętami
na 400m też musisz najpierw przlecieć przez 2 i 3.......

Ja bym sie nie martwil samym faktem, ze max moment jest przy 5500obr czy cos podobnego, ale tym, ze po zmianie biegu wpadnie sie w obroty przy ktorych nie ma za duzo momentu/doladowania. Co do radka auta, to po pierwsze mialo glowice nie z epoki kamienia lupanego, po drugie turbo na ball bearing z serii "wkrecam sie znacznie szybciej niz t3/t4", a po trzecie silnik, ktory mozna krecic spokojnie 8500 a dobry ciag miec do 7500. A i tak pelne doladowanie bylo gdzies przy 5000obr, jak bylo trzeba wczesniej to magiczny przycisk szedl w ruch, i uwazam ze to jedyny ratunek dla tego auta oprucz mordercy skrzyn biegow jakim jest zmiana bez puszczania gazu 

- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
a 10 , to chyba moment bylby nie realny na 2 bieguhz10 pisze:troche mnie nie zrozumiałeśLui pisze:hz10 pisze:i dlatego auta hamuje sie na 4 lub 5tym biegu żeby miała na to czas
a jezdzisz cały czas na 4tym albo 5tym biegu![]()
chyba że chcesz być mistrzem hamowni to proszę
w mieście to co najwyżej lekko 4kę się dokręca a tak głównie 2-3 przynajmniej u mnie... bo wybieram drogi z zakrętami
na 400m też musisz najpierw przlecieć przez 2 i 3.......chodziło mi oto że na hamowni uzywa sie tych biegów po to żeby ładne wykresy wychodziły bo jak byś hamował na 2 to raczej przyczepność była by zerwana to raz a dwa wykres byłby zdeka przesunięty właśnie przez bezwładność turbo

colin dobrze napisal co do zmian biegow

Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 

-
- Spamer :P
- Posty: 968
- Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Starachowice
wszystko sie zgadza dlatego martwi mnie to przesunięcie max obr czy ktoś wie kto moze coś takiego zrobićcolin pisze:Ja bym sie nie martwil samym faktem, ze max moment jest przy 5500obr czy cos podobnego, ale tym, ze po zmianie biegu wpadnie sie w obroty przy ktorych nie ma za duzo momentu/doladowania. Co do radka auta, to po pierwsze mialo glowice nie z epoki kamienia lupanego, po drugie turbo na ball bearing z serii "wkrecam sie znacznie szybciej niz t3/t4", a po trzecie silnik, ktory mozna krecic spokojnie 8500 a dobry ciag miec do 7500. A i tak pelne doladowanie bylo gdzies przy 5000obr, jak bylo trzeba wczesniej to magiczny przycisk szedl w ruch, i uwazam ze to jedyny ratunek dla tego auta oprucz mordercy skrzyn biegow jakim jest zmiana bez puszczania gazu


- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
sa mikroplexy które nie maja odciecia i mozesz taki załozyć a np przy pomocy smt6 ograniczyć obroty lub zrobić całkiem nowy system sterowania zapłonem i programowac sobie odcinke.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 446
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Mysiadłowo
Co do Wałka to jest firma z krakowa Jakić REMapol albo coś podobnego oraz Henrich.hz10 pisze: a można dostać inny wałek niż ten polecany przez wszystkich czyli od świątkaale coś mi sie wydaje że że z 1.1 bara to 300 ps nie będzie
No a Petera miał 1,1 i 300KM tylko przy dużej turbinie i 16V

A teraz kuje dokońca go bo teraz miał tylko tłoki i daje mega duże turbo


Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa