turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.
Moderatorzy: KYS , ZibiUT
Lui
Spamer :P
Posty: 1445 Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:
Post
autor: Lui » sob wrz 16, 2006 12:01 am
Czy flansze turbin różnią się?
Może ktoś ma jakieś katalogi na podstawie ktorych może powiedzieć jakie są różnice - jeśli są
znalazłem t3:
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332 Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne
Post
autor: DeviL » sob wrz 16, 2006 12:13 am
Roznia sie , T3 ma wieksza czesc goraca sporo od T2 . A co zastanawiasz sie jakie turbo brac czy masz T2 i myslisz ,ze T3 wejdzie ? Odpowiedz brzmi NIE
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
Lui
Spamer :P
Posty: 1445 Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:
Post
autor: Lui » sob wrz 16, 2006 12:21 am
no właśnie, tak mi mówi ten co chce sprzedać, ze nie wejdzie bo jest inna flansza, ale można kolektor przerobić na inną flanszę
hmm a t28 podejdzie ? może część wydechowa od t28?
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332 Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne
Post
autor: DeviL » sob wrz 16, 2006 12:33 am
Hmm no nie wiem , przeplyw spalin powinien byc niezaklocony , moze sie uda , w gliwicach spawaja zeliwo jak cos
PS: nie wiem czy T2 nie bylo na 3 sruby do kolektora ? W T3 jest na 4
T28 ma chyba czesc goraca jak T2 chyba wiec by podeszlo , ale moge sie mylic , trzaby obadac najlepiej .
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098 Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:
Post
autor: ZibiUT » sob wrz 16, 2006 8:01 am
T25/28 ma taką sama flansze jak T2 i jak IHI RHB5 VL5/7 czyli tak jak było w UT 1,4T lub PGT
Bini0
Aktywny użytkownik
Posty: 218 Rejestracja: czw kwie 21, 2005 7:15 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Panki, Śląskie, PL
Kontakt:
Post
autor: Bini0 » sob wrz 16, 2006 9:09 am
Lui pisze: no właśnie, tak mi mówi ten co chce sprzedać, ze nie wejdzie bo jest inna flansza, ale można kolektor przerobić na inną flanszę
hmm a t28 podejdzie ? może część wydechowa od t28?
To moglby byc problem bo kolektor jest zeliwny a to ustrojstwo nie jest zbyt pewne po spawaniu
Pozdrawiam - Binio
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446 Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo
Post
autor: rosssssa » ndz lis 19, 2006 9:20 pm
Co by nie zakładać nowego teamtu.
Zapytam się tutaj.
Jak będzie się zachowywała turbina T3 w moim GT??
A jaka różnica będzie przy turbinie T3/T4??
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332 Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne
Post
autor: DeviL » ndz lis 19, 2006 10:07 pm
Moment obrotowy bedzie w wyzszej partii ,wiecej mocy wycgiagniesz,lag sie zwiekszy, ogolnie bedzie wypas
Czy taka odpowiedz Cie satysfakcjonuje ?
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446 Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo
Post
autor: rosssssa » ndz lis 19, 2006 10:09 pm
A jaka różnica jest między T3 a T3/T4??
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332 Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne
Post
autor: DeviL » ndz lis 19, 2006 10:33 pm
Inny max przeplyw = inna max moc mozliwa do uzyskania
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446 Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo
Post
autor: rosssssa » pn lis 20, 2006 8:03 am
A czy różnicy w ładowaniu nie będzie??
Czy będą zaczynać mniej więcej w tym samym momencie ładować??
Pumba_bielsko
Aktywny użytkownik
Posty: 180 Rejestracja: ndz gru 11, 2005 12:26 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: bielsko-biała
Kontakt:
Post
autor: Pumba_bielsko » wt lis 21, 2006 2:47 pm
to i ja sie dozuce do tematu
czy wejdzie kkk 0,3
i czym sie rózni od kkk 0,4(to ze wielkościa to wiem ale która lepsza to uniacza
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098 Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:
Post
autor: ZibiUT » wt lis 21, 2006 3:41 pm
Zalezy do czego ma być uniacz. Jak do normalnej jazdy to pewnie kkk03 lepiej bo od dołu bedzie ładować ale na górze moze byc juz kiepsko a kkk04 penie troszkę wiekszy lag ale wiecej na górze.
Wiem ze do Punto 1,2 wkładają kkk03 i 04 i generalnie od 2500 już pompuje
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332 Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne
Post
autor: DeviL » wt lis 21, 2006 7:23 pm
K03 to taki odpowiednik t25 , a k04 - t3 , mniej wiecej . Waldek ma w puncie 1.2 k03 turbine max moment ~3400 , pompuje od jakis 2000 do jakis 5000 , tak sadze patrzac na jego wykres .
rosssa ty juz z t3/t4 nie przesadzaj , t3 bedzie az nadto , chociaz mnie ciekawi jak to bedzie smigac z taka sprezarka
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446 Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo
Post
autor: rosssssa » wt lis 21, 2006 7:46 pm
DeviL pisze:
rosssa ty juz z t3/t4 nie przesadzaj , t3 bedzie az nadto , chociaz mnie ciekawi jak to bedzie smigac z taka sprezarka
Pamiętaj że ciekawość to pierwszy stopień do piekła
Siem okaże.
Bo gość ma do srzedania T3/T4 za około 1000, ale chyba masz racje wezme to T3 i będziem śmigać na tym
tylko do wiosny będzie trzeba poczekać