T2 uno turbo T3 escort rs turbo - roznica?

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

T2 uno turbo T3 escort rs turbo - roznica?

Post autor: Lui »

Czy flansze turbin różnią się?

Może ktoś ma jakieś katalogi na podstawie ktorych może powiedzieć jakie są różnice - jeśli są

znalazłem t3:

Obrazek
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Roznia sie , T3 ma wieksza czesc goraca sporo od T2 . A co zastanawiasz sie jakie turbo brac czy masz T2 i myslisz ,ze T3 wejdzie ? Odpowiedz brzmi NIE :wink:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

no właśnie, tak mi mówi ten co chce sprzedać, ze nie wejdzie bo jest inna flansza, ale można kolektor przerobić na inną flanszę :)

hmm a t28 podejdzie ? może część wydechowa od t28?
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Hmm no nie wiem , przeplyw spalin powinien byc niezaklocony , moze sie uda , w gliwicach spawaja zeliwo jak cos :wink:

PS: nie wiem czy T2 nie bylo na 3 sruby do kolektora ? W T3 jest na 4

T28 ma chyba czesc goraca jak T2 chyba wiec by podeszlo , ale moge sie mylic , trzaby obadac najlepiej .
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

T25/28 ma taką sama flansze jak T2 i jak IHI RHB5 VL5/7 czyli tak jak było w UT 1,4T lub PGT
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Bini0
Aktywny użytkownik
Posty: 218
Rejestracja: czw kwie 21, 2005 7:15 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Panki, Śląskie, PL
Kontakt:

Post autor: Bini0 »

Lui pisze:no właśnie, tak mi mówi ten co chce sprzedać, ze nie wejdzie bo jest inna flansza, ale można kolektor przerobić na inną flanszę :)

hmm a t28 podejdzie ? może część wydechowa od t28?
To moglby byc problem bo kolektor jest zeliwny a to ustrojstwo nie jest zbyt pewne po spawaniu
Pozdrawiam - Binio
Obrazek
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Post autor: rosssssa »

Co by nie zakładać nowego teamtu.
Zapytam się tutaj.

Jak będzie się zachowywała turbina T3 w moim GT??
A jaka różnica będzie przy turbinie T3/T4??
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Moment obrotowy bedzie w wyzszej partii ,wiecej mocy wycgiagniesz,lag sie zwiekszy, ogolnie bedzie wypas :twisted: Czy taka odpowiedz Cie satysfakcjonuje ? :wink:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Post autor: rosssssa »

A jaka różnica jest między T3 a T3/T4??
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Inny max przeplyw = inna max moc mozliwa do uzyskania :wink:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Post autor: rosssssa »

A czy różnicy w ładowaniu nie będzie??

Czy będą zaczynać mniej więcej w tym samym momencie ładować??
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Awatar użytkownika
Pumba_bielsko
Aktywny użytkownik
Posty: 180
Rejestracja: ndz gru 11, 2005 12:26 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: bielsko-biała
Kontakt:

Post autor: Pumba_bielsko »

to i ja sie dozuce do tematu
czy wejdzie kkk 0,3

i czym sie rózni od kkk 0,4(to ze wielkościa to wiem ale która lepsza to uniacza
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Zalezy do czego ma być uniacz. Jak do normalnej jazdy to pewnie kkk03 lepiej bo od dołu bedzie ładować ale na górze moze byc juz kiepsko a kkk04 penie troszkę wiekszy lag ale wiecej na górze.

Wiem ze do Punto 1,2 wkładają kkk03 i 04 i generalnie od 2500 już pompuje
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

K03 to taki odpowiednik t25 , a k04 - t3 , mniej wiecej . Waldek ma w puncie 1.2 k03 turbine max moment ~3400 , pompuje od jakis 2000 do jakis 5000 , tak sadze patrzac na jego wykres .
rosssa ty juz z t3/t4 nie przesadzaj , t3 bedzie az nadto , chociaz mnie ciekawi jak to bedzie smigac z taka sprezarka :twisted:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Post autor: rosssssa »

DeviL pisze: rosssa ty juz z t3/t4 nie przesadzaj , t3 bedzie az nadto , chociaz mnie ciekawi jak to bedzie smigac z taka sprezarka :twisted:
Pamiętaj że ciekawość to pierwszy stopień do piekła :twisted:

Siem okaże.

Bo gość ma do srzedania T3/T4 za około 1000, ale chyba masz racje wezme to T3 i będziem śmigać na tym :twisted:

tylko do wiosny będzie trzeba poczekać :wink:
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
ODPOWIEDZ