układ elektryczny, układ wtryskowy i zapłonowy, SMT6, ECUMASTER, itp.
Moderatorzy: KYS , ZibiUT
Lui
Spamer :P
Posty: 1445 Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:
Post
autor: Lui » pt mar 17, 2006 9:01 pm
Jak jest podłączony rozrusznik ile kabli??
Jeden gruby z aku przykręcany, drugi taki cieniutki na wtyk - sterujący
jest jeszcze trzeci?? bo wisi mi jakiś kabel taki z oczkiem i nie wiem czy to nie od rozrusznika a nie chce w ślepo podłączać i czegoś popalić
Druga sprawa to pompa paliwa, na pompie jest taki bączek z wyjściem na bok, jak to coś działa i jak sprawdzić czy dobre??
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343 Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff
Post
autor: ziuzio » pt mar 17, 2006 9:34 pm
Trzeci kabel na rozruszniku może być kablem od alternatora(seryjnie w UTcie kabel od altka idzie razem z tym grubym na rozrusznik). Aczkolwiek jak ktoś nagrzebał, to może być inaczej, najlepiej odpal bez tamtego trzeciego kabla i zobaczysz czy ładuje czy nie na tym kablu:).
Na pompie?? A nie raczej przed(wtedy to będzie wstępny filtr paliwa) lub za??
Lui
Spamer :P
Posty: 1445 Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:
Post
autor: Lui » pt mar 17, 2006 11:46 pm
przykręcane bezpośrednio do pompy, chyba za
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098 Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:
Post
autor: ZibiUT » sob mar 18, 2006 7:28 am
Pewnie chodzi Ci o zaworek zwrotny. Służy on do utrzymania ciśnienia paliwa po wyłączeniu zapłonu. Tam jest taka kulka z spręzynką coś w podobie do BOV pressure.
Lui
Spamer :P
Posty: 1445 Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:
Post
autor: Lui » pt mar 24, 2006 10:43 am
to coś co przy pompie jest to ba być tak czy na odwrót, czy to nie ma znaczenia?? na obudowie nie ma strzałek
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098 Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:
Post
autor: ZibiUT » pt mar 24, 2006 11:30 am
Odwrotnie
marcin77
Spamer :P
Posty: 553 Rejestracja: czw lut 17, 2005 9:48 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Białystok
Post
autor: marcin77 » pt mar 24, 2006 6:21 pm
Zibi122 pisze: Odwrotnie
hmm nie mam czegoś takiego
lancia dedra 2.0t
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098 Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:
Post
autor: ZibiUT » pt mar 24, 2006 7:40 pm
Jest to wstepny filtr paliwa o dużej przepustowości, stosuje się go aby syf z paliwa nie dostawała się do pompy
Unoxxx
Użytkownik
Posty: 29 Rejestracja: sob gru 10, 2005 9:36 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bieniewice
Post
autor: Unoxxx » sob mar 25, 2006 9:42 pm
a co mozna zastosowac zamiast tego filtra? zaginal gdzies w czelusciach garazu.
ps. do Zibiego- wlasnie wrzucam zbiornik od UT i pompke na zewnatrz
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098 Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:
Post
autor: ZibiUT » ndz mar 26, 2006 1:35 pm
Musisz poszukać filtra jakiegoś wstępnego od innego samochodu bo nawet w katalogu taki nie występuje. Najlepiej jakis o dość dużej wydajności.
PS. Wymieniłeś filtr paliwa w komorze?? Czy to dlatego nie palił ze miał stary bak i pompe?? Za małe cisnienie było i dlatego??
Pumba_bielsko
Aktywny użytkownik
Posty: 180 Rejestracja: ndz gru 11, 2005 12:26 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: bielsko-biała
Kontakt:
Post
autor: Pumba_bielsko » pn mar 27, 2006 2:42 pm
ja mam normnalny filtr od auta taki plastikowy tylko ze większy sobie założyłem