Montaż większych wtrysków

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Montaż większych wtrysków

Post autor: ZibiUT »

Mam juz wieksze wtryski ale teraz jak je zamontować w kolektor oraz jak zrobić ich podłączenie?

Obrazek

Jak połączyć isniejącą listwe z tym wtryskiem?
Obrazek

Czy rozwiercić ten element tak aby wtryskiwacz wchodził na ścisk?
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
McBanan
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: śr lis 23, 2005 10:51 pm
Miejscowość: CK Kielce
Auto: Uno 1.4T
Kontakt:

Post autor: McBanan »

Ja mam zrobione troszke inaczej. Mam oryginalne wtryski 1,4 turbo i wykombinowalem z mechanikiem montaz 4 dodatkowych :evil: od golfa gti w kolektor dolotowy. Teraz trzeba podlaczyc druga listwe wtryskowa, druga pompe paliwa i zgrac elektronike zby wszystko zaczelo chodzic jak nalezy. Zobaczymy czy to byl dobry pomysl :shock:
UT 1,4 Racing
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Wtryskiwacz na wcisk na oringu w ten bakielit, odpowiednio dłuższe śrubki(+dystanse pod nie) i przykręcasz to tak jak było.
Dla drugiej strony zaś dorabiasz takie nasadki na wcisk na ten oring, który tam jest + zapinka taka, jaka jest przy tych wtryskiwaczach w Oplu, a z drugiej strony tej wytoczonej nasadki identyczne wyjście jak w starych wtryskiwaczach. Łączysz to kawałkiem porządnego wężyka paliwowego i nakładasz opaski takie, jak się zakłada na przewody paliwowe(tylko nie takie Normy ślimakowe, bo ich się nie da dokręcić wystarczająco mocno!!) czyli ze śrubką z gwintem metrycznym, opasające dokładnie cały wężyk. Względnie robisz listwę od nowa, ale problemem/utrudnieniem jest to, że wtryskiwacze nie wychodzą równolegle do siebie:/.
Awatar użytkownika
jugo500
Zaawansowany użytkownik
Posty: 304
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 9:51 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Poznań

Post autor: jugo500 »

montarz większych wtryskiewczy, a raczej zabawa z tym jest jednym z powodów dla których robie nowy kolektor od podstaw .
Wtryski będą umieszczone równolegle i bedzie można zrobić ładną listwe paliwową 8)
Obrazek
Yaninnya
Użytkownik
Posty: 149
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 2:17 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: St. Helier, Jesey

Post autor: Yaninnya »

I będą umieszczone gorzej, jak w Mk I. Zauważ, że kątowe umieszczenie wtryskiwaczy jest po to, żeby był wrost zaworu ssącego (kanał dolotowy nie jest prosty!). To powód, dla którego zostałem przy oryginalnym kolektorze (jest dodatkowo dzielony, dzięki czemu można mu w całości zrobić "porting").
Zibi, musimy się spotkać, wczoraj założyłem "trochę" większe wtryskiwacze na listwę, wszystko Ci pokażę.
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Hmm

Prawdopodobnie w Piątek bede w wawie około godz 18 więc możemy się spotkać.
Czy coś mam ze soba zabrać ?? Moze szczególu to na PM
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Jednak dorobiłem końcówki do wtrysków i wyglada to tak:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

jaki był koszt takich końcówek?
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

W sumie nic mnie to nie kosztowało.
pret aluminiowy dostałem za free za skupie złomu
a kooleś co to robił zrobił mi to po starej dobrej znajomości z ojcem moim.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Yaninnya
Użytkownik
Posty: 149
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 2:17 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: St. Helier, Jesey

Post autor: Yaninnya »

Sprawdzałeś, czy się zmieścisz pomiędzy kolektorem, a listwą paliwową? Elastyczne łączniki nie są zbyt długie, może być ciasno.
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Yaninnya pisze:Sprawdzałeś, czy się zmieścisz pomiędzy kolektorem, a listwą paliwową? Elastyczne łączniki nie są zbyt długie, może być ciasno.
Różnica w długości wychodzi okoo 15 mm

Dziś będę sprawdzał szczelność. Pasowac będę dopiero przy składaniu
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Yaninnya
Użytkownik
Posty: 149
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 2:17 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: St. Helier, Jesey

Post autor: Yaninnya »

No to będzie ciasno.
Awatar użytkownika
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: kania_ »

a jak utrzymasz te wtryski w kolektorze normalnie sa listwa dopychane? :)
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

kania_ pisze:a jak utrzymasz te wtryski w kolektorze normalnie sa listwa dopychane? :)
Nie są dopychane listwą a takimy specjalnymi mocowaniami.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
rafalmaxi
Obserwator
Posty: 20
Rejestracja: ndz kwie 16, 2006 2:20 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: ruda slaska
Kontakt:

Post autor: rafalmaxi »

a zjakiego to auta te wtryski?
ODPOWIEDZ