SEB0 ECU REMAP CHIP 1.4 170
- rajdowyGT2
- Użytkownik
- Posty: 26
- Rejestracja: pt sty 29, 2010 2:58 pm
- Miejscowość: Wrocław
- Auto: Punto GT
SEB0 ECU REMAP CHIP 1.4 170
Jeździł ktoś na tym, albo ma jakieś informacje czy komuś coś popłynęło na tym?
http://cgi.ebay.co.uk/FIAT-PUNTO-GT-TUR ... 1101wt_905
http://cgi.ebay.co.uk/FIAT-PUNTO-GT-TUR ... 1101wt_905
Fiat Punto Diesel 95' 44kw:D - sold
Fiat Punto GT Turbo 99' - sold
Fiat Punto GT Turbo 96' rally hill climb
http://fiatpunto.com.pl/topic20452.html
___________________________
Subaru Impreza Wagon + Punto GT2 rally hill climb
Fiat Punto GT Turbo 99' - sold
Fiat Punto GT Turbo 96' rally hill climb
http://fiatpunto.com.pl/topic20452.html
___________________________
Subaru Impreza Wagon + Punto GT2 rally hill climb
- chemmist
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 319
- Rejestracja: wt sie 02, 2005 12:02 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Piaseczno
Re: SEB0 ECU REMAP CHIP 1.4 170
bałbym się coś takiego wsadzić, nie lepiej wystroić ori komp lub ekumajstrem?rajdowyGT2 pisze:Jeździł ktoś na tym, albo ma jakieś informacje czy komuś coś popłynęło na tym?
http://cgi.ebay.co.uk/FIAT-PUNTO-GT-TUR ... 1101wt_905
F.I.A.T. : Fabbrica Italiana Automobili Turbocompresse
- BARTEKcoupe
- Spamer :P
- Posty: 793
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
- Miejscowość: Skarżysko Kamienna
- Auto: Inne
Re: SEB0 ECU REMAP CHIP 1.4 170
Anglicy zakładają, ale ja też wolałbym ecumasterem to zestroić
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
.....psss......pssss.....pssssss

- rajdowyGT2
- Użytkownik
- Posty: 26
- Rejestracja: pt sty 29, 2010 2:58 pm
- Miejscowość: Wrocław
- Auto: Punto GT
Re: SEB0 ECU REMAP CHIP 1.4 170
Ogólnie to wolałbym oddać auto komuś i mieć w kieszenie 20k, wyłożyć i poprosić o 220km
ale niestety kupiłem impreze, a jak się ma dwa auta, to niestety trzeba stosować pół środki, teraz ktoś napisze, że jak tu zaoszczędzę i zrobię "cip tuning" (jakoś nigdy nie chciałem, ale...) to tłok popłynie i dopiero będą koszta. Inni powiedzą to po co dwa auta, jak kogoś nie stać to lepiej mieć jedno
ale są też tacy którzy stwierdzą, że lepiej siedzieć w domu i leżeć do góry kołami, koszta żadne 
Wszystko jest świadome, jest wiele przypadków gdzie ludzie śmigają grubo ponad 50kk na "cipach" i jest git, ale są też przypadki gdzie wystarczy 500km i tłok płynie czy inne wynalazki się dzieją. Dlatego też było moje pytanie czy na tym ktoś z polski śmigał?
Zapomniałem dodać, dlaczego pytam, bo zamawiam regulator ciśnienia paliwa, jako że koszta przesyłki będą takie same, to kupił bym na próbę "cipa"



Wszystko jest świadome, jest wiele przypadków gdzie ludzie śmigają grubo ponad 50kk na "cipach" i jest git, ale są też przypadki gdzie wystarczy 500km i tłok płynie czy inne wynalazki się dzieją. Dlatego też było moje pytanie czy na tym ktoś z polski śmigał?

Zapomniałem dodać, dlaczego pytam, bo zamawiam regulator ciśnienia paliwa, jako że koszta przesyłki będą takie same, to kupił bym na próbę "cipa"

Fiat Punto Diesel 95' 44kw:D - sold
Fiat Punto GT Turbo 99' - sold
Fiat Punto GT Turbo 96' rally hill climb
http://fiatpunto.com.pl/topic20452.html
___________________________
Subaru Impreza Wagon + Punto GT2 rally hill climb
Fiat Punto GT Turbo 99' - sold
Fiat Punto GT Turbo 96' rally hill climb
http://fiatpunto.com.pl/topic20452.html
___________________________
Subaru Impreza Wagon + Punto GT2 rally hill climb
- chemmist
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 319
- Rejestracja: wt sie 02, 2005 12:02 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Piaseczno
Re: SEB0 ECU REMAP CHIP 1.4 170
no to jak chcesz cipa na ori komputrze to moge dac namiar, bedzie pewniejsze niz cos takiegorajdowyGT2 pisze:Ogólnie to wolałbym oddać auto komuś i mieć w kieszenie 20k, wyłożyć i poprosić o 220kmale niestety kupiłem impreze, a jak się ma dwa auta, to niestety trzeba stosować pół środki, teraz ktoś napisze, że jak tu zaoszczędzę i zrobię "cip tuning" (jakoś nigdy nie chciałem, ale...) to tłok popłynie i dopiero będą koszta. Inni powiedzą to po co dwa auta, jak kogoś nie stać to lepiej mieć jedno
ale są też tacy którzy stwierdzą, że lepiej siedzieć w domu i leżeć do góry kołami, koszta żadne
Wszystko jest świadome, jest wiele przypadków gdzie ludzie śmigają grubo ponad 50kk na "cipach" i jest git, ale są też przypadki gdzie wystarczy 500km i tłok płynie czy inne wynalazki się dzieją. Dlatego też było moje pytanie czy na tym ktoś z polski śmigał?
Zapomniałem dodać, dlaczego pytam, bo zamawiam regulator ciśnienia paliwa, jako że koszta przesyłki będą takie same, to kupił bym na próbę "cipa"
F.I.A.T. : Fabbrica Italiana Automobili Turbocompresse
-
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
Re: SEB0 ECU REMAP CHIP 1.4 170
Ja na twoim miejscu bym to zalozyl chocby na probe i pierwsze co to sprawdzil afr. Najbezpieczniej by bylo jabys mial egt zamontowane, druga sprawa to jezeli angole na tym jezdza to raczej nie jest jakis badziew 

- rajdowyGT2
- Użytkownik
- Posty: 26
- Rejestracja: pt sty 29, 2010 2:58 pm
- Miejscowość: Wrocław
- Auto: Punto GT
Re: SEB0 ECU REMAP CHIP 1.4 170
Hm, mam znajomego, który chyba jako jeden z pierwszy wrzucił i uturbił silnik 1.2 8v z punto do cc, usuwał mi imo bez problemu, gdzie wszędzie chcieli 350zł, robił dla siebie na seryjnym kompie mapę dla turbo i procedurę startową, ogarnął by to. Ale chcę coś gotowego P&Pchemmist pisze:no to jak chcesz cipa na ori komputrze to moge dac namiar, bedzie pewniejsze niz cos takiegorajdowyGT2 pisze:Ogólnie to wolałbym oddać auto komuś i mieć w kieszenie 20k, wyłożyć i poprosić o 220kmale niestety kupiłem impreze, a jak się ma dwa auta, to niestety trzeba stosować pół środki, teraz ktoś napisze, że jak tu zaoszczędzę i zrobię "cip tuning" (jakoś nigdy nie chciałem, ale...) to tłok popłynie i dopiero będą koszta. Inni powiedzą to po co dwa auta, jak kogoś nie stać to lepiej mieć jedno
ale są też tacy którzy stwierdzą, że lepiej siedzieć w domu i leżeć do góry kołami, koszta żadne
Wszystko jest świadome, jest wiele przypadków gdzie ludzie śmigają grubo ponad 50kk na "cipach" i jest git, ale są też przypadki gdzie wystarczy 500km i tłok płynie czy inne wynalazki się dzieją. Dlatego też było moje pytanie czy na tym ktoś z polski śmigał?
Zapomniałem dodać, dlaczego pytam, bo zamawiam regulator ciśnienia paliwa, jako że koszta przesyłki będą takie same, to kupił bym na próbę "cipa"


Czujniki będę od AFR.
Fiat Punto Diesel 95' 44kw:D - sold
Fiat Punto GT Turbo 99' - sold
Fiat Punto GT Turbo 96' rally hill climb
http://fiatpunto.com.pl/topic20452.html
___________________________
Subaru Impreza Wagon + Punto GT2 rally hill climb
Fiat Punto GT Turbo 99' - sold
Fiat Punto GT Turbo 96' rally hill climb
http://fiatpunto.com.pl/topic20452.html
___________________________
Subaru Impreza Wagon + Punto GT2 rally hill climb
-
- Spamer :P
- Posty: 968
- Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Starachowice
Re: SEB0 ECU REMAP CHIP 1.4 170
za sam opis z dupy bym tego nie kupił 

- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
Re: SEB0 ECU REMAP CHIP 1.4 170
Afr moze byc dobry ,a zaplon zly = *mam ograniczony zasób słów-muszę używać wulgaryzmów* korbe,tlok,cos innego a potem bedzie temat czemu sie tak stalo skoro afr/egt byly dobre 

Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 

- rajdowyGT2
- Użytkownik
- Posty: 26
- Rejestracja: pt sty 29, 2010 2:58 pm
- Miejscowość: Wrocław
- Auto: Punto GT
Re: SEB0 ECU REMAP CHIP 1.4 170
dlatego też pytam czy ktoś na tym śmigał, albo miał z tym styczność
różne rzeczy już widziałem i różne rzeczy się działy, nawet bardziej zmordowany silnik na tym samym "cipie" może wyzionąć ducha, a drugi zdrowszy pojeździć sporo
We Wrocławiu jeździł ponad rok 20Vt coupe "zcipowany" na ok 300km wszystko seria, na "cipie" noviteca z resztą do tej pory można je zamówić na forum, gdzieś wisi temat z tym na FCKP


Fiat Punto Diesel 95' 44kw:D - sold
Fiat Punto GT Turbo 99' - sold
Fiat Punto GT Turbo 96' rally hill climb
http://fiatpunto.com.pl/topic20452.html
___________________________
Subaru Impreza Wagon + Punto GT2 rally hill climb
Fiat Punto GT Turbo 99' - sold
Fiat Punto GT Turbo 96' rally hill climb
http://fiatpunto.com.pl/topic20452.html
___________________________
Subaru Impreza Wagon + Punto GT2 rally hill climb
-
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
Re: SEB0 ECU REMAP CHIP 1.4 170
Nie wiem czy ja mam jakis wyczulony sluch ale akurat w tych silnikach stuk slychac na kilometr, wiec nie przesadzajDeviL pisze:Afr moze byc dobry ,a zaplon zly = *mam ograniczony zasób słów-muszę używać wulgaryzmów* korbe,tlok,cos innego a potem bedzie temat czemu sie tak stalo skoro afr/egt byly dobre

- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
Re: SEB0 ECU REMAP CHIP 1.4 170
Nie kazdy jest "spec" , niektorym walenie spod machy nie przeszkadza = jechalem takim wozidlemturbomaniak pisze:Nie wiem czy ja mam jakis wyczulony sluch ale akurat w tych silnikach stuk slychac na kilometr, wiec nie przesadzajDeviL pisze:Afr moze byc dobry ,a zaplon zly = *mam ograniczony zasób słów-muszę używać wulgaryzmów* korbe,tlok,cos innego a potem bedzie temat czemu sie tak stalo skoro afr/egt byly dobre

Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 

- BladeRunner
- Aktywny użytkownik
- Posty: 260
- Rejestracja: wt mar 22, 2011 10:38 am
- Miejscowość: Warszawa
- Auto: Inne
- Kontakt:
- kwiatek.pl
- Spamer :P
- Posty: 676
- Rejestracja: wt mar 10, 2009 1:19 pm
- Miejscowość: RADOM
- Auto: Uno 1.4T
Re: SEB0 ECU REMAP CHIP 1.4 170
Jestem jeszcze w UK i z tego co rozmawiam z niektorymi w pracy to angole jak juz cos modzą to stroja przewaznie na MSie,a z tych "pseudoczipow" tez maja polewke 

- dj_o
- Aktywny użytkownik
- Posty: 223
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:21 pm
- Miejscowość: Opole
- Auto: Punto GT
- Lokalizacja: Opole
Re: SEB0 ECU REMAP CHIP 1.4 170
Jeśli interesuje Cię strojenie na seryjnym kompie, to daj znać.BladeRunner pisze:I co? Wiadomo coś?
L'ultima berlinetta Turbo ! - Punto GT Stage IV
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT