SEB0 ECU REMAP CHIP 1.4 170

układ elektryczny, układ wtryskowy i zapłonowy, SMT6, ECUMASTER, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
rajdowyGT2
Użytkownik
Posty: 26
Rejestracja: pt sty 29, 2010 2:58 pm
Miejscowość: Wrocław
Auto: Punto GT

SEB0 ECU REMAP CHIP 1.4 170

Post autor: rajdowyGT2 »

Jeździł ktoś na tym, albo ma jakieś informacje czy komuś coś popłynęło na tym?

http://cgi.ebay.co.uk/FIAT-PUNTO-GT-TUR ... 1101wt_905
Fiat Punto Diesel 95' 44kw:D - sold
Fiat Punto GT Turbo 99' - sold
Fiat Punto GT Turbo 96' rally hill climb

http://fiatpunto.com.pl/topic20452.html
___________________________
Subaru Impreza Wagon + Punto GT2 rally hill climb
Awatar użytkownika
chemmist
Zaawansowany użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: wt sie 02, 2005 12:02 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Piaseczno

Re: SEB0 ECU REMAP CHIP 1.4 170

Post autor: chemmist »

rajdowyGT2 pisze:Jeździł ktoś na tym, albo ma jakieś informacje czy komuś coś popłynęło na tym?

http://cgi.ebay.co.uk/FIAT-PUNTO-GT-TUR ... 1101wt_905
bałbym się coś takiego wsadzić, nie lepiej wystroić ori komp lub ekumajstrem?
F.I.A.T. : Fabbrica Italiana Automobili Turbocompresse
Awatar użytkownika
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793
Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne

Re: SEB0 ECU REMAP CHIP 1.4 170

Post autor: BARTEKcoupe »

Anglicy zakładają, ale ja też wolałbym ecumasterem to zestroić
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss :)
Awatar użytkownika
rajdowyGT2
Użytkownik
Posty: 26
Rejestracja: pt sty 29, 2010 2:58 pm
Miejscowość: Wrocław
Auto: Punto GT

Re: SEB0 ECU REMAP CHIP 1.4 170

Post autor: rajdowyGT2 »

Ogólnie to wolałbym oddać auto komuś i mieć w kieszenie 20k, wyłożyć i poprosić o 220km ;) ale niestety kupiłem impreze, a jak się ma dwa auta, to niestety trzeba stosować pół środki, teraz ktoś napisze, że jak tu zaoszczędzę i zrobię "cip tuning" (jakoś nigdy nie chciałem, ale...) to tłok popłynie i dopiero będą koszta. Inni powiedzą to po co dwa auta, jak kogoś nie stać to lepiej mieć jedno ;) ale są też tacy którzy stwierdzą, że lepiej siedzieć w domu i leżeć do góry kołami, koszta żadne ;)

Wszystko jest świadome, jest wiele przypadków gdzie ludzie śmigają grubo ponad 50kk na "cipach" i jest git, ale są też przypadki gdzie wystarczy 500km i tłok płynie czy inne wynalazki się dzieją. Dlatego też było moje pytanie czy na tym ktoś z polski śmigał? ;)

Zapomniałem dodać, dlaczego pytam, bo zamawiam regulator ciśnienia paliwa, jako że koszta przesyłki będą takie same, to kupił bym na próbę "cipa" :D
Fiat Punto Diesel 95' 44kw:D - sold
Fiat Punto GT Turbo 99' - sold
Fiat Punto GT Turbo 96' rally hill climb

http://fiatpunto.com.pl/topic20452.html
___________________________
Subaru Impreza Wagon + Punto GT2 rally hill climb
Awatar użytkownika
chemmist
Zaawansowany użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: wt sie 02, 2005 12:02 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Piaseczno

Re: SEB0 ECU REMAP CHIP 1.4 170

Post autor: chemmist »

rajdowyGT2 pisze:Ogólnie to wolałbym oddać auto komuś i mieć w kieszenie 20k, wyłożyć i poprosić o 220km ;) ale niestety kupiłem impreze, a jak się ma dwa auta, to niestety trzeba stosować pół środki, teraz ktoś napisze, że jak tu zaoszczędzę i zrobię "cip tuning" (jakoś nigdy nie chciałem, ale...) to tłok popłynie i dopiero będą koszta. Inni powiedzą to po co dwa auta, jak kogoś nie stać to lepiej mieć jedno ;) ale są też tacy którzy stwierdzą, że lepiej siedzieć w domu i leżeć do góry kołami, koszta żadne ;)

Wszystko jest świadome, jest wiele przypadków gdzie ludzie śmigają grubo ponad 50kk na "cipach" i jest git, ale są też przypadki gdzie wystarczy 500km i tłok płynie czy inne wynalazki się dzieją. Dlatego też było moje pytanie czy na tym ktoś z polski śmigał? ;)

Zapomniałem dodać, dlaczego pytam, bo zamawiam regulator ciśnienia paliwa, jako że koszta przesyłki będą takie same, to kupił bym na próbę "cipa" :D
no to jak chcesz cipa na ori komputrze to moge dac namiar, bedzie pewniejsze niz cos takiego
F.I.A.T. : Fabbrica Italiana Automobili Turbocompresse
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Re: SEB0 ECU REMAP CHIP 1.4 170

Post autor: turbomaniak »

Ja na twoim miejscu bym to zalozyl chocby na probe i pierwsze co to sprawdzil afr. Najbezpieczniej by bylo jabys mial egt zamontowane, druga sprawa to jezeli angole na tym jezdza to raczej nie jest jakis badziew :wink:
Awatar użytkownika
rajdowyGT2
Użytkownik
Posty: 26
Rejestracja: pt sty 29, 2010 2:58 pm
Miejscowość: Wrocław
Auto: Punto GT

Re: SEB0 ECU REMAP CHIP 1.4 170

Post autor: rajdowyGT2 »

chemmist pisze:
rajdowyGT2 pisze:Ogólnie to wolałbym oddać auto komuś i mieć w kieszenie 20k, wyłożyć i poprosić o 220km ;) ale niestety kupiłem impreze, a jak się ma dwa auta, to niestety trzeba stosować pół środki, teraz ktoś napisze, że jak tu zaoszczędzę i zrobię "cip tuning" (jakoś nigdy nie chciałem, ale...) to tłok popłynie i dopiero będą koszta. Inni powiedzą to po co dwa auta, jak kogoś nie stać to lepiej mieć jedno ;) ale są też tacy którzy stwierdzą, że lepiej siedzieć w domu i leżeć do góry kołami, koszta żadne ;)

Wszystko jest świadome, jest wiele przypadków gdzie ludzie śmigają grubo ponad 50kk na "cipach" i jest git, ale są też przypadki gdzie wystarczy 500km i tłok płynie czy inne wynalazki się dzieją. Dlatego też było moje pytanie czy na tym ktoś z polski śmigał? ;)

Zapomniałem dodać, dlaczego pytam, bo zamawiam regulator ciśnienia paliwa, jako że koszta przesyłki będą takie same, to kupił bym na próbę "cipa" :D
no to jak chcesz cipa na ori komputrze to moge dac namiar, bedzie pewniejsze niz cos takiego
Hm, mam znajomego, który chyba jako jeden z pierwszy wrzucił i uturbił silnik 1.2 8v z punto do cc, usuwał mi imo bez problemu, gdzie wszędzie chcieli 350zł, robił dla siebie na seryjnym kompie mapę dla turbo i procedurę startową, ogarnął by to. Ale chcę coś gotowego P&P :P na próbę bez wydawania i wysyłania kompa, bez zbędnych kosztów - wiem trochę w dupie mnie się przewróciło, ale to chyba jakieś przesilenie wiosenne ;P Tanio, dużo i szybko - czyli do du** :P Mam dylemat.

Czujniki będę od AFR.
Fiat Punto Diesel 95' 44kw:D - sold
Fiat Punto GT Turbo 99' - sold
Fiat Punto GT Turbo 96' rally hill climb

http://fiatpunto.com.pl/topic20452.html
___________________________
Subaru Impreza Wagon + Punto GT2 rally hill climb
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Re: SEB0 ECU REMAP CHIP 1.4 170

Post autor: hz10 »

za sam opis z dupy bym tego nie kupił :arrow:
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Re: SEB0 ECU REMAP CHIP 1.4 170

Post autor: DeviL »

Afr moze byc dobry ,a zaplon zly = *mam ograniczony zasób słów-muszę używać wulgaryzmów* korbe,tlok,cos innego a potem bedzie temat czemu sie tak stalo skoro afr/egt byly dobre :wpysk:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
rajdowyGT2
Użytkownik
Posty: 26
Rejestracja: pt sty 29, 2010 2:58 pm
Miejscowość: Wrocław
Auto: Punto GT

Re: SEB0 ECU REMAP CHIP 1.4 170

Post autor: rajdowyGT2 »

dlatego też pytam czy ktoś na tym śmigał, albo miał z tym styczność :P różne rzeczy już widziałem i różne rzeczy się działy, nawet bardziej zmordowany silnik na tym samym "cipie" może wyzionąć ducha, a drugi zdrowszy pojeździć sporo :wink: We Wrocławiu jeździł ponad rok 20Vt coupe "zcipowany" na ok 300km wszystko seria, na "cipie" noviteca z resztą do tej pory można je zamówić na forum, gdzieś wisi temat z tym na FCKP
Fiat Punto Diesel 95' 44kw:D - sold
Fiat Punto GT Turbo 99' - sold
Fiat Punto GT Turbo 96' rally hill climb

http://fiatpunto.com.pl/topic20452.html
___________________________
Subaru Impreza Wagon + Punto GT2 rally hill climb
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Re: SEB0 ECU REMAP CHIP 1.4 170

Post autor: turbomaniak »

DeviL pisze:Afr moze byc dobry ,a zaplon zly = *mam ograniczony zasób słów-muszę używać wulgaryzmów* korbe,tlok,cos innego a potem bedzie temat czemu sie tak stalo skoro afr/egt byly dobre :wpysk:
Nie wiem czy ja mam jakis wyczulony sluch ale akurat w tych silnikach stuk slychac na kilometr, wiec nie przesadzaj :cisza:
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Re: SEB0 ECU REMAP CHIP 1.4 170

Post autor: DeviL »

turbomaniak pisze:
DeviL pisze:Afr moze byc dobry ,a zaplon zly = *mam ograniczony zasób słów-muszę używać wulgaryzmów* korbe,tlok,cos innego a potem bedzie temat czemu sie tak stalo skoro afr/egt byly dobre :wpysk:
Nie wiem czy ja mam jakis wyczulony sluch ale akurat w tych silnikach stuk slychac na kilometr, wiec nie przesadzaj :cisza:
Nie kazdy jest "spec" , niektorym walenie spod machy nie przeszkadza = jechalem takim wozidlem :wpysk:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
BladeRunner
Aktywny użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: wt mar 22, 2011 10:38 am
Miejscowość: Warszawa
Auto: Inne
Kontakt:

Re: SEB0 ECU REMAP CHIP 1.4 170

Post autor: BladeRunner »

I co? Wiadomo coś?
Pozdrawiam - Marcin "BladeRunner"
Awatar użytkownika
kwiatek.pl
Spamer :P
Posty: 676
Rejestracja: wt mar 10, 2009 1:19 pm
Miejscowość: RADOM
Auto: Uno 1.4T

Re: SEB0 ECU REMAP CHIP 1.4 170

Post autor: kwiatek.pl »

Jestem jeszcze w UK i z tego co rozmawiam z niektorymi w pracy to angole jak juz cos modzą to stroja przewaznie na MSie,a z tych "pseudoczipow" tez maja polewke :hahaha:
Awatar użytkownika
dj_o
Aktywny użytkownik
Posty: 223
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:21 pm
Miejscowość: Opole
Auto: Punto GT
Lokalizacja: Opole

Re: SEB0 ECU REMAP CHIP 1.4 170

Post autor: dj_o »

BladeRunner pisze:I co? Wiadomo coś?
Jeśli interesuje Cię strojenie na seryjnym kompie, to daj znać.
L'ultima berlinetta Turbo ! - Punto GT Stage IV

ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
ODPOWIEDZ