Problem z uno turbo mkII 90r.

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

slypper
Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: śr lis 18, 2009 5:56 pm

Re: Problem z uno turbo mkII 90r.

Post autor: slypper »

jeśli chodzi o mbc to bardzo trudno nim ustawić ciśnienie,może to nie to co powinno być?
Awatar użytkownika
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793
Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne

Re: Problem z uno turbo mkII 90r.

Post autor: BARTEKcoupe »

zaworek nie wygląda profi, zawór mbc properfekt nie jest drogi więc możesz zamienić :wink: co do bova, to pobaw się regulacją, jeśli nie pomorze to skończył juz swój żywot :twisted:
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss :)
slypper
Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: śr lis 18, 2009 5:56 pm

Re: Problem z uno turbo mkII 90r.

Post autor: slypper »

wielki dzięki Panowie
Awatar użytkownika
goofer007
Spamer :P
Posty: 722
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 8:15 pm
Miejscowość: SZA
Auto: Punto GT

Re: Problem z uno turbo mkII 90r.

Post autor: goofer007 »

Pierwsze co, to edytuje posty a nie pisz jednego pod drugim :wink:
To MBC to jakiś zaworek niewiadomego pochodzenia.
W blow offie niby się nie ma co zepsuć, ale może tłoczek jakiś pokiereszowany i niedokładnie przylegał, może coś podeszło trudno powiedzieć, załóż i testuj w różnych ustawieniach.
176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE
slypper
Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: śr lis 18, 2009 5:56 pm

Re: Problem z uno turbo mkII 90r.

Post autor: slypper »

goofer wspomnial o aparacie zapłonowym i hybrydzie,nie bardzo wiem o co chodzi. jeśli możesz to proszę rozjaśnij
Awatar użytkownika
goofer007
Spamer :P
Posty: 722
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 8:15 pm
Miejscowość: SZA
Auto: Punto GT

Re: Problem z uno turbo mkII 90r.

Post autor: goofer007 »

O to że masz z 1.4, w 1.3 był przy wałku rozrządu,tam, gdzie zaznaczyłem na fotce.
A z hybrydą to taki żart :)
176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE
lukasz1t
Aktywny użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pt lut 08, 2008 3:52 pm
Miejscowość: Białystok
Auto: Inne

Re: Problem z uno turbo mkII 90r.

Post autor: lukasz1t »

goofer007 pisze:O to że masz z 1.4, w 1.3 był przy wałku rozrządu,tam, gdzie zaznaczyłem na fotce.
A z hybrydą to taki żart :)
Hmmm... może być hybryda. Jeśli dobrze zauważyłem, to ma rozdzielacz w bloku z lewej strony, czyli wałek prawdopodobnie jest z 1.4 (lub jeszcze jakiś inny :roll:). Poza tym cała góra jest z 1.3 :D
slypper pisze:mogę zrobić tylko foto,wykresu nie posiadam. a miszkam w okolicy Wisznic - powiat Biała Podlaska
czyli koniec świata :D
A tam zaraz koniec świata :wpysk: Zapraszamy w takim razie na jakiegoś spota do Białegostoku. To już będzie trzecie Uno Turbo :D Może coś ewentualnie pomożemy :)
slypper
Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: śr lis 18, 2009 5:56 pm

Re: Problem z uno turbo mkII 90r.

Post autor: slypper »

witaj Łukasz.moi znajomi twierdzą że to koniec świata :D a tak na poważnie to jeśli jesteś z Białegostoku to z chęcią bym się spotkał i to żaden problem bo nasz samochód jeżdzi na Litwę prawie co tydzień,więc nie ma problemu gdybym ja pojechał za brata.jeśli mógłbym podejrzeć twoje autko i wykorzystać ciekawostki w swoim to by było extra :D uniaczem niestety nie ma szans na przyjazd bo przesadziłem z zawieszeniem i leży na glebie i w koleinach obcieram,wożę go na lawecie :D nie jestem mechanikiem ani specem i nadal nie bardzo wiem co z tą hybrydą,żartujecie sobie???


od KYS: Zacznik używać słownika ortograficznego!
slypper
Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: śr lis 18, 2009 5:56 pm

Re: Problem z uno turbo mkII 90r.

Post autor: slypper »

wracając do moich problemów. z tą regulacją bova to rozebrałem go i przeczyściłem(zeczywiście był zasyfiony i mógł się nie domykac poz tym ten syf strasznie go blokował teraz tłoczek przesówa się leciutko)chciałem go zamontować i zwróciłem uwagę że otwór w miejscu gdzie jest zamontowany bov wygląda jak na foto.czyli dokładnie 8mm a średnica zaworu to 24mm.
myślę ze nalezałoby ją zwiększyć. pozatym jest zamontowany na gumowym przewodzie dłudości 10cm.biorąc pod uwagę jakiej siły(ciśnienia) potrzeba by otwozyć zawór to w takiej komorze jaką tworzy tak długi przewód i maly otwór z róry dolotowej morzna spręzyć sporo powietrza.przez co bov nie działa prawidłowo.czekam na wasze opinie

widzę że po 18 to "aktywni" są mało aktywni :D czyzby pwodem były kobiety :D
Awatar użytkownika
goofer007
Spamer :P
Posty: 722
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 8:15 pm
Miejscowość: SZA
Auto: Punto GT

Re: Problem z uno turbo mkII 90r.

Post autor: goofer007 »

Powinieneś zlikwidować zwężkę, czyli uciąć końcówkę :wink:
slypper pisze:z tą hybrydą,żartujecie sobie???
Chodzi o to, że masz silnik złożony z dwóch, niektóre części z 1.3 a inne z 1.4
176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE
slypper
Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: śr lis 18, 2009 5:56 pm

Re: Problem z uno turbo mkII 90r.

Post autor: slypper »

czyli hubryda??? dzięki wielkie.mogę się odwdzięczyć w info o częścich tak zwanych "zamiennikach" a tak dokładniej w chłodnicach(bardzo szeroko),optyce i blachach (oczywićie tez ceny )
slypper
Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: śr lis 18, 2009 5:56 pm

Re: Problem z uno turbo mkII 90r.

Post autor: slypper »

a tak na merginesie,wiem że jestem nowym klubowiczem,w temacie turbo jestem zielony i liczę na waszą pomoc ale z przyjemnością odwdzięczę się w sprawch prywatnej dziełalności i sprawach z tym związanych.jeśli mogę zawsze pomagam.

od KYS: Jeszcze raz napiszesz wiadomość pod wiadomością a dostaniesz "prezent" na święta.
Awatar użytkownika
goofer007
Spamer :P
Posty: 722
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 8:15 pm
Miejscowość: SZA
Auto: Punto GT

Re: Problem z uno turbo mkII 90r.

Post autor: goofer007 »

To może na początek:
NIE PISZ JEDNEGO POSTA POD DRUGIM !
Masz przycisk "zmień" i go używaj, bo z rozmowy na 2 strony zrobiły się 4 :cisza:
176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE
lukasz1t
Aktywny użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pt lut 08, 2008 3:52 pm
Miejscowość: Białystok
Auto: Inne

Re: Problem z uno turbo mkII 90r.

Post autor: lukasz1t »

slypper pisze:jeśli mógłbym podejrzeć twoje autko i wykozystać ciekawostki w swoim to by było extra :D
Szkoda by było jeśli byś nie przyjechał Uniaczem :P U mnie tam w zasadzie nie ma żadnych "ciekawostek", bo u mnie jest kompletna seria 1.3T i raczej planuję żeby tak pozostało ;) Ewentualnie może jakieś drobne modyfikacje, ale to w przyszłości :D

Ogólnie można byłoby się zgadać to jakbyś wpadł to byłyby 4 osoby :) Tylko że teraz raczej taki okres, że czasu mało, a później to niektórych osób już nie będzie...
Awatar użytkownika
Luu
Zaawansowany użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: pt lip 06, 2007 8:06 pm
Miejscowość: białystok
Auto: Uno 1.4T

Re: Problem z uno turbo mkII 90r.

Post autor: Luu »

Obrazek

Obrazek hmmmm :hmm:
Uno Turbo 1.4 mk2
ODPOWIEDZ