Witam, pacjent to Punto które dziwnie się zachowuje przy pokazaniu się doładowania. Auto nie idzie wtedy płynnie tylko tak jakby miało chwilowe braki w doładowaniu Nie jestem pewny czy to braki w paliwie, brak strojenia czy jeszcze coś innego Teraz to nawet mi się wydaje że auto jechało lepiej na 0,8b. i seryjnym ic
Aktualny setup auta:
-stopień sprężania 9,2:1
-turbosprężarka KKK K14
-MBC ProPerfekt 1,0b.
-Dolot 50mm
-Duży FMIC
-Wtryski seria gt
Ostatnio zmieniony pn wrz 07, 2009 4:48 pm przez BARTEKcoupe, łącznie zmieniany 1 raz.
Temat już prawie ogarnięty Devil miał racje z bov-em. Po skręceniu go turbo zaczęło ładować wcześniej i szybciej. Jednak nie wszystko jeszcze jest dobrze. Zdarza się że na trzecim biegu auto dochodzi do 5600-5800obr. i ledwo idzie dalej. Stawiam na braki w paliwie, ale czekam na wasze opinie. Na ic nie widzę żadnych nieszczelności. Podmienię też przepływke dla sprawdzenia, bo poprzedni właściciel latał na dziadowskim stożku i ładnie syfu było w dolocie
Jeszcze jedno, aby nie tworzyć tematu. Czy 13,35v ładowania aku na załączonych światłach drogowych i drugim biegu wentylatora jest dobry??
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo - śmigam
U mnie jak nie chcial woz sie wkrecac to byl zbyt mocno dolany paliwem , u ciebie moze byc podobnie lub odwrotnie , jak jest zly afr to silnik nie ma sily by pokonac opory Nie wiem czy masz jakiegos ecumastera czy co , ale przydalby sie pomiar afru
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
nie ma żadnej świni, ale przydało by się to wystroić afr będzie mierzony tylko czekam aż kolega wymontuje sondę z auta Nie wiem czy to normalne ale na wolnych czuć benzynę z wydechu... może go przelewa, albo najpierw przelewa, a potem brakuje?? afr prawdę mi powie. Jak będzie mega źle to ecu master zawita jak najszybciej.
A masz egt ? Bys wybadal czy brakuje dosyc latwo jesli w obrotach o ktorych mowisz masz 1 bar a napelnienie raczej wtedy juz spada na ori walku to moze byc nieciekawie ubogo ;P
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
Panowie auto przestało zime w garażu(ostatni raz przeganiałem go miesiąc temu). Dziś po wyjeździe okazało się że auto na wolnych kręci się tylko do 3tys.obr. na biegu podobnie, jak turbo zaczyna ładować dochodzi do 3-4tysi następnie szarpie i potrafi spaść z obrotów do 2tys. W baku była rezerwa, ale tankowanie nic nie zmieniło. Pierwsze spostrzeżenia to pompa paliwa, ale popsuła by się nie pracując miesiąc(pompa chodzi cicho, jak zawsze). Przewody raczej by mu się pozwoliły wkręcić wyżej, jedynie by szarpały. Wydech się zapchał tylko jak to możliwe na postoju??? Dodam jeszcze że auto jeździ normalnie do 3tys i wolne obroty ma ok.
POMOCY bo ręce opadają :
zasłonięcie wlotu do przepływki nic nie daje, tak samo ściskanie powrotu paliwa. Z wydechu nie ma żadnych dymków i tym podobnych, jedynie pierdzi jak przy odcince
może jakiś czujnik padł i odcina zapłon przy 3 tys??