UT 1.4 + Garrett T25
- mar74
- Użytkownik
- Posty: 33
- Rejestracja: sob gru 15, 2007 10:54 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Sandomierz
UT 1.4 + Garrett T25
Witam
Zamierzam założyć taką dmuchawkę do mojego UT zamiast seryjnej T2 - w związku z tym mam kilka pytań do kogoś kto posiada w/w "zestaw"
Z góry Dzięki.
Pozdrawiam
Zamierzam założyć taką dmuchawkę do mojego UT zamiast seryjnej T2 - w związku z tym mam kilka pytań do kogoś kto posiada w/w "zestaw"
Z góry Dzięki.
Pozdrawiam
UT 1.4 MK2
- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
Re: UT 1.4 + Garrett T25
To zadaj te pytania 

Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 

- mar74
- Użytkownik
- Posty: 33
- Rejestracja: sob gru 15, 2007 10:54 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Sandomierz
Re: UT 1.4 + Garrett T25
w chwili obecnej T25 śmiga w Punto GT, mam zamiar ją kupić i zamontować do swojego UT 1,4 MK2.
Obecny właściciel mówi że będzie pasowała do UT bez przeróbek - jedynie należy tylko podokrzywiać przewody olejowe.
czy to prwada ? czy bedzie pasowała flansza itp.
Jeszcze jedno pytanie: jakie bezpieczne ciśnienie doładowania można ustawić na T25 - pytam ponieważ ja swoją T2 rozwaliłem bezmyślnie na 1,1 bar. (szczelił przewód do zaworu - i tak sobie śmigałem
)
Z góry dzięki za odpowiedzi
Obecny właściciel mówi że będzie pasowała do UT bez przeróbek - jedynie należy tylko podokrzywiać przewody olejowe.
czy to prwada ? czy bedzie pasowała flansza itp.
Jeszcze jedno pytanie: jakie bezpieczne ciśnienie doładowania można ustawić na T25 - pytam ponieważ ja swoją T2 rozwaliłem bezmyślnie na 1,1 bar. (szczelił przewód do zaworu - i tak sobie śmigałem

Z góry dzięki za odpowiedzi
UT 1.4 MK2
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Re: UT 1.4 + Garrett T25
mar74 pisze:w chwili obecnej T25 śmiga w Punto GT, mam zamiar ją kupić i zamontować do swojego UT 1,4 MK2.
Obecny właściciel mówi że będzie pasowała do UT bez przeróbek - jedynie należy tylko podokrzywiać przewody olejowe.
czy to prwada ? czy bedzie pasowała flansza itp.
Jeszcze jedno pytanie: jakie bezpieczne ciśnienie doładowania można ustawić na T25 - pytam ponieważ ja swoją T2 rozwaliłem bezmyślnie na 1,1 bar. (szczelił przewód do zaworu - i tak sobie śmigałem)
Z góry dzięki za odpowiedzi
Podstawowa sprawa to zapytaj czy to T25 ma cześć wydechową ar 49 czy 64.
Jak 64 to turbo bedzie wstawać dość późno, późno tzn około 4000-4500 obr i to dopiero na 2,3 biegu bo na jedynce to pewnie od 5000 obr.
Turbo T25 spokojnie da rade na 1,1-1,2 bara ale jak przewód strzeli i bedziesz tak jeździł to każde turbo padnie.
Co do pasowania to przewód olejowy pewnie i bedzie pasował zalezy jeszcze od modelu T25, flansza miedzy kolektor wydechowy a turbo tez ale wyjście z turbiny dalej na 90% jest inne.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
Re: UT 1.4 + Garrett T25
Po co chcesz pchac t25 do uno ?? nie baw sie z ta turbina bo to jest gra nie warta swieczki
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Re: UT 1.4 + Garrett T25
Z tym sie nie zgodze. Moja T25 naprawde dawała frajde. Pompowała od 3500 do końca i przy 1,2 bara było 180 KM co na Uno jest już dużo. Jak to kolega ujał kiedyś "ta dwójka to przenosi w czasie, efekt jak w NFS ze obraz się rozmywa tylko troszke za krótko".turbomaniak pisze:Po co chcesz pchac t25 do uno ?? nie baw sie z ta turbina bo to jest gra nie warta swieczki

http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
- mar74
- Użytkownik
- Posty: 33
- Rejestracja: sob gru 15, 2007 10:54 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Sandomierz
Re: UT 1.4 + Garrett T25
to tak z ciekawościturbomaniak pisze:Po co chcesz pchac t25 do uno ?? nie baw sie z ta turbina bo to jest gra nie warta swieczki

ostatecznie zadowoliłbym się niezajeżdzoną T2, ale ciężko znależć
Dzięki za zainteresowanie tematem i odpowiedzi
Pozdrawiam
Zibi masz jeszcze w swoim UT założoną T25 ?
UT 1.4 MK2
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Re: UT 1.4 + Garrett T25
Juz nie, załozyłem w sobote GT2056.
Zamiast T25 możesz załozyć T2 z 1,9 volvo, TD04-13C z Iveco, volvo, GT17xx nie z VNT tepodejdzie. Tak naprawde to zalezy co chcesz osiągnać.
Zamiast T25 możesz załozyć T2 z 1,9 volvo, TD04-13C z Iveco, volvo, GT17xx nie z VNT tepodejdzie. Tak naprawde to zalezy co chcesz osiągnać.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
Re: UT 1.4 + Garrett T25
Wydech do standardowej T25 też pasuje, przerobić trzeba jedynie wylot powietrza z kompresora i przewody olejowe.
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
- mar74
- Użytkownik
- Posty: 33
- Rejestracja: sob gru 15, 2007 10:54 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Sandomierz
Re: UT 1.4 + Garrett T25
a propo wylotu powietrza z dmuchawki - jak koledzy rozwiązaliście sprawę połączenia (ciąć końcówkę ślimaka czy cuś)Lui pisze:Wydech do standardowej T25 też pasuje, przerobić trzeba jedynie wylot powietrza z kompresora i przewody olejowe.

czy da się jakoś odróżnić ar 49 od 64 ?
UT 1.4 MK2
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Re: UT 1.4 + Garrett T25
Jest napisane na muszli ar 49 lub 64
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
Re: UT 1.4 + Garrett T25
Może być też napisane w środku.
Co do podłączenia dolotu to ja mam zrobione to tak że założyłem rurę od mk1 która idzie nad skrzynią a nie pod. Przy orginalnej rurze trzeba by dołożyć jakiieś kolanko, zrobić nową flanszę (w przypadku t25 z 200sx) albo i spawać, co komu wygodniej
Co do podłączenia dolotu to ja mam zrobione to tak że założyłem rurę od mk1 która idzie nad skrzynią a nie pod. Przy orginalnej rurze trzeba by dołożyć jakiieś kolanko, zrobić nową flanszę (w przypadku t25 z 200sx) albo i spawać, co komu wygodniej
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
- mar74
- Użytkownik
- Posty: 33
- Rejestracja: sob gru 15, 2007 10:54 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Sandomierz
Re: UT 1.4 + Garrett T25
Jeszcze osobiście nie ściągałem dmuchawki z mojego uniacza, więc właśnie nadszedł ten czas - czy wyciągnę ją "górą" czyli ściągając kolektor ssący (niestety nie mam kanału)
A tak z ciekawości - T28 z Nissana podejdzie do UT ?

A tak z ciekawości - T28 z Nissana podejdzie do UT ?
UT 1.4 MK2
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
Re: UT 1.4 + Garrett T25
T28 podejdzie tak samo jak t25, tylko częścią ssącą się różni
Wyciągniesz wszystko z góry, z dołu jakoś nawet sobie tego nie wyobrażam
Wyciągniesz wszystko z góry, z dołu jakoś nawet sobie tego nie wyobrażam

Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl