UT 1.4 + Garrett T25

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
mar74
Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: sob gru 15, 2007 10:54 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Sandomierz

UT 1.4 + Garrett T25

Post autor: mar74 »

Witam
Zamierzam założyć taką dmuchawkę do mojego UT zamiast seryjnej T2 - w związku z tym mam kilka pytań do kogoś kto posiada w/w "zestaw"
Z góry Dzięki.
Pozdrawiam
UT 1.4 MK2
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Re: UT 1.4 + Garrett T25

Post autor: DeviL »

To zadaj te pytania :roll:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
mar74
Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: sob gru 15, 2007 10:54 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Sandomierz

Re: UT 1.4 + Garrett T25

Post autor: mar74 »

w chwili obecnej T25 śmiga w Punto GT, mam zamiar ją kupić i zamontować do swojego UT 1,4 MK2.
Obecny właściciel mówi że będzie pasowała do UT bez przeróbek - jedynie należy tylko podokrzywiać przewody olejowe.
czy to prwada ? czy bedzie pasowała flansza itp.
Jeszcze jedno pytanie: jakie bezpieczne ciśnienie doładowania można ustawić na T25 - pytam ponieważ ja swoją T2 rozwaliłem bezmyślnie na 1,1 bar. (szczelił przewód do zaworu - i tak sobie śmigałem :? )
Z góry dzięki za odpowiedzi
UT 1.4 MK2
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Re: UT 1.4 + Garrett T25

Post autor: ZibiUT »

mar74 pisze:w chwili obecnej T25 śmiga w Punto GT, mam zamiar ją kupić i zamontować do swojego UT 1,4 MK2.
Obecny właściciel mówi że będzie pasowała do UT bez przeróbek - jedynie należy tylko podokrzywiać przewody olejowe.
czy to prwada ? czy bedzie pasowała flansza itp.
Jeszcze jedno pytanie: jakie bezpieczne ciśnienie doładowania można ustawić na T25 - pytam ponieważ ja swoją T2 rozwaliłem bezmyślnie na 1,1 bar. (szczelił przewód do zaworu - i tak sobie śmigałem :? )
Z góry dzięki za odpowiedzi

Podstawowa sprawa to zapytaj czy to T25 ma cześć wydechową ar 49 czy 64.
Jak 64 to turbo bedzie wstawać dość późno, późno tzn około 4000-4500 obr i to dopiero na 2,3 biegu bo na jedynce to pewnie od 5000 obr.
Turbo T25 spokojnie da rade na 1,1-1,2 bara ale jak przewód strzeli i bedziesz tak jeździł to każde turbo padnie.
Co do pasowania to przewód olejowy pewnie i bedzie pasował zalezy jeszcze od modelu T25, flansza miedzy kolektor wydechowy a turbo tez ale wyjście z turbiny dalej na 90% jest inne.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Re: UT 1.4 + Garrett T25

Post autor: turbomaniak »

Po co chcesz pchac t25 do uno ?? nie baw sie z ta turbina bo to jest gra nie warta swieczki
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Re: UT 1.4 + Garrett T25

Post autor: ZibiUT »

turbomaniak pisze:Po co chcesz pchac t25 do uno ?? nie baw sie z ta turbina bo to jest gra nie warta swieczki
Z tym sie nie zgodze. Moja T25 naprawde dawała frajde. Pompowała od 3500 do końca i przy 1,2 bara było 180 KM co na Uno jest już dużo. Jak to kolega ujał kiedyś "ta dwójka to przenosi w czasie, efekt jak w NFS ze obraz się rozmywa tylko troszke za krótko". :D
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Re: UT 1.4 + Garrett T25

Post autor: turbomaniak »

:lol:
Awatar użytkownika
mar74
Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: sob gru 15, 2007 10:54 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Sandomierz

Re: UT 1.4 + Garrett T25

Post autor: mar74 »

turbomaniak pisze:Po co chcesz pchac t25 do uno ?? nie baw sie z ta turbina bo to jest gra nie warta swieczki
to tak z ciekawości :D
ostatecznie zadowoliłbym się niezajeżdzoną T2, ale ciężko znależć
Dzięki za zainteresowanie tematem i odpowiedzi
Pozdrawiam

Zibi masz jeszcze w swoim UT założoną T25 ?
UT 1.4 MK2
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Re: UT 1.4 + Garrett T25

Post autor: ZibiUT »

Juz nie, załozyłem w sobote GT2056.
Zamiast T25 możesz załozyć T2 z 1,9 volvo, TD04-13C z Iveco, volvo, GT17xx nie z VNT tepodejdzie. Tak naprawde to zalezy co chcesz osiągnać.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Re: UT 1.4 + Garrett T25

Post autor: Lui »

Wydech do standardowej T25 też pasuje, przerobić trzeba jedynie wylot powietrza z kompresora i przewody olejowe.
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
mar74
Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: sob gru 15, 2007 10:54 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Sandomierz

Re: UT 1.4 + Garrett T25

Post autor: mar74 »

Lui pisze:Wydech do standardowej T25 też pasuje, przerobić trzeba jedynie wylot powietrza z kompresora i przewody olejowe.
a propo wylotu powietrza z dmuchawki - jak koledzy rozwiązaliście sprawę połączenia (ciąć końcówkę ślimaka czy cuś) :?
czy da się jakoś odróżnić ar 49 od 64 ?
UT 1.4 MK2
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Re: UT 1.4 + Garrett T25

Post autor: ZibiUT »

Jest napisane na muszli ar 49 lub 64
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Re: UT 1.4 + Garrett T25

Post autor: Lui »

Może być też napisane w środku.

Co do podłączenia dolotu to ja mam zrobione to tak że założyłem rurę od mk1 która idzie nad skrzynią a nie pod. Przy orginalnej rurze trzeba by dołożyć jakiieś kolanko, zrobić nową flanszę (w przypadku t25 z 200sx) albo i spawać, co komu wygodniej
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
mar74
Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: sob gru 15, 2007 10:54 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Sandomierz

Re: UT 1.4 + Garrett T25

Post autor: mar74 »

Jeszcze osobiście nie ściągałem dmuchawki z mojego uniacza, więc właśnie nadszedł ten czas - czy wyciągnę ją "górą" czyli ściągając kolektor ssący (niestety nie mam kanału) :(
A tak z ciekawości - T28 z Nissana podejdzie do UT ?
UT 1.4 MK2
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Re: UT 1.4 + Garrett T25

Post autor: Lui »

T28 podejdzie tak samo jak t25, tylko częścią ssącą się różni

Wyciągniesz wszystko z góry, z dołu jakoś nawet sobie tego nie wyobrażam :roll:
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
ODPOWIEDZ