Teraz to już od Ciebie zależy jak rozwiążesz sprawę krokowego.
Ja przy takiej okazji pokusiłbym się o ucięcie starej przepustki i dorobienie flanszy pod taką z 2.0 20v (20vT jest taka sama). TPS jest taki sam jak w GT.
Tym samym problem krokowego rozwiązany i masz większą średnicę przepustnicy.
Kolejna sprawa wtryskiwacze - przy tej okazji możesz pokusić się od razu o większe niż te z GT, np. 270ccm, zależy też czy będziesz piggyback'ować czy remapować i w co celujesz. Motronici mają dobrze dopracowaną korekcję po lambdzie.
A jeśli wtryski, to też wydajniesza pompa, jak coś to możesz się zgłosić po taką w rozsądnej cenie.
Z przepływką to zapewne będziesz miał przeboje

To taki cudowny wymysł boscha... Ale jakbyś się zdecydował na świniaka, to od razu lutować się do mapa w kompie i robić konwersję. Sygnał z mapa to środkowy pin, a komp i tak będzie rozbierany, żeby immo zdjąć.
Jeśli ma być wszystko, to zawór par paliwa, czujnik temperatury w kolektorze, czujnik położenia wału, dowolny Bosch 3 pin z rezystancją 500-1000Ohm (może się okazać, że Twój będzie pasował), wcześniej wymieniony pierburg (chyba, że od razu mbc), a czujnik barometryczny, to jest to co pokazałeś na aukcji (o zakresie 2.2 - 2.7V).
http://www.tav-autoverwertung.de/autote ... 01001.html
Stąd masz czujnik barometryczny, a nie ciśnienia paliwa
