Nie wchodzi na obroty

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Nie wchodzi na obroty

Post autor: ZibiUT »

A więc mam problem z moim UT 1.3

Zapalam silnik sobie chodzi. Jak chce dodać gazu to zaczyna się dławić prychać i nie wchodzi na obroty.
Jak odepnę czyjnik temperatury w termostacie to wkreca się w obroty ale nie ma wolnych i gaśnie.
Czujnik jest dobry bo sprawdzałem juz na drugim i jest tak samo.

mam SMT6 zamontowane i ostatnio chciałem zrobić jakieś korekty z temperaturą ale nie działało i olałem i teraz coś się popierdzieliło. Odłaczyłem temperaturę od SMT6 i jest nadal tak samo. Co to moze jeszcze być??
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

masz podłączone sterowanie zapłonem w smt6?
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Nie mam.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

właśnie przerabiam to samo i potrzebny mi jest schemat instalacji o cp chodzi
Obrazek
tusiu1988
Zaawansowany użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:52 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Rabka-Zdrój

Post autor: tusiu1988 »

Witam, jak tak to czytam to musze stwierdzić że połowy nie rozumiem :oops: chyba nie za bardzo znam to auto
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Wepnij zworkę zamiast SMT i zobacz co wtedy będzie się działo. Świnia jak to świnia, czasem robi świńskie numery i traci ustawienia:).
A jak nie to, to sprawdź ciśnienie paliwa oraz kąt wyprzedzenia zapłonu.
Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

na desce temperaturę pokazuje czujnik w chłodnicy czy ten koło głowicy bo jak w chłodnicy to jak sprawdzić ten drugi ?
Obrazek
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

na desce pokazuje czujnik w głowicy. On nie jest podłaczony do kompa w zaden sposób
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

No to odłaczyłem SMT6 i wsadziłem zworę. Silnik normelnie wchodzi w obroty itd. wgrałem pusta mapę do smt6. ustawiłem ponownie wrzystkie parametry aby odpalił. Niestety nadal jest to samo. Nie wkręca się w obroty. Albo padło SMT6 albo nie wiem co to moze być.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

czyli jedne co mogło paść to wyjście analogowe jak zapłonu nie ma podłączonego

wygląda na podobny problem co w polo g40 + ecumaster miałem

porównaj napięcia analog in/out
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Ciekawe czy u mnie tez bedzie winny piggyback za zjebke z obrotami , ostatnio nawet chyba na zaplon nie reagowal jak sie zmienialo :roll:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

SMT6 co to jest bo ja nie operuje takimi skrótami ?
a co do zapłony to u mnie w zakresie 180 stopni nie ma reakcji
Obrazek
ODPOWIEDZ