Mam podejrzenie, że jednak coś z nim nie halo.
Czy przesłona powinna byc otwarta jak sie go wyciagnie z auta czy w stanie zamkniętym bo co ciekawe gdy jest zamknięta to i tak jakieś powietrze przepływa przewodem.
Czy po odpięciu wtyczki od zaworu poninen być spadek obrotów silnika bo nie zauważyłem tego?
zawór dodatkowego powietrza
- Luu
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 334
- Rejestracja: pt lip 06, 2007 8:06 pm
- Miejscowość: białystok
- Auto: Uno 1.4T
zawór dodatkowego powietrza
Uno Turbo 1.4 mk2
- Luu
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 334
- Rejestracja: pt lip 06, 2007 8:06 pm
- Miejscowość: białystok
- Auto: Uno 1.4T
tak chodzi mi o ten zawór, ale pytanie zasadnicze, przesłona powinna być otwarta gdy sie zawór wyjmie np rano z auta?
Zrobiłem test, wyciągnąłem zawór gdy silnik był jeszcze b. ciepły i przesłona była zamknięta, gdy był zimny też była zasłonięta, gdy odpinałem wtyczke to też sie nic nie działo, a zawsze mam za niskie obroty na zimnym silniku, czasem potrafi zgasnąć gdy wrzuca sie na luz. No i obstawiam uszkodzoną tą przesłone
Zrobiłem test, wyciągnąłem zawór gdy silnik był jeszcze b. ciepły i przesłona była zamknięta, gdy był zimny też była zasłonięta, gdy odpinałem wtyczke to też sie nic nie działo, a zawsze mam za niskie obroty na zimnym silniku, czasem potrafi zgasnąć gdy wrzuca sie na luz. No i obstawiam uszkodzoną tą przesłone

Uno Turbo 1.4 mk2
- Luu
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 334
- Rejestracja: pt lip 06, 2007 8:06 pm
- Miejscowość: białystok
- Auto: Uno 1.4T
Rozebrałem to ustrojstwo, ustawiłem otwór na max (na oścież) no i silnik nie schodził poniżej 2,5tyś obr nawet jak obroty na lince spuściło sie na zero. Teraz dałem takie ustawienie jak na fotce, dobrze bedzie czy jeszcze go troche domknąć/otworzyć? On powinien sie zamknąć kompletnie gdy bimetal sie rozgrzeje? Hz10 jak sądzisz?
fotka była robiona gdy bimetal byl zimny.

fotka była robiona gdy bimetal byl zimny.

Uno Turbo 1.4 mk2