turbina
- dj_o
- Aktywny użytkownik
- Posty: 223
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:21 pm
- Miejscowość: Opole
- Auto: Punto GT
- Lokalizacja: Opole
po czym wnosisz, że silnik się rozleci??
Akurat fajerki są bardzo podatne na wszelkie mody, w tym uturbienie.
Ja bym sie zastanowił nad kkk k03,T2 lub gt-kowe IHI vl7, bo to nie są ogromne dmuchawice, wiec przy krótkim dolocie nie bedzie laga.
Akurat na koniec maja mam w planie zabranie się za T w uniaku.
To czego potrzeba (w moim przypadku)
-turbo z pGT, a tam pójdzie T25
-IC z ducato/jumper
-kolektor pod T - zbudowany od nowa, choc na seryjnym 4-1 też można zasadzic,ale jak porządnie, to wszystko
-downpipe
-wtryski narazie seryjne, bo wstepnie ma być ok 0,6bar
-chłodnica oleju+podstawka pod filtr
-bov
-orurowanie
-tłoki i korby z 1.2 16v lub frezowanie ósemkowych, żeby nieco zmniejszyć CR; jak dla mnie 8.8:1 wystarczy na niskie doładowania (do 1 bar)
-UPG z 16v
-ecumajster + NAJWAŻNIEJSZE !!! spec od wystrojenia
Natrysk na denko tłoka jest, głowica ma wypolerowane kanały, przylgnie są na 3 kąty, spasowane gniazda z zaworami - góra jest nowa, przelatałem na niej po swapie ok 15kkm. Dół jest igła, silnik miał przelot około 60kkm, wiec mam materiał do uturbienia. Jedyne czego sam nie zrobię, to będzie strojenie, bo w tej materii nie mam doświadczenia...
Akurat fajerki są bardzo podatne na wszelkie mody, w tym uturbienie.
Ja bym sie zastanowił nad kkk k03,T2 lub gt-kowe IHI vl7, bo to nie są ogromne dmuchawice, wiec przy krótkim dolocie nie bedzie laga.
Akurat na koniec maja mam w planie zabranie się za T w uniaku.
To czego potrzeba (w moim przypadku)
-turbo z pGT, a tam pójdzie T25
-IC z ducato/jumper
-kolektor pod T - zbudowany od nowa, choc na seryjnym 4-1 też można zasadzic,ale jak porządnie, to wszystko
-downpipe
-wtryski narazie seryjne, bo wstepnie ma być ok 0,6bar
-chłodnica oleju+podstawka pod filtr
-bov
-orurowanie
-tłoki i korby z 1.2 16v lub frezowanie ósemkowych, żeby nieco zmniejszyć CR; jak dla mnie 8.8:1 wystarczy na niskie doładowania (do 1 bar)
-UPG z 16v
-ecumajster + NAJWAŻNIEJSZE !!! spec od wystrojenia
Natrysk na denko tłoka jest, głowica ma wypolerowane kanały, przylgnie są na 3 kąty, spasowane gniazda z zaworami - góra jest nowa, przelatałem na niej po swapie ok 15kkm. Dół jest igła, silnik miał przelot około 60kkm, wiec mam materiał do uturbienia. Jedyne czego sam nie zrobię, to będzie strojenie, bo w tej materii nie mam doświadczenia...
L'ultima berlinetta Turbo ! - Punto GT Stage IV
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Albo uturbić 1.2 z SC/Punto tak jak chce to zrobić dj_o
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Obserwator
- Posty: 21
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 1:15 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Sieradz/Opole
Re: turbina
a wogóle jest sens uturbiać jakiego rzędu moce można by uzyskać ?? czy taniej ebdzię kupić 1,3t lub 1,4 ??zefir pisze:jak bym chciał uturbić 1.0 fire 97r. to jaką turbinę byście mi polecali??
1.0 FIRE 97r rosso
899 2001 blu capri
899 2001 blu capri
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
jak silnik wytrzyma to z 50 km zrobisz 75 to chyba max. Kasa to pewnie z jakies 2000-3000 zł druciarsko na max.
za 3000 zł kupisz silnik 1,4T kompletny i wsadzisz i masz baze na 250 KM
za 3000 zł kupisz silnik 1,4T kompletny i wsadzisz i masz baze na 250 KM
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki