Po glowie chodzi,żeby wsadzic kompresor naprawde dobry a nie jakąśm tanioche z "WYPRZEDAŻY PO 5zł" tylko pytanie jaki jak podłączyć żeby nic nie zepsuć .
Prosze jakieś rady i schematy.
Z gory dziekuje
Ludziska w PL zazwyczaj kupuja eatony z merolow jakie sa na allegro z uwagi na koszta ,zreszta takie opcje kompresor+turbo sa coraz powszechniejsze , lepiej sie to sprawdza niz 2 male turbiny ,a dzieki zapodaniu duzego turbo mozna miec duza moc ,bez laga
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
A jak to podpiąc z turbo razem??? Kompresor by pompował do turbiny powietrze i z turbiny do kolektora ssacego??? Czy jakos inaczej???
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo - śmigam
wsk pisze:A jak to podpiąc z turbo razem??? Kompresor by pompował do turbiny powietrze i z turbiny do kolektora ssacego??? Czy jakos inaczej???
Mozna tak a mozna i tak ,ze kompresor pompuje do pewnych obrotow , potem klapka oddziela , sprzeglo wisko odlacza od napedu kompresor i wtedy juz lecisz na turbo ,ale nie jestem pewny ,chociaz to byloby najoptymalniejsze rozwiazanie , chyba pare takich smiga w PL
Wiem ze Daniel z TTC , w swoim toledo 2.5tdi r5 ma wlasnie kompresor i big turbo i ponoc to ladnie smiga
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a