Muszla turbiny i kolektor wydechowy w PGT...

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
MARCIN
Zaawansowany użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KOSZ-LIN

Muszla turbiny i kolektor wydechowy w PGT...

Post autor: MARCIN »

No to mam przyczyne tej nierownej pracy i braku przyspieszenia pekniety kolektor i muszla od turbo. powiedzcie mi teraz czy wearto to spawac czy lepiej kupic cale? wiecie moze ile to kosztuje,jakie koszta. moze od czego pasuje cokolwiek.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 06, 2008 4:11 pm przez MARCIN, łącznie zmieniany 4 razy.
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

w uno miałem spawaną i działało mimo że było pęknięte na wskroś czyli wg również :wink:
tusiu1988
Zaawansowany użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:52 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Rabka-Zdrój

Post autor: tusiu1988 »

Dlaczego to pękło??? Zachaczyłeś o coś czy samo od siebie???
Awatar użytkownika
MARCIN
Zaawansowany użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KOSZ-LIN

Muszla turbiny i kolektor wydechowy w PGT...

Post autor: MARCIN »

widocznie u mnie przeszkadza bo silnik nierowno pracuje na wolnych ze niewspomne o przyspieszeniu ktorego praktycznie nie ma bo sie dlawi przy wciskaniu pedala gazu

raczej nie ma mozliwosci o to zachaczyc podejzewam ze starosc i moze zmeczenie materialu. szczerze to nie wiem
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Kolektor pospawaj a co do muszli to moze tez się uda ale reczej bedzie ciężko bo moze szybciej pęknąc.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
JARO_Cz-wa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SC

Re: Muszla turbiny i kolektor wydechowy w PGT...

Post autor: JARO_Cz-wa »

MARCIN pisze:widocznie u mnie przeszkadza bo silnik nierowno pracuje na wolnych ze niewspomne o przyspieszeniu ktorego praktycznie nie ma bo sie dlawi przy wciskaniu pedala gazu

raczej nie ma mozliwosci o to zachaczyc podejzewam ze starosc i moze zmeczenie materialu. szczerze to nie wiem
Ja też miałem pęknięty kolektor w podobny sposób i auto jedziło - raczej nie zauważyłem żeby były jakieś takie drastyczne problemy.

A pęknięcia takie zdarzają się od butowanie na nierozgrzanym silniku. Występują szybkie miejscowe przegrzania w tych żeliwnych elementach, a wiadomo że żeliwo lubi pęknąć w takich sytuacjach :roll:
Jakby co mam taką muszle wydechową i moge ją sprzedać. Jakbyś był zainteresowany to daj znać na pw :wink:
Awatar użytkownika
MARCIN
Zaawansowany użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KOSZ-LIN

Muszla turbiny i kolektor wydechowy w PGT...

Post autor: MARCIN »

jestem zainteresowany,tylko niewiem jaki koszt tej imprezy? i czy muszla nie byla spawana? wtedy dzieki ale nie!

uszczelka pod kolektorem tez juz swoje przeszla!
mam jeszcze peknieci na muszli w miejscu gdzie idzie te ciegno i taka klapka w srodku-to w miejscu gdzie udeza ta klapka jest pekniecie!
kolektor jest tez popekany w srodku,nie widac tego dokladnie na zdjeciu ale na zywo to nie ciekawie to wyglada. z zewnatrz pospawalo by sie a w srodku?
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
ODPOWIEDZ