Uszczelka głowicy
Uszczelka głowicy
Witam, mam poważny problem z moim uniakiem. Otóż jakis czas temu zaczęło mi ubywać wody w zbiorniku wyrównawczym, po jakimś czasie problem się nasilił i wodę zaczęło wybijać a węże zaczęły twardnieć.. Diagnoza była prosta - uszczelka głowicy.
Po rozebraniu auta okazoło się że diagnoza była trafna - z uszczelki nie wiele pozostało. Okazało się również że pojawiły się wżery przy kanałach wodnych w głowicy. Wżery zostały "zalane aluminium" przy pomocy tiga, głowica została splanowana i po złożeniu okazało się że:
1 Brakuje wolnych obrotów
2 Co gorsze - ciśnienie oleju idzie w miskę olejową
3 Auto dymi
Jednym słowem miała być prosta wymiana uszczelki, a teraz zapowiada się coś grubszego.
Odebrałem auto od mechanika bo nie było sensu już męczyć chłopa i nie wiem co dalej robić.
Szukać innego fachowca?
Gdzie najlepiej w okolicach Łodzi to robić?
Od czego zacząć sprawdzanie przyczyny niedomagań?
Dodam, że wersję 1.4 a uszczelka jest do tego modelu (i pgt naturalnie).
Jakieś propozycje? - serdecznie proszę o pomoc.
Pozdrawiam Maciek
Po rozebraniu auta okazoło się że diagnoza była trafna - z uszczelki nie wiele pozostało. Okazało się również że pojawiły się wżery przy kanałach wodnych w głowicy. Wżery zostały "zalane aluminium" przy pomocy tiga, głowica została splanowana i po złożeniu okazało się że:
1 Brakuje wolnych obrotów
2 Co gorsze - ciśnienie oleju idzie w miskę olejową
3 Auto dymi
Jednym słowem miała być prosta wymiana uszczelki, a teraz zapowiada się coś grubszego.
Odebrałem auto od mechanika bo nie było sensu już męczyć chłopa i nie wiem co dalej robić.
Szukać innego fachowca?
Gdzie najlepiej w okolicach Łodzi to robić?
Od czego zacząć sprawdzanie przyczyny niedomagań?
Dodam, że wersję 1.4 a uszczelka jest do tego modelu (i pgt naturalnie).
Jakieś propozycje? - serdecznie proszę o pomoc.
Pozdrawiam Maciek
- Killer
- Użytkownik
- Posty: 87
- Rejestracja: ndz gru 10, 2006 3:01 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: 3miasto
Jak dla mnie wyglada na to, ze ktos zrobil zonka z glowica. Przeswietlales ja?? Jezeli nie, to stawiam na niedokladnosc w naprawie. Sprawa wolnych obrotow to rowniez moze byc nieszczelnosc w ukladzie, ale to chyba nie jest teraz najgrozniejsza awaria. Jak nikt Ci nie pomoze, to laweta i wal do 3miasta. Poradzimy
Uno 1.4 Racing +162KM.... SPRZEDANY
Lancia Delta HF Turbo +216KM
VW Golf Cabrio 1.8 GTi 126KM
Audi A8 4.2 5v S-line 310KM
VW Passat GT 16V 136KM na sprzedaz !!!
CC Sporting 1.1 61KM SPRZEDANY
Lancia Delta HF Turbo +216KM
VW Golf Cabrio 1.8 GTi 126KM
Audi A8 4.2 5v S-line 310KM
VW Passat GT 16V 136KM na sprzedaz !!!
CC Sporting 1.1 61KM SPRZEDANY
-
- Spamer :P
- Posty: 968
- Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Starachowice
Re: Uszczelka głowicy
ad1 ciężko wyczuć za dużo może być przyczynmaciek pisze: 1 Brakuje wolnych obrotów
2 Co gorsze - ciśnienie oleju idzie w miskę olejową
3 Auto dymi
ad2 totalnie nie rozumiem
ad3 jaki kolor dymu?
-
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 494
- Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:52 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Rabka-Zdrój
ciekawe
witam wszystki turbiaczy chcialem zapytać po czym można poznać a w zasadzie odrużnić walniętą uszczelke pod głowicą od pękniętej głowicy? Jest wogóle jakaś różnica?pytam ponieważ ubywa mi płynu ze zbiorniczka wyrównaczego a ostatnia nawet mialem wyciek nie wykryłem którędy jeszcze
ale nie chłodnicą
ani korkiem zbiorniczka. Proszę o pomoc


-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
nie widziałem za więcej niż 200, ale może ktoś sobie krzyknąć jak będzie popyt 

Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl