Głowica do Punto GT od UT 1,3

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
JARO_Cz-wa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SC

Głowica do Punto GT od UT 1,3

Post autor: JARO_Cz-wa »

Witam
Mam pytanie na które nieznalazłem odpowiedzi i prosiłbym o info. Planuje założyć głowice od uno turbo 1,3 do punto gt, własnie podbierają się komory spalania, będe też robił przekładke przejściową pod termostat od pgt, ale mam jeszcze jedno pytanie bez odpowiedzi, a niechce czegoś spaprać :lol: Czy ten króciec wodny przy pierwszym cylindrze który w pgt jest niepotrzebny da się wykręcić czy jednak jest on wprasowny w jakiś sposób w tą głowice :?: bo jak wprasowany to niechce go na siłe wyrywać z tamtąd :D a jak się da go wykręcić to w jego miejscse wkręce sobie jakiś korek :wink:
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Najlepiej obetnij i zaślep jakimś krótkim wężykiem.
Teoretycznie jest wykręcalny, ale najwyżej tuż po złożeniu w fabryce:).
Awatar użytkownika
JARO_Cz-wa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SC

Post autor: JARO_Cz-wa »

Witam
Mam problem z termostatem. Do głowicy z ut 1,3 poprzez flansze przejsciową mam zamontowany termostat od pgt, jednak były z tym problemy, coś się sączyło czasem, zacząłem teraz się z tym bawić i niemoge dojść do ładu, nawet nie kapie tylko mi płynie z tego. :cry:
Czy ktos z Was nie orientuje się jaki termostat podszedł by na głowice ut 1,3 i miałby krócce na węże mniej więcej jak pgt :?:
Awatar użytkownika
2rotor
Aktywny użytkownik
Posty: 174
Rejestracja: śr paź 10, 2007 1:24 pm
Auto: Uno 1.3T

Post autor: 2rotor »

JARO_Cz-wa pisze:Witam
Mam problem z termostatem. Do głowicy z ut 1,3 poprzez flansze przejsciową mam zamontowany termostat od pgt, jednak były z tym problemy, coś się sączyło czasem, zacząłem teraz się z tym bawić i niemoge dojść do ładu, nawet nie kapie tylko mi płynie z tego. :cry:
Czy ktos z Was nie orientuje się jaki termostat podszedł by na głowice ut 1,3 i miałby krócce na węże mniej więcej jak pgt :?:
Trza było uderzyć w głowicę z wolnossącego 1,4, tam przynajmniej wszystko pasuje i nie trzeba rzeźbić.
Fiat Marea Weekend SX 1,6 16V
Awatar użytkownika
JARO_Cz-wa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SC

Post autor: JARO_Cz-wa »

2rotor pisze:...Trza było uderzyć w głowicę z wolnossącego 1,4, tam przynajmniej wszystko pasuje i nie trzeba rzeźbić.
Tylko tam znów średnice zaworów są mniejsze i trzeba by je powiększać :?
Awatar użytkownika
2rotor
Aktywny użytkownik
Posty: 174
Rejestracja: śr paź 10, 2007 1:24 pm
Auto: Uno 1.3T

Post autor: 2rotor »

JARO_Cz-wa pisze:
2rotor pisze:...Trza było uderzyć w głowicę z wolnossącego 1,4, tam przynajmniej wszystko pasuje i nie trzeba rzeźbić.
Tylko tam znów średnice zaworów są mniejsze i trzeba by je powiększać :?
Akurat ssące są większe bo 37,5 więc tylko wydechy sobie można wrzucić od PGT. Ja wrzuciłem 37,5/34,5 i głębiej osadzone zawory. Kolizji nie ma na seryjnych tlokach.
Fiat Marea Weekend SX 1,6 16V
Awatar użytkownika
JARO_Cz-wa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SC

Post autor: JARO_Cz-wa »

Znalazłem termostat który mam nadzieje że spasowałby do tej mojej głowicy od 1,3t a ma wyprowadzenia jak pgt. Tylko niewiem jeszcze dokładnie czy ten rozstaw śrub się zgadza, ale jakby był ok to jedyna różnica w działaniu to otwieranie się przy temp o 5 stopni wyższej.
Załączniki
UNO 70 1.4 i.e Ecologica
UNO 70 1.4 i.e Ecologica
3.jpg (3.1 KiB) Przejrzano 3280 razy
punto gt
punto gt
2.jpg (2.67 KiB) Przejrzano 3278 razy
uno turbo 1,3
uno turbo 1,3
1.jpg (3.22 KiB) Przejrzano 3278 razy
ODPOWIEDZ