przerywa

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
mouk80
Zaawansowany użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 3:57 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Uno 1.4T

przerywa

Post autor: mouk80 »

Witam
jakie moga byc przyczyny przerywania silnika?
objawia sie u mnie to tylko podczas przyspieszania. Turbina moze miec wtedy niskie cisnienie, a auto i tak przerywa. Nie dzieje sie tak przy kazdym przyspieszaniu, ale niestety bardzo czesto.
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Może brakuje paliwa(szczególnie objawia się to przy małej ilości benzyny w zbiorniku ?) lub jeżeli czysto losowo, to może jakaś stykologia obumiera-warto przejrzeć wszystkie wtyczki, przeczyścić styki, psiknąć jakimś specyfikiem na lepszą przewodność:).
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Moze gubi zaplon : cewka,modul,swiece,przewody,kopulka,ecu
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
skadubek
Zaawansowany użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: ndz sty 21, 2007 8:19 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: CK

Post autor: skadubek »

Miałem podobnie w zeszłym tygodniu jade sobie normalnie i czuć że pali na 3 gary staje na światłach chodzi na 3 kopci z róry jak nie wiem :!: :!:

Spalanie przy delikatnej jeździe wyszło 20l/100km załamka...
Zrobiłem Autodiagnoze i wyszedł znów kolejny czujnik (za kazdym razem inny :lol: )
Więc odpiołem akumulator na noc rano zapiołem i śmigam....
I teraz mi elegancko pali jak zimny odrazu na 4 gary (wcześniej na 3)

Te auta to dziwne stworzenia :roll:
Awatar użytkownika
mouk80
Zaawansowany użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 3:57 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Uno 1.4T

Post autor: mouk80 »

ziuzio pisze:Może brakuje paliwa(szczególnie objawia się to przy małej ilości benzyny w zbiorniku ?) lub jeżeli czysto losowo, to może jakaś stykologia obumiera-warto przejrzeć wszystkie wtyczki, przeczyścić styki, psiknąć jakimś specyfikiem na lepszą przewodność:).
objawy z brakiem paliwa w baku juz doswiadczylem. Tym razem bylo ponad pol baku pelne, wiec to nie to:(

Mam jakis rozwalony przeplywomierz, tzn obudowe ktos jakas folia skleil, ale to sie rozwalilo troche. Moze to tego wina?
Ciezko mi bedzie kupic taki przeplywomierz, czy maja takie rzeczy w sklepach?
Awatar użytkownika
McBanan
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: śr lis 23, 2005 10:51 pm
Miejscowość: CK Kielce
Auto: Uno 1.4T
Kontakt:

Post autor: McBanan »

Moze to byc przeplywka bo lewe powietrze dostaje i zla mieszanke robi.
W zaleznosci od silnika sa rozne przeplywki tzn 1,3 a 1,4 ma inna... hmm w sklepie nie ma szans chyba ze serwis a kasa straszna pewnie. Szukaj na allegro, ja do swojego na ebay.it zdobylem:)
UT 1,4 Racing
Awatar użytkownika
mouk80
Zaawansowany użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 3:57 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Uno 1.4T

Post autor: mouk80 »

McBanan pisze:Moze to byc przeplywka bo lewe powietrze dostaje i zla mieszanke robi.
W zaleznosci od silnika sa rozne przeplywki tzn 1,3 a 1,4 ma inna... hmm w sklepie nie ma szans chyba ze serwis a kasa straszna pewnie. Szukaj na allegro, ja do swojego na ebay.it zdobylem:)
Przeplywka to to samo co przepływomierz?
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

tak, to to samo
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
mops
"Cichociemny"
Posty: 272
Rejestracja: czw gru 02, 2004 4:22 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Wielkopolska / Polska
Kontakt:

Re: przerywa

Post autor: mops »

mouk80 pisze:Witam
jakie moga byc przyczyny przerywania silnika?
objawia sie u mnie to tylko podczas przyspieszania. Turbina moze miec wtedy niskie cisnienie, a auto i tak przerywa. Nie dzieje sie tak przy kazdym przyspieszaniu, ale niestety bardzo czesto.
- przeplywomierz (zasyfione styki w gniezdzie lub powycierane sciezki od potencjometru)
- luzna wtyczka na czujniku tem ciesczy (na termostacie)
- zblizajacy sie pad pompy paliwa
- zgon czujnika podcisnienei w micropleksie (odpowiada za ustawienie kata zaplonu wgz cisnienia w kolektorze dolotowym)
- czujnik polozenia przepustnicy (mozna latwo miernikiem oblookac czy zmienia sie sygnal w pozycji 0, gaz , pelen gaz
obmacac inne wtyczki i kable czy juz sie gdzies styki nie skonczyly
Niemiecki temperament - hiszpańska precyzja ;-)
ODPOWIEDZ