Kto wygrał Modlin - klasa mini +?

Dyskusje "o wszystkim" i "o niczym" ;-)

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
murcki
1.4 turbo i.e.
Posty: 115
Rejestracja: czw gru 02, 2004 11:50 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: murcki »

Kornik napisał:
Może tacy goście rozpropagują Uno Turbo bo mimo wszystko jest to model raczej nieznany większej liczbie kierowców .
Witam i pozdrawiam


Ja tam bym raczej wolał, żeby pozostał dalej nieznany
_________________
KWK murcki
Awatar użytkownika
KYS
' TDI '
Posty: 310
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:50 pm
Miejscowość: Warszawa / Julianów
Auto: Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KYS »

murcki napisał:
Ja tam bym raczej wolał, żeby pozostał dalej nieznany


chyba status 'auta popularnego' mu nie grozi...

--
KYS
Awatar użytkownika
MadMaR
Swistak
Posty: 99
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:08 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MadMaR »

Kornik napisał:
Może tacy goście rozpropagują Uno Turbo bo mimo wszystko jest to model raczej nieznany większej liczbie kierowców .
Witam i pozdrawiam



i bardzo ciezko taki wyszukac zeby kupic

--
Maly841
Awatar użytkownika
KYS
' TDI '
Posty: 310
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:50 pm
Miejscowość: Warszawa / Julianów
Auto: Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KYS »

Maly841 napisał:
i bardzo ciezko taki wyszukac zeby kupic


bo wszystkie egzemplarze v-tech skupuje...

--
KYS
Awatar użytkownika
MadMaR
Swistak
Posty: 99
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:08 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MadMaR »

gorbi pisze:
wiec mamy trzy osoby Pana Voj2s Kierowce Ktory ostatnio przeczepal tylki na 1/4mili az Go pokazywaliw TVNTURBO nastepnie Pan Piro wnioskuje ze wlasciciela slynnego Turbiaka i prawdopodobnie wlasciciela firmy V-tec z Krakowa oraz Colina ktory jest zwiazany z Tymi Panami ale nie wiem kim jest?
Prosze powyzsze osoby o poprawienie mnie jesli sie myle.Bedziemy mogli wkoncu poznac Trzech Muszkieterow bo Dartaniana juz znamy To UNO TURBO!!!
Pozdrowienia!
a ja tam czasem tylko przywoze swoje auto zeby olej zmienic i tyle...

--
colin
Awatar użytkownika
MadMaR
Swistak
Posty: 99
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:08 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MadMaR »

eh temat dosc stary ale sprostuje nie jestem juz kierowca tego samochodu, ale chetnie poczytam o kolejnych modyfikacjach. miala byc skrzynia, walek, turbo hardcorowe ( czyzby IHI VL9 mozna bylo tak nazwac) i moc niebagatelna mial ten samochod osiagac a plotki mowia ze nie ma nawet tych deklarowanych 207 KM i brakuje mu dosc sporo do nich

--
voj2s
Awatar użytkownika
MadMaR
Swistak
Posty: 99
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:08 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MadMaR »

voj2s pisze:
eh temat dosc stary ale sprostuje nie jestem juz kierowca tego samochodu, ale chetnie poczytam o kolejnych modyfikacjach. miala byc skrzynia, walek, turbo hardcorowe ( czyzby IHI VL9 mozna bylo tak nazwac) i moc niebagatelna mial ten samochod osiagac a plotki mowia ze nie ma nawet tych deklarowanych 207 KM i brakuje mu dosc sporo do nich

Moglibyscie wreszcie cos tam dlubnac, ile czasu mozna startowac seryjnym samochodem
Miales w kabinie wskaznik EGT, jak tak to jakie maksymalne wartosci wskazywal?
Jest zamontowany wtrysk wody?

--
Awatar użytkownika
MadMaR
Swistak
Posty: 99
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:08 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MadMaR »

nie wskaznika EGT nigdy tam nie bylo aczkolwiek po tym jak sie je gniotlo i darmatycznie rosla temp cieczy chlodzacej wnioskuje ze nie bylo wystrojone jak nalezy, no i ten zakres obrotow kiedy ten samochod jezdzi...
zobaczymy na najblizszych zawodach czy wrescie zejdzie ponizej 13 sek moze ma juz klowa skrzynie, walek i jakies powazne turbo bo ze sterowane jest pozadnym kompem to nie watpie ... red box (czytaj potencjometr ktory sie nie spisal)

--
voj2s
Awatar użytkownika
mops
"Cichociemny"
Posty: 272
Rejestracja: czw gru 02, 2004 4:22 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Wielkopolska / Polska
Kontakt:

Post autor: mops »

Piro pisze:
Skrzynia jest seria.
Opony to Avon (mieszanka S2 - ostatnie zawody, porażka, a mieszanka S1 - ostatnie Kielce/Masłów - doskonała praca opony). Z tyłu - wąziutkie 13'
Póki co - nie ma szpery.

Baza: Uno 1.3 ie turbo, 1301 ccm, wyjściowo miał na hamowni 67 KM po nabyciu (defekt w dolocie) oraz 96 KM po naprawieniu, z seryjnym doładowaniem (bo niestety jest już dość stary i nie ma za dobrej kompresji). Nie remontowaliśmy go póki co więc moc jest ponad podwojona.



a co to za awaria dolotu - moze blizej ??
_________________
Niech Moc bedzie z Wami !!!!!!!!!
Awatar użytkownika
MadMaR
Swistak
Posty: 99
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:08 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MadMaR »

poprostu pekniety waz laczacy turbine i rure idaca do IC
PS nie prowadze juz tego samochodu i prosze mnie nie kojarzyc z firma ktora go przygotowuje !!

--
voj2s
Awatar użytkownika
murcki
1.4 turbo i.e.
Posty: 115
Rejestracja: czw gru 02, 2004 11:50 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: murcki »

To ja mam takie pytanie do nieco bardziej doświadczonych. Bo w Skarbimierzu 29 sierpnia będzie oficjalny sprincik i się zastanawiam czy się nie wybrać, ot tak chociażby zobaczyć co potrafi mój wehikuł
Chodzi mi o najbardziej optymalną technikę startowania. Bo akurat w tej materii są różne szkoły, różnie to ludzie rozprawiają, a ja akurat nigdy nie miałem okazji, czy też chęci potrenować tego elementu samemu.
_________________
KWK murcki
ODPOWIEDZ