pasuje ale do 1.4
troche roboty z tym jest, wiem że w 1.3 mi się nie udało tego zrobić bez wyciągania silnika

, bo też mi zaczęło pierdzieć.... a wyciągając silnik wyszły różne kwiatki z histori auta i tak sie skończyła historia uno
w 1.4 było też troche roboty ale udało mi się

, jakoś odpowienimi kluczami+przedłużki+przeguby wszystko można było ładnie odkręcić bez problemów, i po pół dnia roboty turbo na wierzchu
w 1.3 miałem straszne problemy... rozpołowiłem kolektor i na tym koniec.... nie mogłem się dostać do żadnej śruby trzymającej oba kolektory, bo przeszkadzała w tym bardzo skutecznie ta osłona blaszana co jest nad turbo..... straszna sprawa nawet po wyciągnięciu silnika trzeba było się naszarpać żeby tą osłonę wogole ruszyć
może to ja miałem taki jakiś pechowy egzemplarz, ale ze swojego doświadczenia powiem że wyciągnięcie turbo w 1.3 to ciężka sprawa
