kapitalka i swap UT->U
kapitalka i swap UT->U
Ostatnio rozmyślam żeby cos z moim uniakiem zrobić po zimie, jezdzi się wyśmienicie jednak rdza to rdza i pojawia się gdzieniegdzie.
pierwsza możliwość to renowacja ale ceny za kompletną renowację (blacha+lakier) krzyczą mi ~4000-5000zł i też nie gwarantują że za pare miesiecy cos zacznie sie sypać
natomiast sugerują mi wszędzie inne rozwiązanie - wyszukać jakiegoś uniaka z zajechanym silnikiem lub inną poważną awarią (rocznik np. 2000), kupić go i przełożyć do niego cały osprzęt z UT (silnik zawieszenie itp)
Teraz mam pytanie do Was. Jak to jest z realizacją tego pomysłu - czy wszystkie graty z mojego UT (1.3 '90) będą pasowały bez większych problemów do budy UNO z roku powiedzmy 2000-2002 ? Czy buda z UT w ogóle różni sie od standardowego Uno?
Czy jak znajde egzemplarz z działającą klimą to jest możliwość przełożenia czy nie ?
Autko jest na tyle super, że na 250% zostaje jako drugie auto, już się zakochałem ;D Dlatego chciałbym przedłużyć mu trochę żywot nie wyrzucając kasy na ratowanie starej już budy?
pierwsza możliwość to renowacja ale ceny za kompletną renowację (blacha+lakier) krzyczą mi ~4000-5000zł i też nie gwarantują że za pare miesiecy cos zacznie sie sypać
natomiast sugerują mi wszędzie inne rozwiązanie - wyszukać jakiegoś uniaka z zajechanym silnikiem lub inną poważną awarią (rocznik np. 2000), kupić go i przełożyć do niego cały osprzęt z UT (silnik zawieszenie itp)
Teraz mam pytanie do Was. Jak to jest z realizacją tego pomysłu - czy wszystkie graty z mojego UT (1.3 '90) będą pasowały bez większych problemów do budy UNO z roku powiedzmy 2000-2002 ? Czy buda z UT w ogóle różni sie od standardowego Uno?
Czy jak znajde egzemplarz z działającą klimą to jest możliwość przełożenia czy nie ?
Autko jest na tyle super, że na 250% zostaje jako drugie auto, już się zakochałem ;D Dlatego chciałbym przedłużyć mu trochę żywot nie wyrzucając kasy na ratowanie starej już budy?
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Jest możliwa przekładka. Wszystko pasuje lub poprostu trzeba przekrecić np mocowanie przepływki itd.
Moze prakowac np wspawanych w pas gwintów do mocowania IC i chłodnicy oleju ale to nie problem bo daje się nakretke z dużą podkladką i jest oki.
Tylko znajdz teraz uno 3d z tego rocznika z zajechanym silnikiem w dobrej cenie. Ja planuję kupić samą karoserję od koleci co rozbierają na czesci furki. Koleś za dobra nude krzyknął mi 400-600 żł jak bedzie w dobrym stanie. Wtedy dajesz do zrobienia wszystko a potem przekładasz. Jedyny problem a moze i nie to nr nadwozia.
Moze prakowac np wspawanych w pas gwintów do mocowania IC i chłodnicy oleju ale to nie problem bo daje się nakretke z dużą podkladką i jest oki.
Tylko znajdz teraz uno 3d z tego rocznika z zajechanym silnikiem w dobrej cenie. Ja planuję kupić samą karoserję od koleci co rozbierają na czesci furki. Koleś za dobra nude krzyknął mi 400-600 żł jak bedzie w dobrym stanie. Wtedy dajesz do zrobienia wszystko a potem przekładasz. Jedyny problem a moze i nie to nr nadwozia.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
ogolnie sytuacja wyglada tak ze zlomujemy starego uniaka a nowego rejestrujemy
plusem dodatnim jest to ze po takim zabiegu mamy uno turbo z rokiem produkcji 2000 co jest ogolnie dosc niespotykane =]
plusem ujemnym jest to ze znow trzeba stac w kolejkach w urzedzie aby przerejestrowac
... a co z tą klimą ? da ją podlaczyc do silnika z UT ?
plusem dodatnim jest to ze po takim zabiegu mamy uno turbo z rokiem produkcji 2000 co jest ogolnie dosc niespotykane =]
plusem ujemnym jest to ze znow trzeba stac w kolejkach w urzedzie aby przerejestrowac
... a co z tą klimą ? da ją podlaczyc do silnika z UT ?
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Tylko 1,4 N/A miało klime i raczej nie dasz rady tego połązyć choć trzeba by to obejrzeć dokładnie jak już bedą silniki na wierchu.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Patrząc w katalog fiata to nie ma w UT klimy.
W N/A jest pompa która napędzana jest paskiem z koła zamachowego na wale.
W N/A jest pompa która napędzana jest paskiem z koła zamachowego na wale.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki