Ile KM wydmucha IHI VL7

Dyskusje "o wszystkim" i "o niczym" ;-)

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

JacekGD
Użytkownik
Posty: 79
Rejestracja: czw mar 30, 2006 11:21 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Trójmiasto

Ile KM wydmucha IHI VL7

Post autor: JacekGD »

Hejko Frendaski

Ile jest w stanie wydmuchać KM ta nasza poczciwa IHI??

Jako że mam auto rozebrane to sie waham nad zmiana turbiny na coś wiekszego,myslałem nad hybrydą t3/t4 ale to ponoć duże i zacznie dmuchać min od 4500 a to wysoko....
Qurcze wiele mi doradzaliście na różnych kącikach ale jeszcze nie wiem jakie mozliwości ma nasz IHI :)
Pisaliście też coś o GT2554R .... A no i własnie, jak odczytywac te baloniaste wykresy ze stronnki garretta??
Oś X to obroty a Y .... ile dmucha czy jak ?? ;)

Pisaliście tez ze im mniejszy wirnik od turbiny to szybciej i łatwiej będzie sie wkręcać tyle że tez szybko bedzie sie konczył przy wyższych
A jak to sie ma przy wielkości compresora, pisaliście że AR 48 to ideał do naszych 1,4.... A jak to sie ma jak bedzie 63....

Sorki ze mecze ale to juz ostatni raz :)


pozdrawiam serdecznie
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Piszesz jak ten kroll z kacika :twisted: Ile chcesz mocy wyciagnac ? Do 200km styknie t25 chyba nawet , ja polecam t3 :wink:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
JacekGD
Użytkownik
Posty: 79
Rejestracja: czw mar 30, 2006 11:21 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: JacekGD »

DeviL pisze:Piszesz jak ten kroll z kacika :twisted: Ile chcesz mocy wyciagnac ? Do 200km styknie t25 chyba nawet , ja polecam t3 :wink:
hehehe hejko :)Jak zawsze czujny Ty :)

A na czym polega hybryda t25/t28?? i czym to sie różni od t3/t4??

I czy to by podeszło do mnie??
A i jak sie odczytuje te żagle,wykresy??

pozdroffka
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

OX = przeplyw , OY = doladowanie + 1 , itd ... t3/t4 = strona goraca t3 (wkreca sie lepiej niz normalna t4) , t4 to czesc zimna czyli tam gdzie zasysa powietrze. Jesli robisz woz tylko na 1/4 to dawaj t3/t4 kute tloki,korby,itd i ustaw na 300km , jesli planujesz nie zmieniac wnetrznosci to wybierz cos mniejszego (t25,t28,t3) , sposrod t3 sa rozne trim40,45,50,60 (im wiekszy tym wiecej mocy sie wyciagnie). Pomysl na co graty Ci pozwola
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

JacekGD pisze:
A na czym polega hybryda t25/t28?? i czym to sie różni od t3/t4??
czegoś takiego nie ma :P

jak założysz do T25 kompresor od T28 to poprostu będzie T28 bo części wydechowe mają takie same :)

wszystko zależy ile chcesz dmuchać

ja się pytałem o IHI VL5 które jest u mnie (wersja racing), ponoć wydajniejsze od VL7

1.7bar.
Thats around 300Nm and 150hp you get then on a stock engine. But this is too much for the charger for every day racing.
1.2-1.4bar you can drive.
I will look for the map, I think I have it.
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
ODPOWIEDZ