Czy te kropki na tłokach są seryjne(w sumie dosyć podobne na wszystkich cylindrach:))?
Poza tym, czarne sadze sugerują za bogatą mieszankę(podobnie jak obmyte mieszanką okolice zaworu ssącego), zaś biało opalony zawór wydechowy świadczy o dość wysokiej temperaturze spalin; łącząc te dwa spostrzeżenia można wysnuć teorię, że masz troszkę za późny zapłon - mieszanka jest prawdopodobnie ok, ale nie spala się wtedy kiedy trzeba=za późno i stąd tak wygrzany zawór wydechowy:).
Spróbuj przyspieszyć zapłon(kroki najlepiej po jednym stopniu), przy okazji prawdopodobnie silnik stanie się trochę żwawszy na dole, góra zapewne trochę też się zmieni zapewne na lepsze:).
A wiec tak hehe widze ze przechodzisz to samo co ja. Co do dolu(czyt. blok) to ciezko ze zdjec wywnioskowac ale najprostrsza proba jest sprawdzenie czy tloki niemaja luzow. Jesli chodzi o glowice to na drugin zdjeciu przy lewym zaworze chyba jest male pekniecie w dol oraz na czwartym to samo tyle ze przy prawym zaworze. Z tego co sie dowiadywalem mikropekniecia glowicy w UT oraz PGT to normalka przy intensywnej eksploatacji czesto zdarzaja sie miedzy zaworami ale widze ze u Ciebie jest ok. I w glowicy sa wrzery miedzy kanalami wodnymi co swiadczy ze w ukladzie albo byla kiedys woda lub kiepski plyn. Dla porownania wrzuce zdjecia swoje.
A co tu porównywać jak woje jest po obróbce a moje dopiero przed
Co do reszty to z załonem nigdy nic nie kombinowałem, ale bardzo prawdopodobne że było z nim coś nie tak.
Ale teraz kręcić nie będę. dopiero na wiosne chociaż wtedy to będzie full profi mada faka program, założone EGT itd.
Dzieki za wskazówki, jakby ktoś coś jeszcze ciekawego zauważył prosze pisać
kup sobie szpilki i nakrętki do kolektora od malucha, przełóż szpilki i skręć z obu stron nakrętkami, takie rozwiązanie ma pewną zaletę, jak ukręcisz szpilki to nie będziesz się trudził z wyciąganiem ich z kolektora czy trubo
te są niby jakieś specjalne i się napewno sprawdzają, (np kuzyn ma takie wkręcone w gorącą muszlę od turbo gdzie przykręca się DP, ja miałem w kolektorze n/a) z czego są wykonane to nie wiem, ale są droższe ze 4 razy od szpilek czy śrub 8.8 o podobnych wymiarach tzn ze 2zł kosztują
McBanan pisze:. Jesli chodzi o glowice to na drugin zdjeciu przy lewym zaworze chyba jest male pekniecie w dol oraz na czwartym to samo tyle ze przy prawym zaworze. Z tego co sie dowiadywalem mikropekniecia glowicy w UT oraz PGT to normalka przy intensywnej eksploatacji czesto zdarzaja sie miedzy zaworami ale widze ze u Ciebie jest ok.
Miałeś racje
No dobra po zrobieniu głoicy okazało się zę są dwa mikropęknięcia.