wojtek pisze:witam pytanie w jakim przedziale cenowym mozna zrobic remont silnika tzn ile to mniej wiecej kosztuje chyba ktos juz robil takie cos
Zależy jakie kwiatki wyjdą przy rozbieraniu silnika:) i jak zaszalejesz z zakresem remontu. Jeżeli dmuchawka dobra i nie planujesz wymieniać tłoków oraz robisz to sam(lub ktoś kto się zna i nie zdziera kasy) to zmieścisz się w 2500zł z gotowym do jazdy silnikiem:).
Turbosprężarka to jakieś dodatkowe 2000pln, zaś tłoki to już w zależności od tego co wymyślisz, ale 1200zł ze szlifem do nich trzeba liczyć minimalnie:).
wojtek pisze:witam pytanie w jakim przedziale cenowym mozna zrobic remont silnika tzn ile to mniej wiecej kosztuje chyba ktos juz robil takie cos
hehe to jest jakbys sie zapytal ile kosztuje samochod
zaraz ktos zapyta sie jaki samochod jaki rocznik itd
tak samo z remontem jaki remont co nie tak jakie sa luzy na ile zowalizowane sa cylindry czy zawory do odratowania czy glowica nie jest np peknieta lub wygieta od przegrzania w jakim stanie osprzet czujniki itd
ile rzeczy jestes w stanie zrobic sam jak tanio jestes wstanie sobie czesci zalatwic oryginalne czy zamieniki
koszt od 1 tys do 10 tys moze troche przegialem ale koszt poznasz jak skonczysz remont
wojtek pisze:hmm a duzo trzeba przerobic na zaciski czy pasuja odrazu a to nie tak zle myslalem ze bedzie gorzej mam na zawieszenie 1500 zl dzieki bardzo za rady bardzo przydatne
zaciski pasuja plug & pray tylko zacznij szukac 17
Devil ma racje zaciski z Punto GT sa dobrym rozwiazaniem w Punto sprawdzaja sie znakomicie ponoc punto ma droge hamowania 38m wiec do uno stykna beda maly mniejsza mase do wyhamowania a kola to min 14
mi wlasnie piaskuja sie zaciski od Dedry 2.0 8V Turbo 284 mm min kola 15 zobaczymy jak to bedzie hamowac
wojtek pisze:hmm a duzo trzeba przerobic na zaciski czy pasuja odrazu a to nie tak zle myslalem ze bedzie gorzej mam na zawieszenie 1500 zl dzieki bardzo za rady bardzo przydatne
zaciski pasuja plug & pray tylko zacznij szukac 17
Devil ma racje zaciski z Punto GT sa dobrym rozwiazaniem w Punto sprawdzaja sie znakomicie ponoc punto ma droge hamowania 38m wiec do uno stykna beda maly mniejsza mase do wyhamowania a kola to min 14
mi wlasnie piaskuja sie zaciski od Dedry 2.0 8V Turbo 284 mm min kola 15 zobaczymy jak to bedzie hamowac
Mam do spylenia zaciski z jarzmami wyremontowane by eagle , zmienilem koncepcje i mam pewien zestawik oparty o 284mm
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
wojtek pisze:hmm a duzo trzeba przerobic na zaciski czy pasuja odrazu a to nie tak zle myslalem ze bedzie gorzej mam na zawieszenie 1500 zl dzieki bardzo za rady bardzo przydatne
zaciski pasuja plug & pray tylko zacznij szukac 17
Devil ma racje zaciski z Punto GT sa dobrym rozwiazaniem w Punto sprawdzaja sie znakomicie ponoc punto ma droge hamowania 38m wiec do uno stykna beda maly mniejsza mase do wyhamowania a kola to min 14
mi wlasnie piaskuja sie zaciski od Dedry 2.0 8V Turbo 284 mm min kola 15 zobaczymy jak to bedzie hamowac
Mam do spylenia zaciski z jarzmami wyremontowane by eagle , zmienilem koncepcje i mam pewien zestawik oparty o 284mm
pewnie nawet ich nie zamontowales a przemalowales?
ja tez bede mial na sprzedaz zaciski hehe ale dopiero jak sprzedaz swoje nie bede robil konkurencji
Nie montowalem bo musialbym kupowac tarcze i klocki , wiec strata kasy by byla , malowac nie trzeba , ty ladnie pomalowales hehe. Teraz bede miec czerwone
Szkoda ,ze sie tych zaciskow i jarzm 257mm nie da zalozyc na tyl
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a