Kupiłem UT i mam pytania ;)
Kupiłem UT i mam pytania ;)
Witam
Od niedawna jestem szczesliwym posiadaczem Uno Turbo '90 w fajnym stanie techniczny. Mankamentem jest pojawiająca się gdzieniegdzie rdza i parę głupich detali - dzień po zakupie kobieta przekosiła mi tylny zderzak na parkingu i cały popękał ;(
Może ktoś ma podobne doświadczenia:
Chodzi mi o remont blachy i lakierowanie całego auta.
Zależy mi na tym,zeby pordzewiale elementy nadwozia wyciąć i wspawać nową blachę tak aby autko wyglądało na nowe. Potem oczywiście lakierowanie ale standard (czarny metalic)
Ile to może kosztować?
Czy do UT pasują zderzaki od zwykłego uno ?
Od niedawna jestem szczesliwym posiadaczem Uno Turbo '90 w fajnym stanie techniczny. Mankamentem jest pojawiająca się gdzieniegdzie rdza i parę głupich detali - dzień po zakupie kobieta przekosiła mi tylny zderzak na parkingu i cały popękał ;(
Może ktoś ma podobne doświadczenia:
Chodzi mi o remont blachy i lakierowanie całego auta.
Zależy mi na tym,zeby pordzewiale elementy nadwozia wyciąć i wspawać nową blachę tak aby autko wyglądało na nowe. Potem oczywiście lakierowanie ale standard (czarny metalic)
Ile to może kosztować?
Czy do UT pasują zderzaki od zwykłego uno ?
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Zderzak tylni tak, przedni jest inny bo w UT ma wloty na IC i chłodnice oleju.
Każdy blacharz/lakiernik Ci zrobi blacharke, czesci są łatwo dostepne i tanie wmiare
Każdy blacharz/lakiernik Ci zrobi blacharke, czesci są łatwo dostepne i tanie wmiare
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- McBanan
- Aktywny użytkownik
- Posty: 160
- Rejestracja: śr lis 23, 2005 10:51 pm
- Miejscowość: CK Kielce
- Auto: Uno 1.4T
- Kontakt:
Jesli chodzi o blacharza to na ogol bierze okolo 150 pln od malowanego elementu, chyba ze masz jakiegos znajomego to wiadomo ze walnie Ci rabat
. Jesli chcesz pozostac przy orygianlnym wygladzie UT nielakieruj zderzakow, pozatym jak ktos np na parkingu Ci obetrze zderzak to lakier bedzie lubial dalej odpadac a zwykly plastikowy zderzak da sie tak wypucowac ze niebedzie widac obtarcia. Podnies z tylu wykladziny przy kielichach i obejrzyj w jakim stanie sa zanim znajda sie w srodku hehe 


UT 1,4 Racing
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 281
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 9:31 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Brzesko
- Kontakt:
Witaj w gronie posiadaczy UT.
Co do rdzy to nie wiem na ile dokładnie obejrzałeś autko, ale zazwyczaj troszkę rdzy zmienia się w conajmniej zaawansowaną korozję elementów nośnych typu kielichy przód/tył i podłoga. Mnie taka blacharka przednich kielichów (bardzo zgnite), fragmentów (małych) podłogi i tylnych kielichów (koszmar) kosztowała niedawno około 300zł, ale miałem malutki rabacik, bo to znajomy kumpla robił. A lakierowanie pewnie koło 1500zł jakimś tanim lakierem, ale tu już Ci dokładnie nie powiem.
Co do rdzy to nie wiem na ile dokładnie obejrzałeś autko, ale zazwyczaj troszkę rdzy zmienia się w conajmniej zaawansowaną korozję elementów nośnych typu kielichy przód/tył i podłoga. Mnie taka blacharka przednich kielichów (bardzo zgnite), fragmentów (małych) podłogi i tylnych kielichów (koszmar) kosztowała niedawno około 300zł, ale miałem malutki rabacik, bo to znajomy kumpla robił. A lakierowanie pewnie koło 1500zł jakimś tanim lakierem, ale tu już Ci dokładnie nie powiem.
UT 1.3 T 88'
- mops
- "Cichociemny"
- Posty: 272
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 4:22 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Wielkopolska / Polska
- Kontakt:
co do lakierowania - podejrzewam ze chcialbys jak najtaniej, moze prysnij go zwyklym lakierem akrylowym (tanszy niz byle jaki metallic) a potem na to poloz tylko "blyszczyk" czyli bezbarwny lakier. Ja tak prysnalem moje UT i powiem ze efekt byl zajefajny - wysoki polysk i gleboka czern...longquan pisze:A orientujesz się może jaki może być koszt lakierowania no i czy oplaca się lakierować też plastikowe zderzaki ?
Pozdrawiam
Niemiecki temperament - hiszpańska precyzja 

Ogólnie autko kupiłem troche przerobione (bardzo lekko tj. alufelgi, szersze oponki i wydech lekko sportowy).
A zalezy mi na tym zeby autko wyglądało jak seryjne zwykle Uno a nie UT.
Jak najtaniej nie chce - bardziej zalezy mi na tym, zeby bylo to zrobione solidnie bo nie chce zeby po roku wyszly znow jakies ogniska rdzy.
a do tego to chyba trzeba autko w pełni rozebrać ?
Dlatego tez zastanawiam sie zeby zmienic koncowke wydechu na normalną a nie świecącą chromem, powywalać wszystkie znaczki Turbo, kupic stalowe felgi z kołpakami i polakierować wszystko na ładnie
Zalezy mi na tym zeby autko miało spokojny wygląd.
Rocznik jest 90 ale jak go ogladalem wczoraj od dołu w wulkanizacji to wszystko wyglada super, autko na dodatek ma wymieniony cale zawieszenie i nie ma tam rdzy.
Moze ktos ma jakis warsztat lakierniczy w warszawie lub okolicach do polecenia?
Pozdrawiam
A zalezy mi na tym zeby autko wyglądało jak seryjne zwykle Uno a nie UT.
Jak najtaniej nie chce - bardziej zalezy mi na tym, zeby bylo to zrobione solidnie bo nie chce zeby po roku wyszly znow jakies ogniska rdzy.
a do tego to chyba trzeba autko w pełni rozebrać ?
Dlatego tez zastanawiam sie zeby zmienic koncowke wydechu na normalną a nie świecącą chromem, powywalać wszystkie znaczki Turbo, kupic stalowe felgi z kołpakami i polakierować wszystko na ładnie

Zalezy mi na tym zeby autko miało spokojny wygląd.
Rocznik jest 90 ale jak go ogladalem wczoraj od dołu w wulkanizacji to wszystko wyglada super, autko na dodatek ma wymieniony cale zawieszenie i nie ma tam rdzy.
Moze ktos ma jakis warsztat lakierniczy w warszawie lub okolicach do polecenia?
Pozdrawiam
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Powiem Ci uczciwie ze to nawet lepiej jak samochód wyglada na troszkę podtuningowany.
1. Moze się okazać ze przeróbki sa nie odwaracalne lub wiąze się to z sporymi kosztami
2. Lekko stuniowane UNO powoduje wieksza chęc do ścigania a za tem ty nie musisz nic robić aby zainteresowac kolesia z boku do sprintu.
Pokaz fotki. Bedziemy mogli wiecej powiedzieć.
http://www.fiatuno.pl/fiatuno,1,207.html
Tak wyglada moje UT i już wielu się na tym przejechało.
Zdarzyło mi się wiele razy gadać z kolesiami co się pytali czy ten silnik 1.0 daje rade ruszyć z miejsca a jak potem widzieli jak zostają w tyle to mało oczy nie wyszły im z orbit. UT zna tylko część osób i jest to raczej niewielka grupa ludzi ponieważ UT nie było oferowane w PL i jeźdiz tego niewiele po drogach.
1. Moze się okazać ze przeróbki sa nie odwaracalne lub wiąze się to z sporymi kosztami
2. Lekko stuniowane UNO powoduje wieksza chęc do ścigania a za tem ty nie musisz nic robić aby zainteresowac kolesia z boku do sprintu.
Pokaz fotki. Bedziemy mogli wiecej powiedzieć.
http://www.fiatuno.pl/fiatuno,1,207.html
Tak wyglada moje UT i już wielu się na tym przejechało.
Zdarzyło mi się wiele razy gadać z kolesiami co się pytali czy ten silnik 1.0 daje rade ruszyć z miejsca a jak potem widzieli jak zostają w tyle to mało oczy nie wyszły im z orbit. UT zna tylko część osób i jest to raczej niewielka grupa ludzi ponieważ UT nie było oferowane w PL i jeźdiz tego niewiele po drogach.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- mops
- "Cichociemny"
- Posty: 272
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 4:22 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Wielkopolska / Polska
- Kontakt:
ale brzydalZibi122 pisze: http://www.fiatuno.pl/fiatuno,1,207.html
Tak wyglada moje UT i już wielu się na tym przejechało.




p.s - tak se spamuje

Niemiecki temperament - hiszpańska precyzja 

- mops
- "Cichociemny"
- Posty: 272
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 4:22 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Wielkopolska / Polska
- Kontakt:
Pozostaje pogratulowac i zyczyc szerokosci i przyczepnoscilongquan pisze:oglądałem go wczoraj od spodu jak byl na podnosniku i wygląda bardzo dobrze
autko ze tak powiem ze sprawdzonego źródła
no i za taką cenę inne auta które oglądałem to była totalna porażka niestety
a teraz jestem happy bo uno rządzi

Niemiecki temperament - hiszpańska precyzja 
