turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.
Moderatorzy: KYS , ZibiUT
wojtek
Użytkownik
Posty: 106 Rejestracja: pt sie 18, 2006 5:09 pm
Post
autor: wojtek » pt sie 18, 2006 5:23 pm
Na stronie pisza o tuningu UT poprzez zawór BLEED VELVE, mozna go zastąpić rurką z małym otworem. Czy ktoś wie, w który przewód powietrzny go wpiać??? bo jest ich tam chyba ze 20 pozdro
Yannick
Aktywny użytkownik
Posty: 281 Rejestracja: czw gru 01, 2005 9:31 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:
Post
autor: Yannick » pt sie 18, 2006 5:31 pm
W ten między siłownikiem WG a zimną stroną turbiny. Taki krótki odcinek przy samej turbinie.
UT 1.3 T 88'
bubu_86
Użytkownik
Posty: 101 Rejestracja: czw mar 23, 2006 11:10 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Żyrardów
Post
autor: bubu_86 » pt sie 18, 2006 10:25 pm
Poczytaj sobie na forum wiadomości o MBC. Koszt ok 70 PLN, samoróbka ok 15 PLN
Uno 1,3 Turbo 85'
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332 Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne
Post
autor: DeviL » sob sie 19, 2006 12:26 am
bubu_86 pisze: Poczytaj sobie na forum wiadomości o MBC. Koszt ok 70 PLN, samoróbka ok 15 PLN
Koszt wymiany sprzegla pareset zl
Jesli sie ,zle zmontuje i zle zakreci zaworkiem hehe
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098 Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:
Post
autor: ZibiUT » sob sie 19, 2006 12:48 am
Wiesz. Ustawiając źle doładowanie, możesz uszkodzić wszystko
Skręć bleeda na min i sprawdz co bedzie potem podnoś doładoeanie ale nie przekraczaj 1 bara bez wiekszej regulacji. Nawet ten 1 b moze być za dużo dla seryjnego silnika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332 Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne
Post
autor: DeviL » sob sie 19, 2006 1:03 am
I trzeba pamietac , ze im wyzszy bieg tym wiecej doladowania moze turbina zaladowac i szybciej (w nizszej partii obrotow)
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
Yannick
Aktywny użytkownik
Posty: 281 Rejestracja: czw gru 01, 2005 9:31 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:
Post
autor: Yannick » sob sie 19, 2006 9:09 am
I (przynajmniej u mnie) na luzie nie ładuje, więc próby drogowe wskazane w trakcie regulacji.
UT 1.3 T 88'