PGT przerywa na wysokich obrotach.Dlaczego
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
No to takie strzelanie raczej norma bo paliwa troszke leci w kolektor i dlatego wali. W kaszlu to sie kluczykami przekręcalo aby walil.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 184
- Rejestracja: śr mar 15, 2006 1:48 am
- Miejscowość: Gdansk
- Lokalizacja: Gdańsk
w rozrzadzie masz:klimczok3 pisze:Szczeże mówiąc tomoże żeczywiscia ten zapłon bo nie miałem pojęcia t tym gówienku i pewnie mój mechanik też. No ale jak ustawie rozrząd na znakach a wszybce nie bedzie znaku to jak to obruci żeby był?!!!
- kolo pasowe walu
- kolo rozrzadu
- napinacz
- kolo pomiedzy napinaczem a pasowym walu to jest to 10 na rys !!
tym krecisz i ustawiasz !!
cos mi swita czy czasem nie jest pompa wody napedzana z rozrzadu zaraz pojde zobaczyc
edit oczywiscie musisz rozrzad rozpiac zeby pokrecic

Punto GT 2.0 8VT
- klimczok3
- Użytkownik
- Posty: 124
- Rejestracja: pt lip 14, 2006 6:14 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
Gdy zmieniałem pasek to znaczyłem koła frbą,żeby ich inaczej nie przestawić,zresztą we wszystkich moich samochodach tak robiłem.Więc to chyba nie zapłon,ale zauważyłem że przerywa tylko gdy jest zimny bo gdy silnik ma swoją temp jest troche klepiej.Ale znowu na bardzo wys obrotach zachowuje sie jakby mu brakowało paliwa!?!
Gdy do rem ściągałem głowicezawory były białe a to chyba oznaka złej mieszanki - może to mieć wpływ i jak to zbadać
Gdy do rem ściągałem głowicezawory były białe a to chyba oznaka złej mieszanki - może to mieć wpływ i jak to zbadać
PUNTO GT!!! Raz na wozie, raz pod wozem!!!
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 184
- Rejestracja: śr mar 15, 2006 1:48 am
- Miejscowość: Gdansk
- Lokalizacja: Gdańsk
tzn ze zaubogo bylo na wszystkich cyl?? jakie masz doladowanie?? podlacz jakis wskaznik i powiedz ile masz w piku ile stale (pokladowy moze nie pokazywac prawdy)klimczok3 pisze:Gdy zmieniałem pasek to znaczyłem koła frbą,żeby ich inaczej nie przestawić,zresztą we wszystkich moich samochodach tak robiłem.Więc to chyba nie zapłon,ale zauważyłem że przerywa tylko gdy jest zimny bo gdy silnik ma swoją temp jest troche klepiej.Ale znowu na bardzo wys obrotach zachowuje sie jakby mu brakowało paliwa!?!
Gdy do rem ściągałem głowicezawory były białe a to chyba oznaka złej mieszanki - może to mieć wpływ i jak to zbadać
bo ja mam na bank za malo paliwka i umnie objaw taki ze jak go troche przebutuje to na polgazu lepiej idzie i powyzej 5,5 kobr zapala sie kontrolka wtrysku nie zawsze
a co do zaplonu to sprawdz ustawienie rozrzadu bo przy zakladaniu paska moglo sie troche przestawic, sprawdz tak jak fabryka nakazala

Punto GT 2.0 8VT
-
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 446
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Mysiadłowo
Najlepiej było by podpiąć się pod AFR.
Bo jak jest za ubogo to turbinka może nie wydalać
Bo jak jest za ubogo to turbinka może nie wydalać
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa