peknienty zbiorniczek wyrownawczy

pozostałe tematy nie związane z istniejącymi działami.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
apac
Aktywny użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw gru 09, 2004 6:17 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Kraków

peknienty zbiorniczek wyrownawczy

Post autor: apac »

Chodzi o zbiorniczek wyrownawczy plynu chlodniczego. Od strony nadkola zauwazylem ze byl klejony i aktualnie przy wysokiej temperaturze cieknie z tamtej strony. Mozna to jakosc skleic? A moze uzyc takiego mini palnika i sprobowac to zalac lub zespawac :roll: :?:
Bylo UT, jest Bravo GT.
Awatar użytkownika
McBanan
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: śr lis 23, 2005 10:51 pm
Miejscowość: CK Kielce
Auto: Uno 1.4T
Kontakt:

Post autor: McBanan »

Mozesz sprobowac taki sposob:
Wyjac zbiorniczek i na pekniecie nalozyc drobniutka miedziana siateczke jaka stosuje sie np w filtrach i rozgrzewac ta siateczke mocna lutownica aby powolutku cala sie zatapiala w tym pastiku i ja dociskac srubokretem aby sie ladnie uformowala a pozniej ten plastik ktory wyszedl miedzy szczelinkami w siatce ladnie wyrownac rozgrzana lutownica. Najlepiej robic to we dwoch gdyz latwo mozna zbyt bardzo zagrzac ta siatke i zupelnie przepalic zbiornik. Sprawdzilem ten patent na zbiorniku w innym aucie ale pekniecie bylo na prosej i gladkiej powierzchi wiec poszlo latwo i bylo szczelne. :D
UT 1,4 Racing
Awatar użytkownika
apac
Aktywny użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw gru 09, 2004 6:17 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Kraków

Post autor: apac »

probowalem dzis takim recznym palnikiem na "naboje" z gazem, przytopilem go w tym miejscu( zaklejajac pekniecie), ale nadal cieknie jak wzrosnie cisnienie :evil: Jeszcze jutro z nim powalcze, ale chyba trzeba bedzie rozgladnac sie nad innym zbiorniczkiem...

update: oddalem do zakladu spawajacego plastiki - dziury zostaly zalepione kawalkami (paskami) plastiku, na razie nie cieknie... cena za ta zabawe: 50 zl :x
Bylo UT, jest Bravo GT.
tomeQ
Obserwator
Posty: 15
Rejestracja: pt gru 31, 2004 2:13 pm
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: tomeQ »

Na przyszlosc polecam uzbroic sie w stara lutownice transformatorowa z grubym drutem (fi 1, 1.5, 2mm) i nozyk do tapet. Odciac kawalek z jakiegos nadlewu i sukcesywnie zakleic nieszczelnosc. Palnik to niezbyt dobry pomysl. Mozna jeszcze poszukac takiego samego tworzywa z jakiego jest czesc, wybite jest w trojkacie np. PP ,PE, ABS itd i doklejac z niego. Kleilem tak juz duzo czesci od zbiorniczka plynu, obudowy filtra po krzeslo ogrodowe :lol: i dziala skutecznie. Klosze lamp tylnych jako ze w wiekszosci sa z pleky mozna skleic benzyna, dozujac na pekniecia igla ze strzykawki. Najlepsza opcja to zgrzewarka i material w lasce, pasku, czyli tak jak to robia goscie z zakladow.
ODPOWIEDZ