1,3T
- wznios 8 mm
- otwarcie zaworu ssącego 0 st
- zamknięcie zaworu ssącego 40 st po ZW
- otwarcie zaworu wydechowego 30 st przed ZW
- zamknięcie zaworu wydechowego 10 st po ZZ
1,4T
- wznios 9,56 mm ssący, 8,8 mm wydech
- otwarcie zaworu ssącego 14 st przed ZZ
- zamknięcie zaworu ssącego 44 st po ZW
- otwarcie zaworu wydechowego 36 st przed ZW
- zamknięcie zaworu wydechowego 6 st po ZZ
1,4 ie
- wnios 8,8 mm
- otwarcie zaworu ssącego 7 st przed ZZ
- zamknięcie zaworu ssącego 35 st po ZW
- otwarcie zaworu wydechowego 36 st przed ZW
- zamknięcie zaworu wydechowego 6 st po ZZ
Czy można założyć bezpiecznie wałek od 1,4ie??
Co mi to da i czy jest sens??
Jak zmieni się charakterystyka silnika znaczy co pójdzie w dół a co w góre??
Zależy mi najbardziej na wzroście mocy i momenu w użytkowym zakresie obrotów a nie gdzieś w kosmosie
