kania_ pisze: TAK JESTEM PEWIEN (i na przyszlosc prosze nie powielac niesprawdzonych wiadomosci)
roznica ta to "nie tylko" a aż 2.5 mm (nie bedzie regulacji, a sztuczne topienie nowych zaworow w nowych gniazdach mija sie z celem)
Skoro tak mówisz, Twoja strata

. Informacja ta jest jednak sprawdzona, sam na takiej głowicy jeździłem jak miałem Uniaka 1.3 n/a. I wcale nie trzeba było topić gniazd

.
kania_ pisze: kanal da sie tak wyprofilowac by gniazdo na tym nie cierpialo zwlaszcza jak wsadzasz duze zawory
Owszem, przy dużym sprawa wygląda inaczej
kania_ pisze: a pojecie sciecie prowadnic jest rozumiane jednoznacznie jako wyciecie do ksztaltu kanalu

(natomiast fazowanie lub stozkowanie jest rozumiane jako pozostawienie seryjnej dlugosci a modyfikacjia ksztaltu

)
ziuzio pisze: lepiej podbierać po stronie prowadnicy
Nic nie wspominam o ruszaniu prowadnic, a zdanie :
ziuzio pisze: Cała operacja oczywiście bez prowadnic lub wcześciej opdowiednio ścięte.
Dotyczy warunków obróbki głowicy, bo
poprawne korygowanie kanałów z prowadnicą wewnątrz jest niemożliwe
Ps. Zmień sobie układ klawiatury na Polski programisty i dbaj o literówki, bo wtedy łatwiej się czyta
