







apac pisze:Wykres wyglada nienajgorzej (poza tym ze przez afr stromo zchodzi w dol niestety) po montazu MBC tak jak przypuszczalem moment podskoczyl ze 170 do 213 Nmto juz ciutke duzo, przy obecnych oponach na 3ce i wcisnieciu gazu do deski traci przyczepnosc - ciezko tym ruszyc szybko spod swiatel. Zalozony zostal rowniez lepszy stozek K&N -> wszystko to spowodowalo, ze wiecej powietrza dostaje sie do silnika, teoretycznie ciagle jest to max 1 bar ale obecny afr przy 6000obr z 11,5 zmienil sie na 14,5
![]()
Nie jest dobrze. Zastanawiam sie czy pompa nie wyrabia czy moze problemem sa jakies zasniedziale styki or sth
Niestety powyzej 4500 robi sie ubogo - wiec na razie spokojna jazda
Dalsza zabawa wize sie niestety z kupnem wydajniejszej pompy, regulatora cisnienia, wiekszych wtryskow, smt6 - jednym slowem spore koszty
No ale cos za cos
![]()
zaproponowano mi cos za okolo 250zl, taki rozowy ze wskaznikiemziuzio pisze:Regulator albo seryjny, albo z Delty/Sierry Webera, albo AEM. Nie warto ryzykować z jakimś nawet ładnie wyglądającym regulatorem:).
Jest regulowany, z Delty Integrale i ze Sierry Cosworth(tylko że ten jest mało uniwersalny, ze względu na nietypowe jedno wyjście połączone bezpośrednio z listwą na o-ringu).apac pisze: ... A to cos z Delty/Sierry Webera - gdzie dostane i za ile? Jest regulowany?
Samo podniesienie cisnienia moglo by zalatwic sprawe? Ile seryjnie powinno byc przed regulatorem(pompa)/za regulatorem(listwa) na wolnych/pod obciazeniem ? O ile musial bym podniesc cisnienie i jak to wplywa na wtryski? Czy na tych seryjnych mozna przy pomocy pompy/regulatora odpowiednio dolac setup 150KM (bezpieczne AFR) ?Zibi122 pisze:Kup regulator ciśnienia paliw tylko bo pompa to do 200km starczy. ona ma wydajność 120l/h i potrafi dobić 6 bar a nawet 7 bar jak dobra.
Ja bym zaczął od regulatora albo skombinuj większe wtryski.