




Odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania padły, tylko najwyraźnej nie są zgodne z Twoimi oczekiwaniami/planamiKarusek pisze:ile czasu wytrzymaja te seryjne tłoki z 1.5czy moze ktokolwiek wie
jaka uszczelke włozyc zeby go odprezyc bo chce dmuchać koło 1 bara? Z góry dzieki za odpowiedź
Myślę, ze po takich uwagach, wszyscy się rzucą jeden przez drugiego, żeby Ci pomóc.Karusek pisze:widze ze na tym forum jest duzo ludzi, lecz nie wiele tych ktory moga posluzyc rada.temat umarł a ja juz wyspawałem mojego rdzawka.PROSZE O JAKIEŚ KONKRETY!!
wrzucaj fotoKarusek pisze:moisz natryk na tłoki? jak to dokladnie ma wygladać czy podobnie jak w renault 19 z silnikiem williamsa?? tz. tłoki sa chłodzone przez olej natryskiwany na nie przez dysze(rurki) przymocowane na stałe do blokui skierowane ku doowi denka?? czy moze chodzi o kanał przez korbowód i chyba 4 otworki w dole tłolka?? jak dokładnie ma to wygladac?? Jaki widzicie najsensowniejszy sposób odpreżenia tego silniczka? bo planowanie czy tez frezowanie tłoka jest nie wskazane w tym przypadku a uszczelka to dość gruba by musiała byc zeby zmienic stopien sprezania do normalnej wartosci. jesli chodzi o kontrole składu mieszanki to takowa bedzie by nie było za ubogo. Siedze w gazach i wiem mniej wiecej czym to grozi:) Z góry dzieki za jakąkolwiek pomoc:) narazie jestem na etapie przeróbek blacharskich bo wyspawanie dzór juz za mna, jesli ktos chce moge kilka fotek rzucic:D
Mam.Karusek pisze: moisz natryk na tłoki?
Tak między wierszami, to nie było 19 Williams (a silnik nawet nie przejeżdzał obok siedziby Williamsa).Karusek pisze: jak to dokladnie ma wygladać czy podobnie jak w renault 19 z silnikiem williamsa??
Tłoki są chłodzone na dwa sposobu: pierwszy, to w bloku są specjalne dysze, skierowane w kierunku denka tłoka; drugi, to w korbie (przy czopie) są dwa otwory, przez które olej jest natryskiwanu na tłok i cylinder.Karusek pisze: tz. tłoki sa chłodzone przez olej natryskiwany na nie przez dysze(rurki) przymocowane na stałe do blokui skierowane ku doowi denka?? czy moze chodzi o kanał przez korbowód i chyba 4 otworki w dole tłolka?? jak dokładnie ma to wygladac??
Poprzez obróbkę komory spalania i tłoków. Jeśli będziesz potrafił ustawić całość na bogato (co wcale nie jest takie łatwe nie robiąc drutu), nie widzę najmniejszego powodu, by popłynęły tłoki (nawet po ich obróbce). Moje tłoki po obróbce mają w najcieńszym miejscu 8 mm grubości.Karusek pisze: Jaki widzicie najsensowniejszy sposób odpreżenia tego silniczka? bo planowanie czy tez frezowanie tłoka jest nie wskazane w tym przypadku a uszczelka to dość gruba by musiała byc zeby zmienic stopien sprezania do normalnej wartosci.