czy glowica z 1.3T spasuje na blok z wolnossacego 1.4?
aha, i jeszcze skrzynie biegow. orientuje sie ktos czy do bloku z 1.4 pasuje skrzynia z 1.3T lub 1.4T?
a do tego swego czasu byly do sprzedania dwa UT tanio, ktos wie czy to nadal aktualne?

glowica od T ma wiecej kanalow wodnych.....dejvid667 pisze:ma ktos moze mozliwosc porownania uszczelek spod tych glowic?
czy glowica z 1.3T spasuje na blok z wolnossacego 1.4?
aha, i jeszcze skrzynie biegow. orientuje sie ktos czy do bloku z 1.4 pasuje skrzynia z 1.3T lub 1.4T?
a do tego swego czasu byly do sprzedania dwa UT tanio, ktos wie czy to nadal aktualne?
-1.4 N/A: silnik + skrznia + reszta samochoduziuzio pisze:Napisz co chcesz zrobić(lub czym dysponujesz i co chcesz osiągnąć), bo generalnie można tymi wszystkimi częściami nieźle pożonglować i z odrobiną namysłu wszystko ze wszystkim złączysz(bo części między silnikami 1.4; 1.4T; 1.3T pasują, mimo niezgodności paru detali pomijalnych).
a tego to nie wiadomo... )Szkoda że nie masz głowicy od 1.3T
klopot w tym, ze pasuje aby blok z 1.4N/A zostal w samochodzie... z checia zalozylbym na niego glowice z 1.4T ale akurat nie posiadam takiejJedyna róznica w głowicy między generacjami 1.3 a 1.4 jest taka, że jest jeden głupi kanał wodny więcej tuż przy łapie mocującej silnik do budy, ale założyć czapkę z 1.4n/a można na blok 1.3T; bo róznica w blokach n/a i T jest taka, że T mają "wyjście" olejowe do smarowania(które w sumie można wziąść też z podstawki lub z pod czujnika ciśnienia oleju) oraz króciec wodny do chłodzenia turbiny(który też można skądś podkraść lub nawet wogóle nie podłączać).
tak chce zrobic.Jeżeli chce Ci sie rzeźbić ze smarowaniem turbiny to do silnika 1.4n/a wrzuć tłoki z korbami i wałem z 1.3T oraz miskę i po bólu.