Obecna konfiguracja auta to:
silnik 1372
wałek seryjny
wtryski 360cc
wydajniejsza pompa paliwa. jakaś z Audi chyba
Garret T25 + MBC
Ecumaster DET2
IC z renault Master
Wszystko wystrojone na około 1,3-1,4 bar
Auto służy tylko i wyłącznie do zabawy w KJS-ach i ściganek na światłach w Krakowie:)
Przymierzam się do zmiany wałka rozrządu na coś lepszego.
Zaproponowano mi zrobienie wałka o takich parametrach:
Ssąca 282* / 10,2 mm.
Wydechowa 256* / 9,4 mm.
Czy to będą optymalne wartości?
Ostatnio zmieniony sob lis 06, 2010 1:06 pm przez mouk80, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja u siebie mam zaleznie jak patrzac na stopnie per 0.1 czy 1mm ,ale pewnie 276/276 9.6/9.6mm i przy 6tys dodalo 20% a im wyzej tym lepiej , ogolnie od ~4500 bez strojenia szlo w gore , wiec u Ciebie takie walki powinny dac fajna moc w okolicach 7-7.5tys obr = odcinka 7700 , oczywiscie turbo musi utrzymac w miare boost
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
DeviL pisze:Ja u siebie mam zaleznie jak patrzac na stopnie per 0.1 czy 1mm ,ale pewnie 276/276 9.6/9.6mm i przy 6tys dodalo 20% a im wyzej tym lepiej , ogolnie od ~4500 bez strojenia szlo w gore , wiec u Ciebie takie walki powinny dac fajna moc w okolicach 7-7.5tys obr = odcinka 7700 , oczywiscie turbo musi utrzymac w miare boost
tylko ze ja w UT mam odcinkę na seryjnym poziomie czyli chyba 6700 czy coś koło tego ://
powiem tak, byłem u goscia osobiscie, moze nie wyglada to jakos nowoczesnie i profesjonalnie (raczej napewno nie) ale kawał historii ma za soba, trzeba by to zobaczyc i z typem pogadac, pełen szacun dla dziadka
co pierwsze i najwazniejsze to nie jest zadna masówa, dziadek kazdy wałek robi osobiście co poprzedza długa "debata" co, jak i dlaczego
takze typ kazzdy wałek traktuje jak wyzwanie, cos fajnego a nie jak kolejna sztuke do odwalenia
uniak 1.4T pisze:powiem tak, byłem u goscia osobiscie, moze nie wyglada to jakos nowoczesnie i profesjonalnie (raczej napewno nie) ale kawał historii ma za soba, trzeba by to zobaczyc i z typem pogadac, pełen szacun dla dziadka
co pierwsze i najwazniejsze to nie jest zadna masówa, dziadek kazdy wałek robi osobiście co poprzedza długa "debata" co, jak i dlaczego
takze typ kazzdy wałek traktuje jak wyzwanie, cos fajnego a nie jak kolejna sztuke do odwalenia
ale liczy jakoś wałki, pyta o setup auta/przeznaczenie czy ma powiedzmy jeden wzór do UT/PGT i klepie jak jest klient?
F.I.A.T. : Fabbrica Italiana Automobili Turbocompresse
ja mu dałem czasy i katy pipera tego najostrzejszego i zrobił bez problemu, co najlepsze wałek byl zjechany do zera na jednej krzywce, moge go polecic kazdemu