
Witam :)
Re: Witam :)
Ja też chciałem się przywitać.Mam na imię Grzesiek i pozdrawiam wszystkich userów tych szybkich,małych samochodzików 

Evo 7 RS
- BARTEKcoupe
- Spamer :P
- Posty: 793
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
- Miejscowość: Skarżysko Kamienna
- Auto: Inne
Re: Witam :)
to twój gt-ek robiony był w Starachowicach?waszka pisze:Ja też chciałem się przywitać.Mam na imię Grzesiek i pozdrawiam wszystkich userów tych szybkich,małych samochodzików
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
.....psss......pssss.....pssssss

Re: Witam :)
Też się przywitam
od tego tygodnia jestem posiadaczem uniacza 1.3 T 


-
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
Re: Witam :)
No to jak juz sie przywitales to pokaz nam to swoje wozidlo, oczywiscie w odpowiednim dziale 

Re: Witam :)
Musi zostać pomalowane bo miał wymieniane progi i poszerzone błotniki.
- goofer007
- Spamer :P
- Posty: 722
- Rejestracja: czw wrz 11, 2008 8:15 pm
- Miejscowość: SZA
- Auto: Punto GT
Re: Witam :)
Witam
P.S. Zibi możesz podwiesić ten wątek.

To pokaż fotki z prac, takie też się przyjemnie ogląda.siwy144 pisze:Musi zostać pomalowane bo miał wymieniane progi i poszerzone błotniki.
P.S. Zibi możesz podwiesić ten wątek.
176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE
146A2.246 1301 TIE
-
- Użytkownik
- Posty: 50
- Rejestracja: pn sty 04, 2010 11:22 am
- Miejscowość: RT/KTA
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Tarnobrzeg / Jamna
- Kontakt:
Re: Witam :)
no to witam nową userię 

UNO 1.0 i e S "FIREgrom" ---> robi się wypaśne...
UNO 1.3 turbo "TURBOgrom" ---> już tylko killer...
UNO KLUB POLSKA - fiatuno.pl - unoturbo.pl
UNO 1.3 turbo "TURBOgrom" ---> już tylko killer...
UNO KLUB POLSKA - fiatuno.pl - unoturbo.pl
Re: Witam :)
hejka
Mam na imię Marcin i od jakiegoś miesiąca posiadam 2 punciaki GT jeden na części wersja gt2/gt3 (był doinwestowany ale po rowie) podobno wersja Abarth 170KM ale w necie nic nie mogę znaleźć na te temat czy to w ogóle prawda.
2 autko które śmigam to GT1 w pełni seryjna z klimatyzacja po pewnych przejściach
ale staram sie doprowadzić je do kultury:)
ogólnie silniczek jest w dobrym stanie tyle moge powiedzieć po 400km turbina była zarżnięta nie miała luzów ale za to spore pękniecie, hamulce w tym aucie są bo są ale do brzytew to dużo im brakuje.
Pewnie jest jeszcze pare rzeczy których nie odkryłem a na pewno wyjdą z czasem ale na całe szczęście posiadam 2 pgt na części.
Aktualnie przełożyłem jak wcześniej wspomniałem turbinę z kolektorem, seryjny wydech zamieniłem na pełen przelot z kwasiaka z końcowym tłumikiem sebring-a prawą lampe bo jedno mocowanie było urwane, dołożyłem bov-a a teraz zbieram sie do zrobienia hamulców i zwiekszeniem doładowania
Wcześniej śmigałem mniejszymi autkami przy których sobie sam grzebałem
CC w serii 900 na gaźniku później były 2 swapy na 1.0 z Uno a następnie na 1,2 16V z albei na osprzęcie z punto 1
SC w serii 1,1 swapowane na 1.2 16v
dużo informacji uzyskiwałem na poprzednim forum i mam nadzieje że i na tym odnajdę ludzi którzy podzielą się informacjami spostrzeżeniami i cennymi radami ze mną bo ja dopiero uczę się tego samochodu i nie jest tak prosto jak było z cento
Mam na imię Marcin i od jakiegoś miesiąca posiadam 2 punciaki GT jeden na części wersja gt2/gt3 (był doinwestowany ale po rowie) podobno wersja Abarth 170KM ale w necie nic nie mogę znaleźć na te temat czy to w ogóle prawda.
2 autko które śmigam to GT1 w pełni seryjna z klimatyzacja po pewnych przejściach

ogólnie silniczek jest w dobrym stanie tyle moge powiedzieć po 400km turbina była zarżnięta nie miała luzów ale za to spore pękniecie, hamulce w tym aucie są bo są ale do brzytew to dużo im brakuje.
Pewnie jest jeszcze pare rzeczy których nie odkryłem a na pewno wyjdą z czasem ale na całe szczęście posiadam 2 pgt na części.
Aktualnie przełożyłem jak wcześniej wspomniałem turbinę z kolektorem, seryjny wydech zamieniłem na pełen przelot z kwasiaka z końcowym tłumikiem sebring-a prawą lampe bo jedno mocowanie było urwane, dołożyłem bov-a a teraz zbieram sie do zrobienia hamulców i zwiekszeniem doładowania
Wcześniej śmigałem mniejszymi autkami przy których sobie sam grzebałem

CC w serii 900 na gaźniku później były 2 swapy na 1.0 z Uno a następnie na 1,2 16V z albei na osprzęcie z punto 1
SC w serii 1,1 swapowane na 1.2 16v
dużo informacji uzyskiwałem na poprzednim forum i mam nadzieje że i na tym odnajdę ludzi którzy podzielą się informacjami spostrzeżeniami i cennymi radami ze mną bo ja dopiero uczę się tego samochodu i nie jest tak prosto jak było z cento

- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Re: Witam :)
hej, jak masz jakieś fotki auta to zapodaj w dziale chwalimy się. Na forum masz pełno informacji o PGT i UT.
Nie było nigdy wersji ABARTH ani UT ani PGT.
Edit:
Faktycznie była wersja UT jak i PGT ABARTH. Mój błąd
Nie było nigdy wersji ABARTH ani UT ani PGT.
Edit:
Faktycznie była wersja UT jak i PGT ABARTH. Mój błąd
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- BARTEKcoupe
- Spamer :P
- Posty: 793
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
- Miejscowość: Skarżysko Kamienna
- Auto: Inne
Re: Witam :)
Witaj. Punto gt było w wersji abarth, ale różniło się tylko pakietem stylistycznym i kierownicą. To w końcu jakiego masz na części gt2 czy gt3 

Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
.....psss......pssss.....pssssss

Re: Witam :)
też mi sie tak wydawało z tym abarthem
ogólnie autko było hamowane jakiś czas temu 2 lata może troszkę więcej i wypluło właśnie 170km dla tego zamieściłem już temat na nurtujące mnie pytanie w dziale elektrycznym, może bedziesz znał odp 
na częsci mam gt2 albo gt3 nie wiem jak to rozróżnić rok 1997
jutro bede tam gdzie stoi autko i przekładamy duperele to zrobię zdjęcia tego na części a czarnego może też jeśli zdążę go umyć


na częsci mam gt2 albo gt3 nie wiem jak to rozróżnić rok 1997
jutro bede tam gdzie stoi autko i przekładamy duperele to zrobię zdjęcia tego na części a czarnego może też jeśli zdążę go umyć

- BARTEKcoupe
- Spamer :P
- Posty: 793
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
- Miejscowość: Skarżysko Kamienna
- Auto: Inne
Re: Witam :)
Gt3, łatwo rozróżnić po silniczku krokowym na przepustnicy1997
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
.....psss......pssss.....pssssss

Re: Witam :)
to mam gt3 na czesci bo akurat silniczek krokowy jest na przepustnicy