Chcesz sprzedać coś co jest związane z Uno Turbo - napisz
Moderatorzy: KYS , ZibiUT
partyzantpl
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446 Rejestracja: pn gru 14, 2009 9:36 pm
Miejscowość: Opole
Auto: Uno 1.3T
Post
autor: partyzantpl » pt lip 02, 2010 6:36 pm
No fajny, fajny, tylko czemu deska rozdzielcza i fotele z mk1?
simon1989
Spamer :P
Posty: 604 Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Puławy
Post
autor: simon1989 » pt lip 02, 2010 6:46 pm
I dlaczego bak nie jest w kole, a akumulator tam stoi?!?!
goofer007
Spamer :P
Posty: 722 Rejestracja: czw wrz 11, 2008 8:15 pm
Miejscowość: SZA
Auto: Punto GT
Post
autor: goofer007 » pt lip 02, 2010 6:56 pm
partyzantpl pisze: No fajny, fajny, tylko czemu deska rozdzielcza i fotele z mk1?
Dawcą było mk1
176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE
Abarth
Spamer :P
Posty: 649 Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 6:23 pm
Miejscowość: Zawiercie
Auto: Uno 1.3T
Post
autor: Abarth » pt lip 02, 2010 6:57 pm
simon1989 pisze: I dlaczego bak nie jest w kole, a akumulator tam stoi?!?!
Może dlatego, że montaż był prostszy to raz,
dwa dostępność jest lepsza niż w bagażniku jak na taką konstrukcję
Arson
Użytkownik
Posty: 50 Rejestracja: sob mar 20, 2010 4:12 pm
Miejscowość: Wroclaw_Wielun
Lokalizacja: Wrocław-Wieluń
Post
autor: Arson » sob lip 03, 2010 6:07 pm
Byłem obejrzeć to autko dzisiaj i mogę się przyczepić do:
1. autko nie ma klimy
2. nie działa podnoszenie fotela kierowcy
3. pęknięta nakładka na próg
Poza tym autko dość sympatycznie hula. Co do kiery i lewarka koleś twierdził, że cytuję "właściciel auta lubiał mieć te elementy w skórzę", Ile w tym prawdy nie wiem. Przejechałem kilka razy do 5-6 tys obrotów szczególnie na 2 i 3. Wskazówka od temperatury poszła trochę do góry ( 3/4 zakresu), przy takiej temperaturze silnik trochę nierówno pracował ( 750-850 obrotów/min). Autko nie jeżdżone zimą. Informacja potwierdzona przez kolegę, który mieszka obok właściciela.
Oceńcie sami.
Pozdrawiam.
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793 Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne
Post
autor: BARTEKcoupe » sob lip 03, 2010 6:10 pm
co do temperatury, to termostat lub chłodnica do wymiany zapewne.
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
Abarth
Spamer :P
Posty: 649 Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 6:23 pm
Miejscowość: Zawiercie
Auto: Uno 1.3T
Post
autor: Abarth » ndz lip 04, 2010 2:00 pm
hz10
Spamer :P
Posty: 968 Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice
Post
autor: hz10 » ndz lip 04, 2010 2:26 pm
w ogóle ma zajebiste ceny na części.
chemmist
Zaawansowany użytkownik
Posty: 319 Rejestracja: wt sie 02, 2005 12:02 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Piaseczno
Post
autor: chemmist » ndz lip 04, 2010 3:05 pm
BARTEKcoupe pisze: co do temperatury, to termostat lub chłodnica do wymiany zapewne.
lub brak pierwszego biegu wentylatora chłodnicy
F.I.A.T. : Fabbrica Italiana Automobili Turbocompresse
kornat
Aktywny użytkownik
Posty: 204 Rejestracja: pt maja 29, 2009 1:03 am
Miejscowość: Warszawa/Płońsk
Auto: Punto GT
Post
autor: kornat » śr lip 07, 2010 2:29 am
adrian055
Spamer :P
Posty: 504 Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
Miejscowość: Gorlice
Auto: Punto GT
Post
autor: adrian055 » śr lip 07, 2010 2:02 pm
a jak z mocowaniem skrzyni? jakie wtedy kolo zamachowe i sprzeglo sie daje? bo raczej p&P to nie pasuje tyle tylko ze szpera bedzie:D
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793 Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne
Post
autor: BARTEKcoupe » śr lip 07, 2010 4:48 pm
nie warto zmieniać skrzyni dla 30% szpery. Raczej dla napendu na 4 kapcie bym zmieniał.
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
dzikidaniel
Aktywny użytkownik
Posty: 221 Rejestracja: pt wrz 21, 2007 8:27 pm
Miejscowość: Stara Kiszewa
Post
autor: dzikidaniel » śr lip 07, 2010 5:18 pm
BARTEKcoupe pisze: nie warto zmieniać skrzyni dla 30% szpery. Raczej dla napendu na 4 kapcie bym zmieniał.
Razem z 16VT z Coupe czy Delty.
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793 Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne
Post
autor: BARTEKcoupe » śr lip 07, 2010 5:37 pm
skrzynie te występowały w alfach i integralkach.
samą szpere można włożyć do naszej skrzyni np. torsena
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
adrian055
Spamer :P
Posty: 504 Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
Miejscowość: Gorlice
Auto: Punto GT
Post
autor: adrian055 » śr lip 07, 2010 7:32 pm
ale czy motorownia 1.4 uciagnie 4 kolka jesli przez ten adaptr podjdzie skrzynia np z alfy 4 to by byl fajny mod:)