Zibi122 pisze:
a mi sie wydaje ze z niej bedzie 220-230 KM przy 1,7 bara a tyle spokojnie dmuchnie.
masz racje, zdaje ci sie część wydechowa tłumi bardzo spaliny czego efekt jest taki że pomiędzy 1.3 a 1.7 bara jest całe 5 koni na kołach różnicy. moment jest oczywiście większy z dołu ale tylko przez chwile bo sukcesywnie spada mnie udało sie osiągnąć 160 na kołach przy seryjnym zapłonie, jak nim troche pomajstrowałem to było 174 , niestety skończyło sie tym:
Zibi122 pisze:a mi sie wydaje ze z niej bedzie 220-230 KM przy 1,7 bara a tyle spokojnie dmuchnie.
Koziol mial na 1,55b z GT28RSa 216km, pozniej na 1,75b niecale 240km, takze nie ma opcji uzyskac takich mocy z gt2056 nawet na tak wysokim doladowaniu
Skoro spreżarka jest w stanie dać przy 1,7 bara tyle samo powietrza co GT28RS to dlaczego ma nie byc 220-230 KM??
Jedynie co ta czesc wydechowa moze faktycznie trzymac troszke, zobaczymy
Pany a powiedzcie mi jak przekręcić muszle "zimną" w garrecie t25? nie ma tam zadnych srub mocujacych muszle do korpusu.. jest tylko taka blaszka hmm sądze ze trzeba ja jakosc scisnąć?? zeby muszla sie obróciła..
fotki tego garreta są na gieldzie w sprzedam garrett t25 chemmista.
a traz taka rzecz jak macie rozpracowane zasilanie olejem w t25.. tam jest gwint bodajrze 11mm z hakiem, jakiś calowy czy cóś.. nie da rady dostac do tego zadnej wkrecanej redukcji;/
i ostatnie, czy stosować jakąś zweżke w przewodzie olejowym do T.. np 1.2 mm?? Choć w sumie mam tez oryginalny przewod do tej T z nissana i nie ma w nim zadnego takiego restryktora