problem z odpaleniem
- ostry
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 366
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Bystrzyca Kł.
Re: problem z odpaleniem
wsadziłem dzisiaj silnik 1.4 pod instalacje z 1.3, rozrząd ustawiłem zapłon też ale coś nie chce zapalić, łapie, łapie ale nie załapie
w 1.3 jest tak samo zapłon jak w 1.4 (4,2,1,3) ?
teraz już nie pamiętam jak było ale chyba inaczej były kable WN podłączone w 1.3, wtryski leją w tym samym momencie czy ważna jest kolejność ich podłączenia ?

w 1.3 jest tak samo zapłon jak w 1.4 (4,2,1,3) ?
teraz już nie pamiętam jak było ale chyba inaczej były kable WN podłączone w 1.3, wtryski leją w tym samym momencie czy ważna jest kolejność ich podłączenia ?

- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
Re: problem z odpaleniem
Jak kreci a nie odpala to zle ustawiony zaplon zapewne
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 

-
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
Re: problem z odpaleniem
Tak samo maja byc podlaczone, na kopulce powinienes miec ponumerowane kable 

- ostry
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 366
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Bystrzyca Kł.
Re: problem z odpaleniem
a kolejność podłączenia wtrysków jest ważna ?
ogólnie aparat jest z 1.3 na wałku zamontowany
ogólnie aparat jest z 1.3 na wałku zamontowany

-
- Obserwator
- Posty: 17
- Rejestracja: sob gru 12, 2009 1:24 pm
- Miejscowość: Slaskie
- Auto: Punto GT
- Lokalizacja: Chorzow
Re: problem z odpaleniem
kolejność zapłonu w silniku 1.4 patrząc od strony rozrządu jest ( 1-3-4-2 ) kable wysokiego napięcia muszą być idealnie podłączone zgodnie z numeracją cylindrów. Jeżeli auto ma dalej problem z odpaaleniem może być źle ustawiany kąt wyprzedzenia zapłonu. W celu wstępnej regulacji jedna osoba kręci rozrusznikiem ( odpala ) a ruga obraca delikatnie aparatem zapłonowym. Kolejność wtrysków również musi być idealnie podłączona.
-
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
Re: problem z odpaleniem
Kolejnosc podlaczenia wtryskow nie ma znaczenia, kable na kopulce patrzac na nia maja byc podlaczone odwrotnie do ruchu wskazowek zegara
- ostry
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 366
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Bystrzyca Kł.
Re: problem z odpaleniem
zdjąłem waż od krokowego i pyrka coś tam sobie, ale nie reaguje na gaz w ogóle a jak zakładam wąż to gaśnie 
wcięcie na wałku zrobiłem identyczne prawie jak w 1.3, rozrząd ustawiony palec na 4 potem 2,1,3, aparatem kręciłem w tą i z powrotem i nic, jak mi tak pyrkał to zauważyłem że obrotomierz nie pokazuje, miałoby to coś do tego ?
ktoś mi napisał że można ustawić rozrząd na obudowie z 1.3 w 1.4 i wyszło na to że musiałem cofnąć rozrząd o 2 zeby, i własnie nie wiem czy to nie był błąd przypadkiem

wcięcie na wałku zrobiłem identyczne prawie jak w 1.3, rozrząd ustawiony palec na 4 potem 2,1,3, aparatem kręciłem w tą i z powrotem i nic, jak mi tak pyrkał to zauważyłem że obrotomierz nie pokazuje, miałoby to coś do tego ?
ktoś mi napisał że można ustawić rozrząd na obudowie z 1.3 w 1.4 i wyszło na to że musiałem cofnąć rozrząd o 2 zeby, i własnie nie wiem czy to nie był błąd przypadkiem


- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Re: problem z odpaleniem
Jezeli silnik 1,4 to ustawienie na obudowie od 1,4 powinno być. Ja mam przewody podłaczone liczac od dołu łamanej kopułki:
4,3,1,2.
4,3,1,2.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- ostry
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 366
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Bystrzyca Kł.
Re: problem z odpaleniem
chodziło mi o to czy w silniku 1.4 obudowa z rozrządu z 1.3 pokarze to samo co oryginalna obudowa z 1.4
bo ktoś mi pisał że powinno być ok ale chyba nie bedzie, przestawiłem rozrząd tak jak był mniej wiecej czyli o dwa zęby do przodu i zaczyna być ok
bo ktoś mi pisał że powinno być ok ale chyba nie bedzie, przestawiłem rozrząd tak jak był mniej wiecej czyli o dwa zęby do przodu i zaczyna być ok


-
- Spamer :P
- Posty: 522
- Rejestracja: pt cze 12, 2009 11:04 am
- Miejscowość: Mysłowice
- Auto: Punto GT
Re: problem z odpaleniem
a czy przy przestawionym rozrzadzie nie powinno dojsc do kolizji?
- goofer007
- Spamer :P
- Posty: 722
- Rejestracja: czw wrz 11, 2008 8:15 pm
- Miejscowość: SZA
- Auto: Punto GT
Re: problem z odpaleniem
Zależy o ile przestawionymuniak 1.4T pisze:a czy przy przestawionym rozrzadzie nie powinno dojsc do kolizji?

176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE
146A2.246 1301 TIE
-
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
Re: problem z odpaleniem
To co bylo? Przestawiony rozrzad?
- ostry
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 366
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Bystrzyca Kł.
Re: problem z odpaleniem
tak, jak kupiłem silnik to był pasek założony chyba dobrze ale był luźny to nie byłem pewny i ustawiłem na obudowie z 1.3 bo ktoś twierdził, ze będzie dobrze
potem przesunąłem mniej więcej tak jak było i już odpala i chodzi normalnie ale przydałoby się ustawić idealnie a nie mam jak bez obudowy
potem przesunąłem mniej więcej tak jak było i już odpala i chodzi normalnie ale przydałoby się ustawić idealnie a nie mam jak bez obudowy
