turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.
Moderatorzy: KYS , ZibiUT
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793 Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne
Post
autor: BARTEKcoupe » ndz maja 09, 2010 2:11 pm
Problem następny
Punciak po nagrzaniu ma konkretne braki w paliwie. Zanim skala osiągnie ponad 1/4 auto ciśnie pięknie i egt nie przekracza 850 stopni, a na wolnych koło 400 stopni. Po nagrzaniu na wolnych jest 550-600 stopni, a na wyższych biegach egt potrafi dojść do 1000 stopni. Mam już konkretne typy jak: sonda lub czujnik temperatury. Przepływka raczej daje rade skoro przed osiągnięciem wyższych temperatur wszystko jest ok.
pomóżcie bo tracę już siły
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
adrian055
Spamer :P
Posty: 504 Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
Miejscowość: Gorlice
Auto: Punto GT
Post
autor: adrian055 » ndz maja 09, 2010 2:25 pm
sprawdz sonde wyciag ja i srawdz czy kabel sie gdzies nie przerwal, mialem podobnie kabel mi sie przetarł na polosi i oderwal...
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793 Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne
Post
autor: BARTEKcoupe » ndz maja 09, 2010 2:27 pm
Jak by tak było to raczej ciągle by było ubogo. U mnie dopiero jak złapie temperaturę dolewa za mało.
Mimo wszystko i tak przejrzę.
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
kwiatek.pl
Spamer :P
Posty: 676 Rejestracja: wt mar 10, 2009 1:19 pm
Miejscowość: RADOM
Auto: Uno 1.4T
Post
autor: kwiatek.pl » ndz maja 09, 2010 6:50 pm
ostatnio jakis wysyp problemow nas trapi...
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793 Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne
Post
autor: BARTEKcoupe » ndz maja 09, 2010 9:05 pm
Jakby nic się nie działo przed sezonem letnim to bym się martwił, taka tradycja już
ostatnie wakacje auto spędziło w garażu, oby teraz było inaczej
Czy im auto cieplejsze tym mniej paliwa czy odwrotnie? Czujnik temperatury ma duży wpływ na dawkę paliwa?
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
uniak 1.4T
Spamer :P
Posty: 522 Rejestracja: pt cze 12, 2009 11:04 am
Miejscowość: Mysłowice
Auto: Punto GT
Post
autor: uniak 1.4T » ndz maja 09, 2010 9:37 pm
moze miec na to wpływ czujnik temperatury w kolektorze ssacym a przy wyzszej temperaturze powinno byc wiecej paliwa
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793 Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne
Post
autor: BARTEKcoupe » ndz maja 09, 2010 9:50 pm
Skoro, ma być więcej paliwa przy ciepłym silniku to może wtryski już nie wyrabiają? Dziwne tylko jest to że jak mogą nie wyrabiać na jałowym
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
uniak 1.4T
Spamer :P
Posty: 522 Rejestracja: pt cze 12, 2009 11:04 am
Miejscowość: Mysłowice
Auto: Punto GT
Post
autor: uniak 1.4T » ndz maja 09, 2010 9:56 pm
jakby wtryski nie wyrabiały to napewno bys czuł nagły brak mocy, dławił by i przerywał, krotko mowiac od pewnego momentu nie jedzie
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793 Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne
Post
autor: BARTEKcoupe » pn maja 10, 2010 6:25 am
uniak 1.4T pisze: jakby wtryski nie wyrabiały to napewno bys czuł nagły brak mocy, dławił by i przerywał, krotko mowiac od pewnego momentu nie jedzie
i tak jest. najpierw wciska w fotel, a potem uczucie jakbym odjął połowę gazu
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
hz10
Spamer :P
Posty: 968 Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice
Post
autor: hz10 » pn maja 10, 2010 8:59 am
tak to jest jak sie jeździ nie wystrojonym autem
uniak 1.4T
Spamer :P
Posty: 522 Rejestracja: pt cze 12, 2009 11:04 am
Miejscowość: Mysłowice
Auto: Punto GT
Post
autor: uniak 1.4T » pn maja 10, 2010 4:38 pm
BARTEKcoupe pisze: uniak 1.4T pisze: jakby wtryski nie wyrabiały to napewno bys czuł nagły brak mocy, dławił by i przerywał, krotko mowiac od pewnego momentu nie jedzie
i tak jest. najpierw wciska w fotel, a potem uczucie jakbym odjął połowę gazu
no to juz masz odpowiedz
ja miałem cos takiego ale przez pompe paliwa teraz problem zniknał
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793 Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne
Post
autor: BARTEKcoupe » pn maja 10, 2010 4:46 pm
uniak 1.4T pisze: BARTEKcoupe pisze: uniak 1.4T pisze: jakby wtryski nie wyrabiały to napewno bys czuł nagły brak mocy, dławił by i przerywał, krotko mowiac od pewnego momentu nie jedzie
i tak jest. najpierw wciska w fotel, a potem uczucie jakbym odjął połowę gazu
no to juz masz odpowiedz
ja miałem cos takiego ale przez pompe paliwa teraz problem zniknał
po wymianie pompy się polepszyło dużo, ale nadal są braki. dziwne tylko że na wolnych jest mało
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793 Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne
Post
autor: BARTEKcoupe » wt maja 11, 2010 9:38 pm
Wygląda na to że sonda ostro przekłamuje i prawdopodobnie to będzie przyczyną problemu. Jak wymienię dam znać
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793 Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne
Post
autor: BARTEKcoupe » pt maja 14, 2010 9:13 pm
sonda wymieniona i szarpnięcia znikneły. Temperatury pospadały, ale na wysokich biegach przy końcu obrotów jest za ubogo moim zdaniem. Wtryski były podmieniane na 360-ątki, ale komputer ich nie ogarniał przy pełnym bucie. Za jakiś miesiąc podstroi się auto i zobaczmy co faktycznie potrafi k14
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793 Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne
Post
autor: BARTEKcoupe » pt maja 28, 2010 10:53 pm
Jaki ma kolor czujnik temperatury w termostacie? Kupiłem niebieski ale to chyba nie ten
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss