wracając do pacjenta przełożone 3 różne ECU i 3 różne Pierburgi i dalej to samo
kilka doładowań jest ok a za chwile 1,7b hmm kończą mi się pomysły
pacjent: PGT 94r z problemami :)
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 184
- Rejestracja: śr mar 15, 2006 1:48 am
- Miejscowość: Gdansk
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: pacjent: PGT 94r z problemami :)
Punto GT 2.0 8VT
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Re: pacjent: PGT 94r z problemami :)
Zacina się pewnie WG w turbinie i przeładowywuje. Sprawdz jeszcze czy któryś z węzyków nie ma peknięcia albo najlepiej wymień te od pierburka koszt nie wielki w sumie a bedzie pewność. Może któryś się załamuje i zanim ciśnienie go przepchnie to już przeładuje.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 184
- Rejestracja: śr mar 15, 2006 1:48 am
- Miejscowość: Gdansk
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: pacjent: PGT 94r z problemami :)
no właśnie jak pisałem WG chodzi lekko a wężyki wymienioneZibi122 pisze:Zacina się pewnie WG w turbinie i przeładowywuje. Sprawdz jeszcze czy któryś z węzyków nie ma peknięcia albo najlepiej wymień te od pierburka koszt nie wielki w sumie a bedzie pewność. Może któryś się załamuje i zanim ciśnienie go przepchnie to już przeładuje.

Punto GT 2.0 8VT
Re: pacjent: PGT 94r z problemami :)
ale może poszła membrana w siłowniku i przy wyższym ciśnieniu przepuszcza i zamyka klapkę. Sprawdzałeś ręcznie czy ciśnieniem?
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 184
- Rejestracja: śr mar 15, 2006 1:48 am
- Miejscowość: Gdansk
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: pacjent: PGT 94r z problemami :)
niestety sprawdzałem tylko ręcznie może rzeczywiscie masz racjevoyTEC pisze:ale może poszła membrana w siłowniku i przy wyższym ciśnieniu przepuszcza i zamyka klapkę. Sprawdzałeś ręcznie czy ciśnieniem?
Punto GT 2.0 8VT
- dj_o
- Aktywny użytkownik
- Posty: 223
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:21 pm
- Miejscowość: Opole
- Auto: Punto GT
- Lokalizacja: Opole
Re: pacjent: PGT 94r z problemami :)
O ile dobrze pamiętam, to na tym z zapłonem, ale to już drugorzędna kwestia.Eagle pisze:tak myślałem że z mapa i że w ecu jest mapa doładowaniadj_o pisze:Właśnie na podstawie mapa
Ładując np. ciągłe 1.2b za pomocą mbc lub zewnętrznego ebc powyżej 4000-4500 obr dostaje się kontrolkę wtrysku - właśnie od zbyt wysokiego (nieseryjnego) przebiegu ciśnienia (bo jest w funkcji obrotów). To da się ładnie wysterować za pomocą remapu, wszystko siedzi w eepromie i nietrudno się do tego dostaćw którym eepromie bo są dwa z tego co pamiętam to mapa paliwa jest w eepromie co jest w płytce gdzie map jest? mapka doładowania tysz?? mam jeszcze 3 komp może ten co wsadziłem też ma padniętego mapa
dziś wymieniłem filtr paliwa, wtryskiwacz 4 cyl bo coś nie domagał, profilaktycznie wymieniłem TPS
zrobiłem pomiar sprężania
1cyl 10,2; 2cyl 11; 3cyl 11,1; 4cyl 11,5 bar
wracając do zbyt wysokiego doładowania zostają 2 możliwości padnięty map albo zacinający się WG
dodam że jak załaduje za dużo autko przyśpiesza dużo lepiej i nie zapala się kontrolka wtrysku
postaram się zmierzyć AFR będe miał chwile to podłącze lc-1 i zobaczymy
WG chodzi lekko więc to nie on jest przyczyną
zostaje Map w ECU
Wygląda na to, że ze strony elektroniki wszystko jest ok, tylko właśnie mechaniczna część wysterowania doładowaniem - czy to wg, czy też coś z wężyków...
Spróbuj z mbc skręconym na 0,8 i 1bar + pomiar afr, to da pojęcie o tym w jakich warunkach pracuje silnik.

L'ultima berlinetta Turbo ! - Punto GT Stage IV
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT