turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.
Moderatorzy: KYS , ZibiUT
goofer007
Spamer :P
Posty: 722 Rejestracja: czw wrz 11, 2008 8:15 pm
Miejscowość: SZA
Auto: Punto GT
Post
autor: goofer007 » śr lis 25, 2009 5:16 pm
Chyba mnie nie rozumiesz pokaż mi dokładnie, gdzie neguję wybór 2056 ?
Wręcz przeciwnie uważam, że to bardzo dobry wybór, nie rozumiem tylko masowego poruszenia, dopiero teraz wszyscy och i ach jakby wcześniej zaspali
176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098 Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:
Post
autor: ZibiUT » śr lis 25, 2009 8:27 pm
uniak 1.4T pisze: nie zanegował, tylko dziwi go dyskusja na ten temat bo był juz wczesniej przerobiony.
moim zdaniem ta turbina jest najlepsza do naszych silników
ps. do 1.4 musiałbys ustawiac inne cisnienia, na nizszych obrotach szybciej wychodzi za mape
Zibi przesuwałes odcinke czy obrotek szaleje?
Odcinka jest na 7500 o ile dobrze pamietam. Tak ustawiłem sobie w MegaSquircie.
uniak 1.4T
Spamer :P
Posty: 522 Rejestracja: pt cze 12, 2009 11:04 am
Miejscowość: Mysłowice
Auto: Punto GT
Post
autor: uniak 1.4T » śr lis 25, 2009 10:18 pm
jakie mody robiłes zeby bezpiecznie przesunac odcinke?
samo wywazenie czy odchudzanie i potem wywazanie?
goofer007
Spamer :P
Posty: 722 Rejestracja: czw wrz 11, 2008 8:15 pm
Miejscowość: SZA
Auto: Punto GT
Post
autor: goofer007 » śr lis 25, 2009 10:33 pm
7500 to seria wytrzyma bez zbytnich przygotowań.
176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE
uniak 1.4T
Spamer :P
Posty: 522 Rejestracja: pt cze 12, 2009 11:04 am
Miejscowość: Mysłowice
Auto: Punto GT
Post
autor: uniak 1.4T » śr lis 25, 2009 10:52 pm
a to ciekawe bardzo, na jakiej podstawie mozna tak stwierdzic?
ktos mi powie czy detII ogarnia przesuniecie odcinki?
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098 Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:
Post
autor: ZibiUT » śr lis 25, 2009 10:53 pm
nic nie robiłem, stare silniki co nie miały odcinki znosiły 8000 obr a wiec dlaczego ma nie zniesc ten.
detem nie przesuniesz normalnie odcinki, trzeba soft specjalny pisac
hz10
Spamer :P
Posty: 968 Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice
Post
autor: hz10 » śr lis 25, 2009 11:13 pm
detem przesuniesz normalnie, silnik znosi 8 bez zajakniecia
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997 Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA
Post
autor: turbomaniak » czw lis 26, 2009 12:31 am
uniak 1.4T pisze: a to ciekawe bardzo, na jakiej podstawie mozna tak stwierdzic?
ktos mi powie czy detII ogarnia przesuniecie odcinki?
Temat co do odcinki klepany juz byl, chyba nie raz. Zostalo to stwierdzone metoda prob i bledow.
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098 Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:
Post
autor: ZibiUT » czw lis 26, 2009 9:06 am
hz10 pisze: detem przesuniesz normalnie, silnik znosi 8 bez zajakniecia
A to nie wiedziałem, sory za wprowadzenie w bład.
dj_o
Aktywny użytkownik
Posty: 223 Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:21 pm
Miejscowość: Opole
Auto: Punto GT
Lokalizacja: Opole
Post
autor: dj_o » czw lis 26, 2009 10:28 am
Tyle, że wymogiem jest zapięcie wtrysków w full-group i sterowanie asynchroniczne, wtedy można normalnie przesuwać odcinkę. Warunek 2 - musimy mieć wejście częstotliwościowe wolne - żeby czytać czas otwarcia wtrysku.
L'ultima berlinetta Turbo ! - Punto GT Stage IV
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098 Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:
Post
autor: ZibiUT » pt lis 27, 2009 11:36 am
dj_o pisze: Tyle, że wymogiem jest zapięcie wtrysków w full-group i sterowanie asynchroniczne, wtedy można normalnie przesuwać odcinkę. Warunek 2 - musimy mieć wejście częstotliwościowe wolne - żeby czytać czas otwarcia wtrysku.
W uno o ile dobrze pamietam i tak jest full group.
dj_o
Aktywny użytkownik
Posty: 223 Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:21 pm
Miejscowość: Opole
Auto: Punto GT
Lokalizacja: Opole
Post
autor: dj_o » sob lis 28, 2009 5:08 pm
Zibi122 pisze:
W uno o ile dobrze pamietam i tak jest full group.
Zgadza się, w punto już nie.
L'ultima berlinetta Turbo ! - Punto GT Stage IV
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
mar74
Użytkownik
Posty: 33 Rejestracja: sob gru 15, 2007 10:54 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Sandomierz
Post
autor: mar74 » pt mar 26, 2010 2:37 pm
GT2056
Wiem że nie ten dział, ale nie chcę niepotrzebnie zakładać nowego tematu.
Gdzie to ustrojstwo mozna kupić
Do 1.4 przypasi ?
UT 1.4 MK2
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793 Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne
Post
autor: BARTEKcoupe » pt mar 26, 2010 3:24 pm
szukaj w iveco, mavano. Tylko patrz dokładnie bo szły dwa rodzaje, chyba wirnikami się różniły.
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098 Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:
Post
autor: ZibiUT » sob mar 27, 2010 8:56 am
BARTEKcoupe pisze: szukaj w iveco, mavano. Tylko patrz dokładnie bo szły dwa rodzaje, chyba wirnikami się różniły.
Wychodziły GT2056S i V. V jest z VNT czyli zmienna geometria a S jest normalna.